Ultra kuulumisia :)

ninanina

Vauhtiin päässyt keskustelija
Eli tänään käyty ar-ultrassa ja siellä se pikkunen köllötteli emoticon
Sydän hakkas niin että äitiltä tuli itkukin..
La muuttu päivällä eli uusi la on 5.6

Pituutta pikkusella oli huimat 11mm, tässä vielä kuva ;)




 
Voi ihanaa <3 onnea! Meillä tää edessä perjantaina, iiks :) Toivotaan meillekin hyviä uutisia... :)
 
Voi ihanaa ninanina =) nyt sait sitten vahvistuksen että on siellä joku kyydissä! Onnea!!
 
Voi, että.. Onnea oikeen paljon.. Mä odotan nii omaa ultraa mut niinkuin just ensiodottajiin kirjoitin ni en aio varhaisultraan mennä. mulla np-ultra varattu 17.11 eli aika pitkä odotus, jollei jotain tapahdu sitä ennen.. Toivotaan kaikille parasta : )
 
Tänään käytiin varhaisultrassa ja kaikki olikin onneksi kunnossa <3
Viikkoja oli kuitenkin vain 6+6, vaikka terkkari laski että olisi jo 8. Eli LA muuttui 8:lla päivällä. Mutta kuitenkin, olen onnellinen että kaikki oli kunnossa, sydän löi reippaasti <3

En saa liitettyä kuvaa tähän :(
 
Hieno juttu riksuke että teilläkin oli kaikki hyvin <3
Kuvan saa liitettyä tosta hymiön vierestä missä on joku ihme vuori tai joku niin siitä painamalla ja sieltä sitte "upload" täällä kuitenki voi olla max 200.00kb kokoinen kuva eli muista pienennellä omaa kuvaa sopivan kokoiseksi
(mulla jäi näköjään hirmu isoksi??)
 
Meillä oli eilen alkuraskauden ultra. Jännitti aivan älyttömästi ja itkuhan siinä meinasi tulla, kun lääkäri totesi, että kaikki hyvin. Läytyi pikkuinen ja sydänkin löi. Pituus oli 11mm ja vastasi lääkärin mukaan viikkoja 7+1, eli pari päivää vähemmmän, kuin olin itse laskenut. Aika lähelle kuitenkin. Nyt on mieli helpottunut ja olen antanut itselleni luvan nauttia tästä, kun aiemmin en uskaltanut siinä pelossa että löytyisikin vaan esim. tuulimuna tms.
 
Neuvolareissu heitetty ja tämmöistä sieltä masusta löytyi. LA tulee varmaan siirtymään vähän myöhäsempään ku se 5.6, mutta eipä tuo haittaa kunhan masussa joku vaan köllöttää! :D Seuraava neuvola(lääkäri) ois vasta 13.12, mut NP/NT ultraan odotetaan lappuja, menee marraskuun lopulle varmaan.. sitä odotellessa. :)

 
Onpa kiva nähdä muidenkin ultrakuvia, että masussa matkalainen on : )
Babuu, onko noi viikot 8+6 "oikeat vai muuttuiko juuri ne? Onko tuossa sikiön pituus jo 17,1mm?
 
Kiitos Damon! :) Siis mun laskujen mukaan viikot on 8+6, neuvolan mukaan 8+5, ja ultra näytti 8+1. Neuvolatäti sanoi kuitenki, ett ei tuosta 8+5 siirretä aikaa mihinkään ku näin varhasessa vaiheessa on vielä niin vaikea saada kunnon pääperämittaa. Seuraava kertoo sit kuulemma paremmin. :)
 
Juuri ultrasta kotiuduttu :) Kaikki oli pikkukaverilla hienosti! Pituutta oli 1,6cm, eli viikot ois nyt 7+6, eikä 7+3 niinkuin oon itse laskenut. Mutta saapi nähä tarkentuuko sitten np-ultrassa. Tässä vaiheessa en ala laskettua aikaa muuttelemaan. Ihanan huojentunut olo <3
 
Heh, aika pitkiä vauvoja teillä, kyllä ne on millimetrejä, eikä centtejä näillä viikoilla ;)

Onnea kaikille ultrassa käyneille !
 
Ihania uutisia ultrasta;)

Varasin toissapäivänä varhaisultraan ajan. Sain sen kahden viikon päähän, eli silloin on 8+0(14.11.).

Ensimmäinen neuvolakerta onkin siitä viikon päästä, eli 21.11., rv 9. Np-ultra tuleekin siitä sitten aika nopeasti, viiikoilla 10-12. Kiirettä tulee, sillä siinä on itsenäisyyspäivä viikolla ja olen reissussakin - toivottavasti aika löytyy helposti!

Toivottavasti pääsen jakamaan iloisia uutisia parin viikon kuluttua;))))


 
Toisessa arviointiultrassa käyty :)

Raskauspussi oli kasvanut reilu viikontakaisesta yli kymmenen milliä ja uutena tulokkaana nähtiin ruskuaispussi :) Viikkoja lääkäri ajatteli olevan 5+ eli laskettuaika olis hedelmöittymisestä laskien 29. tai 30.6. Lääkäri HIUKAN meni sanattomaks kun luki papereista et positiivinen testi on saatu 13.10 eli 7-8 päivää hedelmöittymisestä ja kuitenkin keskenmenon jälkeen tehtiin negatiivisiakin testejä ennen plussaa :) Jospa meidän kohdalle on sitten sattunu joku superhyperherkkä testi tai sit mun hormonit vaan jostai syystä kohos nopeemmin keskenmenon jälkeen :D 

Nyt alkaa olemaan jo paljon rauhallisempi olo ja lääkäri sanokin että stressaamisen voi lopettaa (vaikka kuitenkin on  hyvin pieni riski että on tuulimuna). Kahden ja puolen viikon päästä olis sitte ultra nro 3. Silloin sitten pitäisi näkyä jo sydämen syke :)
 
Takaisin
Top