Tyttö vai poika?

Felicity

Piirimestaruustason postaaja
Kesämammat 2016
Huhtimammat 2018
Onko jo fiiliksiä?

Itse toivon tavallaan tyttöä kun esikoinen on poika ja yksi molempia olis kiva. Esikoisesta oli vahva tyttöfiilis mutta pieleen meni. Äskön tein sormustestin ja se povasi nyt tyttöä, samoin kiinalainen syntymäkalenteri.
 
Kiinalainen kalenteri ennustaa tyttöä. Itse ajattelisin myös lapsen olevan tyttö, koska oletan hedelmöittymisen tapahtuneen melko myöhään. Jostain luin, että pojat ovat nopeita uimareita, mutta eivät selviä välttämättä yhtä kauan kuin tytöt odotustilanteessa. :sign17:sign19
 
Mulla on jotenkin poikaolo. En tiedä miksi, mitään testejä en oo tehny tai kattonu mitään kalenterista tai hedelmöitysajankohtaa tai mitään. Mut jotenkin vaan. :D vois ehkä kun ehtii niin tutkia noita uteliaisuuttaan. :)
 
Meillä on poika ja tyttö ja nyt samat mieliteot kun pojan kanssa eli siis kaikkea suolasta ja epäterveellistä ja nuudelit ja kaurapuuro jossa kilo voita :D noi oli ne poitsun pää jitut kun poikaa odotin ja tuntuu myös nyt olevan etenki noi nuudelit :D joten siinä mielessä poikaa veikkaan, lapsoset myös toivonut jo pidempään pikkuveikkaa :D
 
No kaksi tyttöä löytyy ja epäilen kyllä tämänkin olevan. Miehen suvussa pelkästään tyttölapsia eikä poikia löydy. Tytöiltä siis hyperemeesi, ehkä nyt lievempi mutta eikö tuo huonovointisuus yleensä tule tytöistä? En tiedä sitten. Mies luonnollisesti odottaa poikaa ja tämä sai alkunsa ovulaatiopäivänä, tytöt tehty ennen oletettua ovulaatiota. :wink
 
Kaks poikaa on, toisaalta toivon poikaa toisaalta tyttö eli ihan sama. =D Minkäänlaista aavistusta ei ole, kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö mutta raskaus on samanlainen oireiltaan kuin edelliset poikaraskaudet.
 
Mulla on poika olo, itelläni on poika ja tyttö entuudestaan ja ihan samat ruokahimot kun pojan kanssa :D lapsoset jo pitempään toivonut pikkuveikkaa :D
 
Ja mullakaan ei perjaatteessa väliä kun kumpikin on jo :D toki tyttö vauvan vaatteita löytyis vielä pojan ei niinkään ja mun mielestä poika on helpompi opettaa pottailemaa, kun siitä näkee jotenkin millon se hätä on, tosin tää voi kyllä olla ihan lapsi kohtastakin :D mulla siis tyttö kovasti halunnu opetella potalle, mutta mä en yhtään nää siitä koska sillä on pissa hätä ja ei oikein itsekkään sitä tunnista, pojalla taas näki samantien kun oli pissahätä :D mutta tosiaan ei oo mitään väliä osittain toivon poikaa sen takia että lapset kovasti sitä pikkuveikkaa haluavat :D
 
Miehen veljellä on kaksi tyttöä eikä mun korvat kestä sitä kiljumista. =D Jotenkin ymmärrän poikia paremmin kun itsellänikin on vaan veljiä. Olen aina viihtynyt hyvin poikien/miesten porukoissa ja enemmän mua autot ja rakentaminen kiinnostaa kuin esim. meikit ja vaatteet.
 
Mulla ei ole vielä mitään oloja. Jos verrataan kahteen edelliseen raskauteen, niin sitten tää raskaus on niin erilainen että tyttö tulee :laughing001 mutta koska meidän suvussa ei osata tyttöjä tehdä niin veikkaan poikaa.
 
Mulla on ihan tyttö olo eli poika sieltä varmaan tulee :D viimeks oli nimittäin ihan poika olo ja tyttö tuli :D
 
Ton kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tulis tyttö, mutta siitä ennustettuna mulla on menny kumpikin väärin :D sormus/neula testi on aina pitänyt paikkaansa ja se näyttää nytte poikaa, saas nähä nyt sitten kai sitä vois vielä niitä kyselytestejä tehä :D
 
Ei oo kyllä oikeen kumpaakaan oloa vielä, mutta jotenkin semmonen olo et vois olla kaks tuloillaan.. :nailbiting: Todennäkösesti kuitenkin yks vaan, mun puolen suvussa ei löydy kaksosia, miehen suvun puolelta kyllä, mutta eikö se kaksosuus periydy äidin puolelta?
 
Ei vielä mitään oloja suuntaan tai toiseen.. meille on just sama kumpi tulee. Uskon ehkä hitusen enemmän että olis poika koska miehen suvussa enempi poikia. Se jää nähtäväksi :)
 
Lacrima85: oikeassa olet, kaksoisuus periytyy äidin puolelta mutta usein voi hypätä sukupolven yli.
 
Mä en uskalla viel arvata mitää. Mulla oli viimeks ensin tyttöolo, joka muuttu kyllä todella vahvasti poikaoloksi raskauden edetessä. Nyt ollu kyllä myös aavistus kaksosista, kun meidän puolen suvussa on kaksosia ja kun esikoisesta kesti viikon tulla testiviiva vahvaksi ja nyt tuli seuraavana päivänä ekasta haamuviivasta vahva viiva. Vatsa on myös jo todella iso ja nyt 7+0 tuntunu pari päivää jo pieniä liitoskipuja :eek: Mut varmaan on kuitenki yks vaan :)
 
Mulla ei oo kyllä mitään hajua, niinkuin ei edellisessäkään raskaudessa. :D Meillä yksi poika ja kumpi vain olisi erittäin ihana, mies toivoo pikkuisen enemmän tyttöä. :)
 
Mulla vanhin poika sen jälkeen kaks tyttöä. Poika olo on nyt. Tytöistä oon molemmiasa raskauksissa voinu pahoin. Jatkuva etova olo ja käytin niitä pahoinvointirannekkeitakin. Pojasta en muista et ois ollu pahoinvointia oikeastaan ollenkaan, joten siksi poikaa veikkaisin mut saas nähdä :D
 
Mä joskus oon miettiny et kaksoset ois kiva meillä suvussa on kaksosia mutta hypännyt just yhen sukupolven yli tai siis ainakin yhen :D mulla ei kyllä nyt ees käyny mielessä et vois tulla kakskin, no siinä riittäis tekemistä :D 4 alle 5vuotiasta :D mitenhän sitä pääsis liikkumaan, huhtikuussa kun vaavi syntyy poika on 3 ja 5kk tyttö 2 ja 6kk :D
 
Periytyyköhän kaksosuus jos sitä on äidin isän suvussa? Vai meneekö äidin äidin linjaa?

Mies oli esikoisesta oikeassa joten pitänee kysellä siltä kumpi on tulossa kun raskaus tässä etenee.
 
Takaisin
Top