Tyttö vai poika?

Cara*

Sanavalmis juttuseppä
Marrasmammat 2018
Kesä-äidit 2020
Onko jo ehtinyt tulla epäilyksiä tai kertooko vaisto jotain?
 
Kahdesta pojasta mulla ollut about täysin samat oireet, nyt aika päinvastaiset. Molemmista kyllä tiesin ennen np ultraa että poika on, ehkä tämäkin antaa sellaisen aavistuksen :)
 
Ei vielä toistaiseksi. Esikoisesta kyse, niin ei ole vertailukohdettakaan. Ultrassahan sen sitten todennäköisesti näkee. Jos mahdollista, niin olis kyl kiva tietää etukäteen kumpi on tulossa vaikkei sillä nyt mitään merkitystä sinänsä olekaan :) Raskauskeijusta löysin jotain leikkimielisiä testejäkin tuon selvittämiseen. Aika turhia taitavat olla kuitenkin? :D
 
Jostain luin, että raskauspahoinvointi tarkoittaa tyttöä ja muussa tapauksessa tulee poika. Sen perusteella tyttö tulossa ja jotenki on muutenkin sellainen fiilis. Vähän aikaista, mut katsotaan miten käy!
 
Kaksi edellistä on poikaa ja oksensin ja voin pahoin jopa RV 17 asti. Nyt olo on toistaiseksi päinvastainen, mutta ehtii tässä vielä olot muuttua.
 
Oon ensimmäistä kertaa raskaana, joten mulla ei ole aavistustakaan kumpi olo tässä olisi. Onko olemassa oikeita ns. ”Tyttö/Poikaoloja” tai oireita, jotka viittaisivat jompaan kumpaan sukupuolee?:)

Itselläni etova olo, vatsa jatkuvasti sekaisin, väsyttää ja vaan suolainen maistuu. Makea ällöttää!
 
Ei oo mitään fiilistä, enkä usko että oireista voi mitään päätellä, MUTTA silti ajattelen häntä kokoajan tyttönä, varmaan jonkinlaista "toiveajattelua" vaikka oikeesti ei yhtään mitään väliä! :Heartred
 
Nyt on erilaisia oireita. Tokihan pahoinvointikin alkoi viimeksi vasta rv7 joten vielä sekin ehtii monesti tulemaan. Viimeksi kesti 7-17 viikot ennen kuin helpotti. Mut silloin ei ollu tällaista raivon tunnetta kokoajan. Poika tuli ekasta raskaudesta.
 
Katsoin mielenkiinnon vuoksi mitä kiinalainen syntymäkalenteri lupaa. Piti paikkansa poikien kanssa ja nyt lupaa tyttöä. Saa nähdä kumpi tulee. Ei ole sukupuolella väliä kunhan on terve ja saadaan syliin asti.
 
Mulla kans kiinalainen kalenteri povasi tyttöä, mutta mulla on poika olo. Entuudestaan mulla on yks tyttö ja kaksi poikaa. Ei oo väliä kumpi tulee, molemmissa on puolensa. Nimikin molemmille jo aikalailla valmiina. Itse pidän tytön nimestä enemmän. Pojat on kokemukseni mukaan yleisesti helpompia. Tosin skorpparit ei vissiin oo :D
 
Jostain luin, että raskauspahoinvointi tarkoittaa tyttöä ja muussa tapauksessa tulee poika. Sen perusteella tyttö tulossa ja jotenki on muutenkin sellainen fiilis. Vähän aikaista, mut katsotaan miten käy!

Itsellä ennestään tyttö sekä poika, eikä milloinkaan ollut raskauspahoinvointia. Ensimmäisenä sain pojan ja kuullut jostain että mukamas poikavatsa pönöttää eteenpäin ja tyttövatsa leviää sivultapäin. Toisessa raskaudessa vatsa pönötti myös eteenpäin ja luulin odottavani toista poikaa, mutta tyttöhän sieltä tuli. Nytkään ei ole ollut pahoinvointia jotta samoilla oireilla mennään.

Mitenkäs syketiheys olikaan? Pojalla ja tytöllähän on eri syke tiheys. En nyt muista kummallako oli tiheämpi. Siitähän sukupuolen saa tietää.
 
Katoin tosta kiinalaisesta syntymäkalenterista ja en tullu yhtää viisaammaks :D Ovis siis ollu nii helmi-maaliskuun vaihteessa että en itekkää tiiä et kumman kuun puolella :D 28.2 aamulämpö oli sukeltanu tosi alas ja 1.3 noussu 0,8°C... Ehkä olo tulee jossai kohtaa et kumpi siellä on, nyt se on vaa vauva :D
 
Kuinka hyvin nt-ultrassa näkyy sukupuoli yleensä, te joilla on lapsia jo? :)
 
Kuinka hyvin nt-ultrassa näkyy sukupuoli yleensä, te joilla on lapsia jo? :)

Nt-ultrassa ei näy vielä sukupuolta. Kummankin sukupuolielimet näyttää niillä viikoilla vielä samalta.
 
Nt-ultrassa ei näy vielä sukupuolta. Kummankin sukupuolielimet näyttää niillä viikoilla vielä samalta.

Siinä 11-12 viikolla kyllä voi erottaa jo tytön ja pojan, aiheesta on paljon tutkimuksia ja kirjoituksia :) Riippuu miten hyvin ultrassa beben näkee ja miten on kehittynyt jne.
 
Siinä 11-12 viikolla kyllä voi erottaa jo tytön ja pojan, aiheesta on paljon tutkimuksia ja kirjoituksia :) Riippuu miten hyvin ultrassa beben näkee ja miten on kehittynyt jne.

Voisitko linkittää näitä tutkimuksia?
 
Takaisin
Top