Tyttö vai poika?

Kahden edellisen kohdalla ollaan jännitetty sukupuolta loppuun asti. Nyt tekisi mieli kysyä kumpi tulee. Täytyy toki miehen kanssa keskustella asiasta.
Heh, mä jo unohdin koko miehen mielipiteen ku oon jo tohkeissani miettinyt kaiken "valmiiksi". Mä haluaisin tietää sukupuolen etukäteen, mut eihän se yksin mun päätös ole. :joyful:
 
Me juteltiin miehen kanssa että me halutaan tietää kumpi tulee. Että tietää minkä värisiä vaatteita ym lähetään sitten ostamaan kun sen aika tulee. Ennestään meillä on 2 poikaa ja 1 tyttö. Ekalta pojalta oksensin 6kk. Tytöltä ja toiselta pojalta ei ollut kuin muutama oksupäivä. Ja näyttää ainakin toistaseksi menevän tämä raskaus samoin eli muutamana päivänä olen oksentanut.
 
Kiinalainen syntymäkalenteri ennusti poikaa. Me varmaankin halutaan ultrassa tietää kumpi on tulossa :)
 
Kiinalainen syntymäkalenteri ennustaa tyttöä :) haluan tietää ultrassa kumpi tulee, koska malttamaton :D
 
Mää oon ite alkanu epäilee poikaa :D En tiä mistä tuntemus tullu jo ny, mut poika aavistus. Saa nähä sit rakenneultrassa, että pitääkö paikkaansa. Sitä odotellessa ja siihen on viä ikuisuus
 
Onko muilla toiveita sukupuolesta?

Itsellä yksi poika kotona ja tosi vahva toive saada hänelle veli. Toisaalta tuntuu tosi tyhmältä ja ehkä itsekkäältä toivoa tällaista... tietysti olisin aivan yhtä iloinen tytöstä ja yhtä tärkeä ja rakas hän olisi mutta jotenkin vaan takaraivossa kolkuttaa ajatus, että kunpa olisi toinenkin poika.
 
Onko muilla toiveita sukupuolesta?

Itsellä yksi poika kotona ja tosi vahva toive saada hänelle veli. Toisaalta tuntuu tosi tyhmältä ja ehkä itsekkäältä toivoa tällaista... tietysti olisin aivan yhtä iloinen tytöstä ja yhtä tärkeä ja rakas hän olisi mutta jotenkin vaan takaraivossa kolkuttaa ajatus, että kunpa olisi toinenkin poika.
Mulla toiveena on poika, mutta jokin sanoo, että tyttö on tulossa. Pääasia silti, että kaikki menee hyvin ja vauva on terve. :Heartblue
 
Toisaalta toivoisin tyttöä, kun esikoinen on poika, niin olis sitten molemmat. Toisaalta meillä on säilytetty paljon vaatteita ja tarvikkeita niissö poikaväreissä, eli silkkaa säästöä olis, kun voisi kaikki kierrättää uudelle vauvalle.

Esikoista odottaessa kuulin sellaisesta, että kun vatsaan tulee se pystyviiva, niin jos se ei jatku navan yläpuolelle, niin olis poika ja jos jatkuu niin olis tyttö. Tämä silloin piti minulla paikkansa näin, mutta nyt kun netistä luin, niin jossain luki toisinpäin. Uskomus on myös, että jos se viiva ylipäätään tulee, niin olisi poika.
 
Meilläkin tavallaan toiveena ois tyttö kun esikoinen on poika. Ja tytölle ois nimikin melkein valmiina :D Mutta yhtään ei haittaa jos sieltä poikakin tulee. :Heartred Aiotaan kyllä kysyä sukupuolta sitten niin osaa ostaa vaatetta :)
 
Ennestään poika ja tyttö, molemmissa raskauksissa ollut selkeä tunne kumpi tulossa. Nyt tuntuu vahvasti että tämä tuleva on poika :happy:
 
Mulla on tunne että poika tulee. Esikoisesta olin aivan alusta lähtien varma että poika siellä on, eikä mieli muuttunut ja näinhän se meni. Pojasta olin elämäni kunnossa, ruoka maistui (vähän liiankin hyvin) suolaista teki mieli. Iho ja hiukset hyvässä kunnossa. Töissä olin ihan loppuun asti ja yövuoroja tein niin pitkään kun oli turvallista. Mahassa oli linea negra (tumma pystyviiva).

Tytöstä oli pahoinvointia, atopia paheni, en olis jaksanu olla töissä (olin onneksi hoitovapaalla). Maha oli molemmista eteenpäin. Sykkeet oli tytöstä korkeammat kuten sukupuolen veikkauksen kuuluu. Tukka rasvottui usein. Linea negraa ei tullut. Raskausarpia vähäsen.
 
Näitähän on netti pullollaan näitä hauskoja sukupuolen selvitys testejä. Ite oon ajatellu et kokeilisin tota sooda ja punakaali testiä. Tietääkö kukaan että milloin sen voisi aikasintaan tehä. Joku hämärä muistikuva että viikolta 10. En vaan löydä nyt mistään varmistusta tähän.
 
Ekassa olin varma et poika tulee ja kaikki tyypilliset poika oireet oli läsnä, mitään kasviksia/salaattia en silloin pystynyt syömään, hiuksia pesin ehkä kerta viikkoon. Himoitsin rasvaista ruokaa ja vatsa tuli vain eteen. Raivosin miehelleni milloin mistäkin asiasta :sad001 Pahoinvoinnista en kärsinyt yhtään!

Tässä toisessa olen varma tytöstä, hiukset rasvoittuu päivässä, karvat ei kasva, himoitsen kaikkea kevyttä ja raikasta. Herkut ei maistu. Pahoinvointi on läsnä lähes kokoajan (rannekkeet auttaa mulla). Mieliala on tyyni ja seesteinen :)
 
Miulla oli eka raskaus kautta linjan niin poika-raskaus kuin vaan voi olla. Tyttö tuli :)! Nyt en osaa sanoa yhtään että kumpi olisi tulossa, tässäkään raskaudessa ei himota niinkään makea vaan suolainen, rasvainen ja liha. Luulen että kun maha alkaa kasvaa niin siitä voi päätellä jotain..
 
Haluamme tietää sukupuolen... Mulla on sellainen olo että tää voisi olla tyttö... Kahdesta edellisestä tiesin heidän olevan poikia.... Mutta jos tämä on poika olemme yhtä onnellisia
 
Edellisestä oli tosi vahva tyttö- olo. Nyt ei toistaiseksi ole minkäänlaista oloa, hädin tuskin uskallan uskoa että siellä joku kasvaa.
 
Oon kuullut, että poikaraskauksissa olisi sitrushedelmien himo tyypillistä ? Osaako poikien äidit vahvistaa ?
Itsellä tyttöraskaudessa oli tosi hyvä iho ja makeanhimo.
 
Tää on eka raskaus ikinä, joten tähän ei oo kyllä mitään hajua, heh [emoji23] Tässä vaiheessa toivoo että Nipsu pysyy kyydissä ja tulee terve bebe :Heartred
 
Takaisin
Top