Ultra kuulumisia :)

http://aijaa.com/001749471720 Nökö 20+0

Hihihihi ^_^ siellä hää köllii.

Ultrassa kaikki hyvin. Sydäntä lääkäri jakso ihmetellä, löytyykö sydämenkaari ymsyms, mut kaikki oli hyvin. Huulihalkiota etittiin, mut toisella oli käsi naaman edessä :P mut sivuprofiilissa näykys, ettei ole vakoa..

Paljon on kuulemma lapsivettä ja istukka on takaseinämässä(?). Kokö.. :P
Sukupuolta ei tiedetä, kun tuo mun arpi haittas näkyvyyttä ja oli kuulemma pimee kulma se haarojenväli ^_^ <3

Ihanaa oli!! Kahdeksan viikon päästä uudestaan, tämän mun taustan takia..
 


Siellä se meidän pieni pojankoltiainen uinui <3 kaikki hienosti ja kohdallaa, koko vastaa viikkoja ihan päivälleen! Istukka on korkealla takaseinässä, niin että se ei ainakaan näitä vuotoja ole enää aiheuttanut! Saa kahden viikon päästä lääkäri taysissa sit ultrata ja kattoo että mistä ne vuodon oikein johtuu...
 
Voi mikä ihana kuva Tirri :)  Mukavaa on kuulla että istukka on noussu ja turvassa. Nyt vaan kun selviäis sit viel se vuodon aiheuttaja!! 

Mulla vielä viikko rakenneultraan. Sit saa tietää mittoja ja ehkä varmistettua sukupuoli :) 
 
Huh, kuin tulisilla hiilillä odotettu rakenneultra oli tänä aamuna. Pelotti taas ihan sairaasti. Kaikki rakenteet kunnossa, sydämen vasemmasta jostain löytyi joku pieni kalkkikertymä. Ihana kätilö rauhoitteli kovasti ja vakuutteli ettei sen suhteen tai minkään muunkaan mitään syytä huoleen (jäi se silti vähän kuumottelemaan mielessä), mutta siis pitäisi hävitä itsekseen raskauden edetessä, eikä vaadi mitään lisätutkimuksia.

Ultran jälkeen päästiin Fidalle ostamaan muutama vaaleanpunainen hörhelö, eli todennäköisesti pikku prinsessa saadaan meidän perheeseen <3 Saa nähdä mitä Rurik sanoo kun toivoi niin kovasti pikkuveljeä. No me miehen kanssa toivottiin tyttöä, tai toki ihan kumpi vaan on ihan yhtä lämpimästi tervetullut. Jotenkin tuntuu vaan että meidän perheen energioiden kannalta tasapainottavampi ratkasu (mä ja kolme poikaa olis kuulostanu kuumottavalle ;)). Ja kiva myös siksi että miehen ja Rurikin suhteessa säilyy ihan oma erityislaatusuutensa (mies on siis Rurrelle isäpuoli) :)
 
Ihanaa, ihanaa, ultra on nyt takana ja kaikki niin kuin pitääkin!!! :) Ultrassa oli harjoittelija mukana ja kaikki tuli tarkastettua kahteen kertaan ja todella tarkkaan, minua ei yhtään haitannut. :) Pieni prinsessa on meille siis tulossa, ihanaa!! Sara saa odottamansa pikkusiskon ja minun nimimerkkini, Lucia, pääsee siis todelliseen käyttöön. Saa siis arvata kumpaa toivoin? ;)
 
Nyt on täälläkin ultrassa käyty, ihanaa!! Kaikki oli aivan mainiosti. Mitat vastasivat viikkoja ja hyvin oli pienokainen kasvanut :)  Sitä hieman jännitin, kun minusta minulla on aika pieni masu viikkoihin nähden.

Istukka olikin sitten kohdun takaseinässä!?! Aloin tässä miettimään, että sanoiko ultraaja ekassa ultrauksessa väärin, kun sanoi sen olevan etuseinässä, vai voiko istukka tosiaan reissata euseinältä takaseinän puolelle?!? Hieman hämäännyin.... kaikki kuitenkin kunnossa.

Pikkuinen oli kyllä sellaisella kerällä, kun aloitettiin ultraus: jalat olivat ristissä ja sitten vielä käsi oli päälle heitettynä Eikä hän siitä hirveästi itseään suoritellut ja pysyi hyvin alhalla kohdussa.

Päädyin nyt sittenkin kysymään sukupuolta ja näyttäisi siltä, että meillä jatketaan tyttöjen tehtailua. Mutta ultraaja ei uskaltanut 100%:tin varmuudella sitä todeta, kun vauveli oli niin kerällä. Elikä sitten uskon kun näen :p

Nyt voi sitten yritää rentoutua ja nauttia loppuajasta!
 
Ja rakenne-uä tosiaan takana. Aivoissa täysin normaalit löydökset, samoin sydämessä rakenteet juuri niinkuin kuuluukin. Mitat vastas vähän vanhempaa kuin missä nyt mennään, mut eipä tuo haittaa. Sekä reisi- että olkaluu oli reilu 3cm, pään läpimitta 5,2cm ja pään ympärysmitta reilun 19cm. Painoarvio 441grammaa :D  Eli iso poika siellä köllii :D

Kätilö oli tosi mukava, ja sano vielä erikseen et joskus iltavuorossa voi hyvin mennä kurkkimaan masuun kun on hiljaista :)))))   Ihanaa.

Ja tosiaan istukka on kans noussu pois kohdunsuun lähettyvillä, on korkealla ja edessä :)
 
Tänään tuli ultrassa käytyä ja siellä se pikkunen kovasti liikkui. Ei meinannu lääkäri saada mitattua kun oli niin kova vauhti päällä. Hieman oli viikkoihin nähen isompi mutta laskettua aikaa ei muutettu. Muuten oli kaikki hyvin ja sukupuolta ei edes haluttu tietää eikä se kuulemma ois edes nyt onnistunut kun ei näyttänyt jalkoväliään. Nyt oli oma paino noussu kilon eli 3 kg tullu yhteensä lisää. Seuraavaks näkeekin pikkusen kun hän syntyy. Huomenna olisi puoli väli .
Pikkuhiljaa vatsakin rupeaa häiritsemään liikkumista ja ois viel pitkä aika eessä ja masu vaan kasvaa. Välillä tulee herättyä siihen että on yöllä menny vatsalleen nukkumaan ja herätessä on kipeähkö olo kaipa se kohta on niin iso ettei vahingossa enää vatsallaan nuku.
 
Meillä oli tänään se kauan odotettu rakenne ultra ja kaikki oli hyvin ja kuten pitääkin <3
Kyllä helpotti taas ja oli ihanaa nähdä vauva, ja saatiin muutama ihana 4D kasvokuva myös mukaan, mitä ollaan vaan sitten tässä ihmetelty :) Niin ja saatiin myös tietää että meille tulee POIKA <3 Ihanaa! On kyllä ollut häkeltyneen onnellinen olo, kun nyt tietää konkreettisesti kumpi on oikeasti tulossa! Hyvin vastasi viikkoja ja laskettu aika pysyi. Kovasti on liikkuvainen kaveri meilläkin, mikä on tietysti hyvä, pikkumuru ei taaskaan ollut vain kovin kuvauksellisella tuulella kun kuvissa on kädet, jalat ja napanuora ja kasvot kaikki samassa kasvokuvassa :D :D aika sykkyrässä oli ja meilläkin tosi alhaalla kohdussa.
Ens viikolla onkin sit neuvola, jossa täytetään äitiyspaperit ja voidaan tilata se äitiyspakkaus,jee :)
 
Nyt ollaan mekin rakenneultrassa käyty ja kaikki oli oikein hienosti <3

Noin 400 grammainen pötkylä siellä touhusi ja oli selkeesti äreissään, kun hänen aamujumppaa häiriköitiin. Heristi nyrkkiä, eikä millään meinannut pysyä paikallaan. Kaikki tarvittava saatiin kuitenkin mitattua ja tarkistettua.

Sukupuolta ei siis kysytty ja vaikka itse yritin miten tarkkailla, niin ei mitään toivoa että olisi saanut selkoa suuntaan tai toiseen. Kesäkuussa sitten selviää ;)

Mutta viikonloppuna lähdetään tutustumaan uuden tulokkaan tarvikkeisiin ja varmasti meinaan ostaa jotain ihanaa vaatetustakin pikkuiselle, vaikka ensi ajattelin että odottaisin sitä äitiyspakkausta ennen vaateostoksia. Ihanaa ystävänpäivää kaikille :)
 
Takaisin
Top