Työnimiä

meillä tää pikkunen on saanu nimekseen Oksu-Lolita :D ei mikkää hemaseva nimi, ei! Aluksi ol pelkkä Lolita mutta tää mun yrjöäminen anto sitte ton lisänimen tuohon :)
 
Meillä on Hippunen :) Nimi tuli lumihiutaleista, joita sato hiljaksiin plussatestin aikoihin :)
 
Meillä vielä ihan vaan kamulit. Varmaan sit tulee paremmin teko nimee kohan sukupuolet selviää tai alkaa liikkeitä tuntemaan. :)
 
Meillä on vain A-tyyppi ja B-tyyppi. Ehkä jotain muita nimiä tulee ajan kanssa. :)
 
Mä oon siitä outo tyyppi, että musta tuntuu äärimmäisen nololta keksiä työnimi tulokkaalle, hirveä myötähäpeä vain iskee kun porukka puhuu "masuasukista" "herneestä" tai vastaavista. :p Eikä siinä mitään, kukin tavallaan, mutta edellinen oli mulle ja miehelle vaan "tämä" tai ihan vaan vauva, kun rv:t oli turvallisen pitkällä. Ja veikkaan että tätä nykyistäkin kutsutaan samalla tavalla.
 
Täällä on nimetty masuasukki vakoilijaksi. Mies kyllä huomautti että vähemmälläkin saattaa päästä pehmustettuun huoneeseen, kun kertomalla että 'minun sisällä on vakoilija' :grin Minusta se on kuitenkin osuva kun siitä ei vielä vilaustakaan ole kuulunut eikä näkynyt. Saa nähdä muuttuuko vakoilijan nimi johonkin kun ens tiistaina toivottavasti päästään näkemään todisteita vakoilijan olemassa olosta.
 
Anopin nykyinen mies sanoo Kalle Gustaaviksi :D ei oo tarttunu itelle, eikä varsinaista muutakaan nimeä ole..
 
Mulla ei toi myötähäpeä niin voimakkaana ole, muistan joitain tapauksia kun on tuntunut että sitä tyonimeä hehkutetaan mielestäni jotenkin liikaa tai se kuulostaa korviini muuten jotenkin epäsopivalta, niin silloin on alkanut hieman tuntumaan omassa kurkussa.
Yleensä kuitenkin vain pidän ajatuksesta että olisi joku muukin nimitys kuin "sikiö" taikka "a-sikiö" ja "b-sikiö". Meiltä ei vain miehen kanssa tunnu kauhean luonnostaan tulevan tommoset, viime raskaudessa loppupuolella alettiin kutsua toista Aapeliksi ja toista Beeveliksi.
Nyt odottelen ultraa senkin takia jos sitten kun sen pienen möykyn näkisin, niin jos sen jälkeen joku nimitys sille putkahtaisi. Tai edes viimoistaan silloin kun sukupuoli selviäisi.
 
Mulla mies ruennu kavereita sanomaan madoiksi kun viime ultrassa toisesta saatii vaan semmonen matelijan näkönen kuva. :D jospa toi nimi muuttus kihan seuraava ultra ja alkaa kaverit näyttämään jo enemmän ihmisiltä. :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Bnt
Mato vaikuttaa kyllä aika kuvaavasta nimeltä :wink

Meillä työnimenä on tällä hetkellä nyytti. Esikoinen ei onneksi tajua vielä, että mikä nyytti ja möläytä uutisia muille
 
Meillä työnimi jääny jotenki kokonaan pois. Puhutaan ehkä pikkusesta tai vauvasta. Ihan hyvä, mitäpä sitä väkisillä miksikää sanoa ja jossai vaiheessa ku kaikki varmempaa ni voi olla et joku muu nimitys sitte itekseen tulee :)
 
Meillä on nimeksi tullu Teppana/Pirpana :) itse kutsun masu-asukkia Teppanaksi ja mies pirpanaksi. Esikoinen oli kärtty :D ei oo keksimällä keksitty nimiä jotenki ne vaan iteksiään tulee. Asia tuntuu ehkä siten todellisemmalta :)
 
Vauvasta oon puhunut, mutta tällain palstaillessa kyytiläinen on PikkuPikku. :Heartred Esikoinen oli Napero ja keskimmäinen Nuppu :)
 
Mies sanoo Alivuokralaiseksi.

Ennen tän "projektin" alkua mies ehdotti mulle, että jos tehdään se paatero. Pitkään selvittelin et mikä hitto se on ja lopulta selvis, et mies muisti et taapero on paatero :D

Joten Paatero olis mun yks suosikki. Tai sitten Möttönen. Kaipa se ehtii vielä monta kertaa vaihtumaan ja eihän meidän tartte samoilla nimilla puhua.. kai? :rolleyes:

Tai sit tää miehen eka suosikki. Oliver Panis Jos Joltain Sais. Läppä oli ja hetken jakso itsekin hymyillä. Onneks se ei sitä enää hoe. :grin
 
Takaisin
Top