Työnimiä

Meillä tää on tyyppi, toveri ja yleensä vaan vauva :D tosta sukupuolenpaljastuksesta , mun äiti ei missään nimessä halunnut tietää mutta, vanha lörppähuuli sanoi ultrasta tullessaan puhelimessa "375g painava poika siel köllötteli" :D huuups.
 
Meillä puhutaan vauvasta, mä käytän myös murua edelleen. Mä kyllä lähes järkytyin kun kätilö kysy ultrassa et liikkuuko sikiö? Öö niin se tosiaan on vielä sikiö vaikka vauva kuulostaa paljon paremmalta. Ei se sikiö istu mun suuhun...
 
Miten musta on alkanut kaikki papuset ja pirpanat, muruset ja masuasukit kuulostamaan niin.. Yäköttävältä :€
 
Mulle on tullu murun rinnalle toukka, kun toi mönkii masussa niin kun toukka ja kun kävin tässä joku aika sitte kaverin 2 viikkosta vauvaa kattomassa ja sylittelemässä niin kun olkapäälle nostin nii ihan kun ois lähtenyt jaloillansa kiipeen mua pitkin, siis ihan niin kun toukka. Sit kun mussukka syntyy niin ja jos se sit vielä on poika niin sit se on ukkeli :grin
 
Mies kutsuu useimmiten masuasukiksi ja mulla on tullut tavaksi puhua masumyyrästä nyt kun möyrintä tuntuu koko ajan selkeämmin ja kovemmin :D
 
Meil on ollu nyt koko ajan Toveri, sen rinnalle milloin mikäkin ErnoPetteri,PekkaIlmari, TaunoSakari, mikä ikinä mileen juolahtaakin ko.hetkellä :D Tää tullut sen jälkeen ku sukupuoli varmistui :)
 
Kun tulin raskaaksi, vauva sai työnimeksi Snadi. Kaksosraskaudeksi selvittyä kaveri sai nimeksi Buddy. Aiemmat lapset olivat Masu, Ceicci ja Kupla.
 
Meiän th sano perhevalmennuksessa, että usein kun antaa masuaikana nimen niin se jää sitten syntyneelle vauvallekin, nyt mies puhuu koko ajan Torstista, vaikka oon sen nimen torpannu jo heti alkuun :D on meillä 'oikeakin' nimi valittuna, mutta se halutaan pitää vielä meiän keskisenä, niin tulee nyt sit puhuttua kaikille vaubasta Torstina :D
 
:confused005Meille ei selvinnyt sukupuoli rakenneultrassa niin on tullut puhuttua vauvasta,pampulasta,jne.Jostain kumman syystä aloin yksi päivä kuitenkin puhumaan Annikasta niin jospa tämä on sitä äidinvaistoa,että tyttö siellä köllöttelee...
 
Me ihan aluks puhuttii monsterivauvasta, mun järkyttävän pahoinvoinnin takii. Kerran nimittäin tokasin miehelle, mikälie monsteri tääl massus pyörii, ku jatkuvast saa olla laattaamassa, ni siitähä se monsterivauva sitte jäi :wacky: muita nimityksii sit onki ollu pikkune, vauva, pieni apina, poitsu ja mitäköhä muita :laughing002
 
Meillä Hippunen on suussa vääntynyt jossain vaiheessa nimeen Pöppönen. Sillä on menty pitemmän aikaa ja alkaa tuntua, että poika on miulle vielä teini-iässäkin Pöppönen. On hänelle oikeekin nimi valittu :) On varmaan todella onnellinen, kun teininä tulee kavereiden kanssa meille ja mie kutsun sitä Pöppöseksi. Voipi tulla noottia äitille :happy:
 
Takaisin
Top