Tyttö vai poika?

Toivoin esikoisesta tyttöä, poika tuli. Jotenkin tosi hassua nyt toivonkin toista poikaa, en tiedä miksi. Ei oo oikein tyttö eikä poika olo. Viime raskaudessa oli järkky väsymys, hyvä et jakso kättä nostaa, nyt ei oo sitä.

Mikä toi kiinalainen syntymäkalenteri on?
 
Ah nyt löyty tuo kiinalainen syntymäkalenteri ja sen mukaan olis tulossa tyttö.
 
Meille olisi tuon kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tulossa tyttö.. Oireet on kyllä melko samat kuin ekassa raskaudesta, josta tuli poika. Mulla vaan on jotenkin poikalapsenäiti-fiilis [emoji16]
 
Mulla ei ole oikein oloja suuntaan tai toiseen. Me kummatkin toivottaisiin että olisi poika. Osittain senkin takia et tyttölapselle olis sukurasitteena endometrioosi molempien puolelta. :sad001 Ja se on sairaus mitä en ärsyttävimmille ihmisillekkään toivo.
Ton kiinakalenterin mukaan tää olisi kans poika.
Me (tai minä lähinnä) ei haluta tietää sukupuolta etukäteen, tai eihän sille mitään voi jos se on niin selkää et sen itsekkin näkee. :D
 
Mulla on neljä tyttöä joten tyttö varmasti tulossa. Olisin hyvin hämmästynyt jos olisikin poika.
Huonoa oloa ollut vähemmän kuin aikaisemmin mutta todennäköisesti se ei ole vielä kunnolla alkanut :wacky:

Rv 6+1
 
Kiinalainen kalenteri näyttäisi poikaa. Vielä ei ole tullut oloja kumpi voisi olla, pitääpä tulla kertomaan jos tulee. Esikoisen kohdalla tunne oli oikea ja tyttö tuli.
 
Kiinalainen kalenteri näytti poikaa. Esikoisesta näytti tyttöä ja poika tuli, joten josko nyt sitten tulis tyttö. Oloja sukupuolesta ei itellä vieläkään ole. Ne tulee sit lähempänä keskiraskautta.
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan pitäis olla tyttö tulossa. Mutta oireiden (puutteen) vuoksi itsellä on aika varma olo siitä, että poika olisi tulossa :)
 
Oireet on jokaisessa raskaudessa omanlaisensa, mutta olisi mielenkiintoista kuulla teiltä jo aiemmin lapsen saaneilta, että millaisia oireita oli ja kumpi tuli?
 
Oireet on jokaisessa raskaudessa omanlaisensa, mutta olisi mielenkiintoista kuulla teiltä jo aiemmin lapsen saaneilta, että millaisia oireita oli ja kumpi tuli?

Edellisessä poika-raskaudessa ei juuri oireita ollut. Alkuraskaudessa hengästyessä hieman etovaa oloa ja hajuherkkyyttä, siinäpä oikeastaan se.
 
Pojan kanssa oireet oli aika minimaaliset, vähän pääkipua alussa ja nuudelihimo ja kaurapuuro himo :D tekimieli kaikkea rasvasta ja suolasta. Tytön raskausaikana, oli jonkin verran pahoinvointia, hiukset lähti kasvamaan hirveetä vauhtia, teki mieli salaatteja ja kaikkea kasvispitoista ruokaa ja leivonnaisia ja suklaata oli pakko saada päivittäin :D
 
Oireet on jokaisessa raskaudessa omanlaisensa, mutta olisi mielenkiintoista kuulla teiltä jo aiemmin lapsen saaneilta, että millaisia oireita oli ja kumpi tuli?

Mul alko ihan hirvee pahoivointi ja laihduin alkuraskaudessa muutaman kilon. Kirpeetä teki mieli. Vedin klementiinejä ihan hirveesti ja oksentelin sit ulos. En oikeestaan pystyny alkuun syömää muuta kun mansikka soppaa. Etovaa oloa ja väsymystä. Poika tuli.
 
Oireet on jokaisessa raskaudessa omanlaisensa, mutta olisi mielenkiintoista kuulla teiltä jo aiemmin lapsen saaneilta, että millaisia oireita oli ja kumpi tuli?
Poikaraskaudessa oireita oli etova olo, väsymys, kipeät rinnat, vasen jalka puutui ajoittain, itkuherkkyys, närästys, järkyttävät liitoskivut, huimaus, hengityksen salpautuminen, finnit, turvotus, atopia hävisi, hiukset pysyi päässä, koko ajan nälkä, koko ajan pissahätä, ummetus... Nyt tässä raskaudessa näyttäis olevan täysin sama kaava :)

Mun äidillä on ollu kaikki neljä raskautta täysin samanlaisia samoilla oireilla ja meitä on 3 poikaa ja tyttö :)
 
Närästi (siis melkein 24/7, piti rennietä vahvempaa nappia pyytää lääkäriltä) väsytti ja ruoka maistui. En muista että ois kuvottanut niinkään. Ja poika tuli. Tämä raskaus tuntuu jotenkin erilaiselta. Oireet alkoi aikaisin ja ovat päivittäisiä. En pääse vahingossakaan unohtamaan että joku on kyydissä. :D
 
Esikoisesta hyperemeesi rv 24, oksentelua jatkuvasti, migreeni ja turvotukset. Loppuraskaudesta vähän närästystä, turvotusta ja liitoskipuja. Tukka rasvottui, finnit ilmestyivät, karvat kasvoi lujaa vauhtia ja linea negra alhaalta rintojen alapuolelle.Tyttö syntyi.
Kuopuksesta hyperemeesi tasan 2viikkoa, ei päänsärkyä. Noin rv 25 selkä/liitoskivut ja supisteluja. Tukka rasvottui, finnit ilmestyivät, karvat kasvoi,turvotti, ei linea negraa. Tyttö syntyi. Esikoiselta himoitsin marjoja ja hedelmiä, kuopukselta kaikkea suolaista.
Tästä raskaudesta hyperemeesi rv6-10. Ei päänsärkyä, liitoskipuja kylläkin. Tukka rasvoittuu, finnit ovat ilmestyneet ja karvat kasvavat! Ja närästys jotain hirveää! Kaikki raskaudet siis lähestulkoon samanlaisia. Ihmettelen jos tämä ei ole tyttö. Olisi jännää kokea hehkeä raskaus joskus. :joyful:
 
Mulla 4 raskautta takana ja kaikki tyttöjä ja samat oireet. Ällötystä aaltoillen, muutaman kerran Yrjö, rinnat arat. Finnejä. Väsymystä. Nyt mun mielestä on vähemmän huonoa oloa ja rinnat on normaalit. En kyllä usko silti että poika vois tulla :grin
 
Onko muilla arvuuteltu np-ultrassa sukupuolta? Ultrakuvista olen yrittänyt katsoa tätä nup-teoriaa. Tuun hulluksi:dance018:grin
 
Takaisin
Top