Tyttö vai poika?

http://www.ingender.com/Gender-Ultrasound/Nub-Theory.aspx

Eli tytön ja pojan sukupuolielin on samanlainen varhaisilla viikoilla, mutta sukupuolielimen "nupin" kulma kertoo onko tulossa tyttö vai poika. Tytöillä ns. nuppi on alempana. Esikoisesta saatiin aikanaan hyvä 4d kuva np-ultrassa. Kuvassa alapäässä näkyi ihan selvä pippeli,mutta se sitten muuttuikin tytön vehkeiksi kun viikkoja mentiin eteenpäin. Tuon teorian mukaan kun katsoo niin tämä nuppi oli aivan tyttökulmassa. Eli siis selvä tyttö. :dummy1:
 
Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan olis tyttö, samoin miehellä ollut yksityisestä ultrasta (vko 8) asti olo että se on tyttö. Lisäksi np-ultrakuvassa sivuprofiili näyttää ihan siltä että on samanlaiset piirteet kun mulla (voiko niitä jo erottaa?) että senkin puolesta tuli jotenkin olo että olis tyttö, vähän niinkun mä pienenä :D Jännä nähä!
 
Mun poika olo on lähteny pois ja enää ei oo mitään oloja joku aika sitten oli tyttö olo, mutta nyt ei mitään ei mitään mistä voisn ees veikata vielä, kun himoja on samoja mitä oli kun poikaa odotin ja samoja kun tyttöä odotin, noh sitte ku masu kasvaa enemmän ni siitä voi veikkailla ja voihan noi mieliteot suuntaan kun suuntaan :D
 
Mulla ei ollu aluks mitään oloja, mut nyt alkaa olla tyttöolo. Oli mulla esikoisestaki aluks tyttöolo ja sit se muuttu just ennen rakenneultraa satavarmaks poikaoloks :) Saa nähä miten tällä kertaa muuttuu olot.
 
Mulla on ihan eri ruokahimot kuin ekassa poikaraskaudessa, pahoinvointi on pahempaa ja ihokin on huonommassa kunnossa. Saa nähdä mitä sieltä tällä kertaa tulee, 36 päivää täytyy vielä jännittää :D
 
Onko kukaan koskaan kokeillut kotitestiä mikä määrittää sukupuolen? Raskauskeiju suvustoilla on myynnissä Gender Maker-testi, joka virtsakokeen perusteella kertoo kumpi masussa asustelee:confused: kauheesti himottais ostaa kun nelisen viikkoa on rakenneultraan aikaa, ja malttamattomuus on todella suuri asian suhteen:D
 
Tilatessani ultraäänigeeliä tilasin myös tuon testin. Huvittavaa nähdä pitääkö testi paikkaansa. Lähinnä leikkimielinen mutta kiva tehdä. :grin

Kerroppa tulos kun saat tehtyä :wink onks sulla aavistusta ollut kumpi on?
 
Kerroppa tulos kun saat tehtyä :wink onks sulla aavistusta ollut kumpi on?

Kaksi tyttöä löytyy ja kummastakin hyperemeesi. Tässä raskaudessa vähemmän oksentelua mutta kaikista eniten kuvotusta. Veikkaan taas tyttöä. En ole edes ajatellut että poika tulisi. Kaikki on tyttöä varten valmiina. Jos sattuisi poika tulemaan niin veikkaan että pientä paniikkia olisi ilmassa. Osaisinko olla pojalle äiti. :wideyed: No kuitenkin kerron pitikö tulos paikkaansa. Nup-teoriaa olen katsellut ja kysellyt ryhmissä ja kerron sitten senkin olivatko muiden ihmisten veikkaukset oikeassa. Neidit ovat kyllä meillä olleet niin siveellisesti ultrissa mutta katsotaan saadaanko 3vk päästä selville. :happy:
 
Tyttöfiilis tässä raskaudessa :) ensimmäistä odottaessa oli alusta asti poikatunne ja poika tuli! Mies on nähnyt jo kaksi kertaa saman unen että tulemme saamaan tytön, ja siinä unessa paljastettiin myös nimi. Saahan nähdä kumpi vai kampi :) molempia odotan yhtä paljon :Heartblue:Heartpink:love7
 
Mä joudun vielä maanantaille odottaa että tiiän, sittekki saa venaa et pääsee kotiin kurkkaa kirjekuoreen, kun mies ei halua tietää :D
 
Huomenna ois ru heti aamusta ja toivottavasti saatais tietää sukupuoli. Helpottais niin paljon tietää, et tarviiko ostaa tyttöjen vaatetta vai haenko varastosta poikien vaatetta jo pikkuhiljaa pesuun :)
 
Täällä kans tänään ru 9.40 jänskättää vähän, se on naikkarilla ja en oo aikasemmin siellä käynyt kun tiputuksessa :D
 
Takaisin
Top