Ultrakuulumiset

Mulla oli tänään (rv 9+2) ensimmäinen lääkärineuvola, ja yllätyksekseni käynnin lopuksi lääkäri otti esiin sellainen lelunnäköisen kannettavan ultralaitteen. Kohdussa näkyi oikeankokoinen "pähkinä" oikeassa paikassa, ja sydämensykekin näkyi ruudulla. :Heartred
 
Meillä oli tänä aamuna nt-ultra ja kaikki oli kuten pitää, vastasi täysin viikkoja 12+4❤️

Laskettuaika meillä 30.11 mutta pysyttelen tässä ryhmässä, sillä uskon hänen kuitenkin syntyvän joulukuussa.


Onnea hyvistä uutisista!
 
Voi ihana, onnea ihanista ultrakuulumisista Mami_18! :Heartpink Mulla on ens keskiviikkona kans nt-ultra, tuolloin viikkoja 12+6. (Tai jos vu pitää paikkaansa niin 13+1.) Ei millään malttaisi odottaa. :smiley-bounce012
 
Voi ihana, onnea ihanista ultrakuulumisista Mami_18! :Heartpink Mulla on ens keskiviikkona kans nt-ultra, tuolloin viikkoja 12+6. (Tai jos vu pitää paikkaansa niin 13+1.) Ei millään malttaisi odottaa. :smiley-bounce012

Mullakin on ens tiistaina nt-ultra, ja aika tuntuu todella matelevan nyt :)
 
Mulla nt-ultra vasta 11.6. Tässä jo muutaman viikon tuskailin, että miten muka pystyn odottamaan sinne asti, mutta onneksi maanantaisella neuvolalääkärin vastaanotolla oli se ylläri ultraus, niin mieli vähän rauhoittui toistaiseksi.:happy:
 
Mulla ois huomenna alkuraskauden ultra katotaan sit jatkuuko täällä odottelu vai poistunko takavasemmalle. Nyt alkaa jännitys nostaan päätään.
 
Tänään ulrassa näkyi pieni mötkylä vastas 8+0 menkoista 9+5. Arvattavaa oli että on pienempi kun plussan sain myöhässä.

Onnea! :Heartred mullakin oli ultran mukaan vähän pienempi tyyppi matkassa enkä ole ihan varma osuuko laskettu aika joulu- vai tammikuun puolelle, mutta roikun täällä edelleen mukana :)
 
Jos nt-ultrassa kaikki näyttäisi olevan hyvin, niin onko suuri riski että verikokeiden tuloksista sitten selviäisi erikseen jotain hyvin kriittistä?
Minulle sanottiin että vaikka kokeiden tulokset on jo olemassa, niin lausunnon saantiin menee ultran jälkeen vielä pari viikkoa.
 
Jos nt-ultrassa kaikki näyttäisi olevan hyvin, niin onko suuri riski että verikokeiden tuloksista sitten selviäisi erikseen jotain hyvin kriittistä?
Minulle sanottiin että vaikka kokeiden tulokset on jo olemassa, niin lausunnon saantiin menee ultran jälkeen vielä pari viikkoa.
Muakin kiinnostaa tää sama. Mut siis mitä, pari viikkoako joutuu odottamaan riskitietoa! Ihan jäätävä aika :banghead: Onkohan Turussa sama systeemi?
 
Muakin kiinnostaa tää sama. Mut siis mitä, pari viikkoako joutuu odottamaan riskitietoa! Ihan jäätävä aika :banghead: Onkohan Turussa sama systeemi?

Mulle sanottiin tyksissä perjantaina, että viimeistään maanantaina pitäisi näkyä omakannassa.
 
Mulle sanottiin tyksissä perjantaina, että viimeistään maanantaina pitäisi näkyä omakannassa.
Okei! En tiennyt, että Tyksissäkin tehdään noita, luulin että kaikki ois Mäntymäessä.
 
Muakin kiinnostaa tää sama. Mut siis mitä, pari viikkoako joutuu odottamaan riskitietoa! Ihan jäätävä aika :banghead: Onkohan Turussa sama systeemi?

Esikoisen nt-ultran aikaan asuttiin Turussa, eli syksy 2017. Tuolloin ei ainakaan saanut tuloksia suoraan ultran päätteeksi, vaan piti odottaa lappua kirjeitse kotiin. Lapun tulossa meni se reilu kaksi viikkoa, mutta oma kannassa näkyi tulokset viikkoa aikaisemmin, kun Posti on niin hidas.
 
Esikoisen nt-ultran aikaan asuttiin Turussa, eli syksy 2017. Tuolloin ei ainakaan saanut tuloksia suoraan ultran päätteeksi, vaan piti odottaa lappua kirjeitse kotiin. Lapun tulossa meni se reilu kaksi viikkoa, mutta oma kannassa näkyi tulokset viikkoa aikaisemmin, kun Posti on niin hidas.

Edit: Tyks kyseessä myös tässä. Ilmeisesti analysoivat noita tuloksia useamman aina kerralla.
 
Okei! En tiennyt, että Tyksissäkin tehdään noita, luulin että kaikki ois Mäntymäessä.

En tiiä miten varsinaisesti Turussa tehdään, varsinkin jos nt-ultraa ei tehdä TYKSissä.. Lapsien syntyessä ollaan asuttu Kaarinassa 2015 ja 2018 ja silloin piti odottaa lappua kotiin. Nyt asutaan Paimiossa ja TYKSistä sanottiin että tulokset näkyy kannassa viimeistään maanantaina ja viime kerralla neuvolasta sanottiin, että saan sieltä seuraavalla kerralla (huomenna) tulokset..
 
Takaisin
Top