Tyttö vai poika?

Miehen mummu sanoi että tulis poika, saa nähdä, mullakin vähän poikafiilis :D aika moni muukin sanonu että ihan varmaan on poika
 
Mä menin tekee sooda ja punakaali testit ja niiden mukaan tyttö tulossa, mutta edelleen itsellä poika olo.
 
Mulla on alkanut tulla vähän poikafiilis. En tiiä johtuuko se siitä, että kurkkasin sitä kiinalaista syntymäkalenteria ja siellä oli poika. :joyful: Se oli pelottavan totuudenmukainen, kun kaikki mun perheessä ja miehen perheessäja sukulaisissa ja kavereissakin piti paikkansa! o_O Joojoo ei se ole varmastikaan mikään 100%, mutta aika moni osui oikeaan kun rupesi kelaamaan ihmisten syntymäpäiviä ja äitien ikää hedelmöityshetkellä. :hilarious: Mutta ihan sama itselle kumpi tulee, näen vaan hyviä asioita molemmissa vaihtoehdoissa. :happy:
 
Mulla kiinalainen antoi edellisesta lapsesta tytön ja poika tuli. Nyt antaa pojan. :D saa sit nähä.
 
Aika sekavaa on noi kaikki uskomukset ....
Mulla siis kaks tyttöä ja molemmista levisin joka suuntaan.. En voinut yhtään pahoin, enkä oksentanut kummastakaan. Himoitsin sitruksia ja persikka sekä ne nektariiniä. Ei väsyttänyt, eikä mitään iho-ongelmia ollut. Olin elämäni kunnossa.....
Nyt Yrjö lentää ja yököttää vähän väliä ja jotkut hajut pahentaa vielä tilanteen... Arvet "pulahti esiin" jo muutama viikko sitten... Ja voisin vaan nukkua koko päivän, oon niin väsynyt.... Ja viuraan kun radiossa soi joku ihana biisi. Jotenkin mä kyllä lasken näitä pahempia oireita oman ikäni kontolle.....
 
Mulla ei oo kyllä mitää hajua kumpi sieltä vois olla tulossa :D
 
Mulla on jotenkin poikafiilis, mutta saa nähdä :) Toivottavasti rakennerultrassa selviää :)
 
Mää oon aina toivonut että ensin poika ja sit tyttö, niinku meidän suvussa on tosi usein ollut, mut nyt esikoista odottaessa alusta asti jotenkin sellainen olo et tyttö sieltä tulee :)
 
Itse salaa haluisin tyttöä.. Jotenkin on kuitenkin poikaolo, niin mulla, puolisolla ja isovanhemmillakin :D Pojan nimikin on päätetty, mitä me nyt tehdään nimen jos prinsessa tuleekin, apua:D Kihlattunu on siis erittäin nirso nimien suhteen eikä tahan asti ole 3(??) nimeä kelpuuttanut :D
 
Meillä on miehen kanssa molemmilla ihan poika olo myös ja mun äiti totesi viimeksi nähdessä, että poika tulee. Saapi nähdä :) mä en vaan millään malttaisi odottaa, kun tahtoisin ostella jo vähän sopivan värisiä juttujakin.
 
Itse salaa haluisin tyttöä.. Jotenkin on kuitenkin poikaolo, niin mulla, puolisolla ja isovanhemmillakin :D Pojan nimikin on päätetty, mitä me nyt tehdään nimen jos prinsessa tuleekin, apua:D Kihlattunu on siis erittäin nirso nimien suhteen eikä tahan asti ole 3(??) nimeä kelpuuttanut :D

Täällä aivan samoilla linjoilla. Toivon itse tyttöä, on poikaolo niin avopuolisolla kuin isovanhemmillakin :D lisäksi se niminirsous on meilläkin. Mies on kelpuuttanut pojalle yhden nimen ja tytölle ei vielä yhtäkään ehdottamaani :D
 
Täällä aivan samoilla linjoilla. Toivon itse tyttöä, on poikaolo niin avopuolisolla kuin isovanhemmillakin :D lisäksi se niminirsous on meilläkin. Mies on kelpuuttanut pojalle yhden nimen ja tytölle ei vielä yhtäkään ehdottamaani :D

Kuulostaa NIIN tutulta! Luulin että äidit ovat niitä niminatseja mutta näköjään teilläkin sama propleema ;D
 
Me ollaan mietitty, ettei selvitetä sukupuolta etukäteen kun en mm. halua että se vaikuttaisi (alitajuisesti) mihinkään etukäteishankintoihin. Onko muita jotka ei halua tietää sukupuolta etukäteen?

Tytölle on nimi valmiina. Pojalle ei, mies on aika nirso nimissä myös... Mikähän siinä on? :D
 
Me ei haluta myöskään tietää..... Niin kuin edellisistäkään ei tiedetty . =) Jännitystä loppuun asti. Nimiä ei ole edes mietitty......
 
Me ei malteta oottaa rakenne ultraa. Ihan on itellä tyttö fiilis. Kaikki on tosin sanonu että tulee poika joten minä uhmaan yksin kaikkia. Mies ehkä enemmän haluisi tytön mutta ensisijaisesti haluamme tietenkin että lapsi on terve. Oishan se omallatavalla ihan kiva jos olisi tyttö koska kaikki lapset mitä lähipiirissä on poikia. Minulle on ihan sama kumpi tulee. Innoissani olen ihan kummasta vaan :Heartred:Heartblue
 
Onko kukaan tehnyt niitä hupitestejä sukupuolen selvittämiseksi, sormustesti ja soodatesti esim.?
 
Onko kukaan tehnyt niitä hupitestejä sukupuolen selvittämiseksi, sormustesti ja soodatesti esim.?

Minä tein. Kaikki hupitestit näytti poikaa. :) Mutta nähtäväksi jää - pienokainen ei RU:ssa halunnut paljastaa sukupuoltaan.
 
Löysin youtubesta vlogin, johon oli kerätty 25 eri kysymystä tai testiä, millä selvittää sukupuolta :D Vastailin itsekin kysymyksiin ja sain tuloksena tyttöveikkauksia 11 ja poikaveikkauksia 12 eli hyvinkin tasaista (sormustestiä en jaksanut tehdä ja mahan muodosta en oikein vielä osaa sanoa, kun se on vielä suhteellisen pieni) Hyvinkin tieteellistä tutkimusta siis, ehkä perjantain rakenneultrassa tulee hiukan varmempaa veikkausta :D
 
Testit selkeästi toimi! :D Eilen ultrassa näytti hyvin todennäköiseltä, että meille tulee poika :Heartred
 
Takaisin
Top