Työnimiä

Meillä tuli työnimeksi kakara. Eka ultra olu 6+1, ja toinen oli niiiiin pieni. Mies oli mukana ja kun lääkäri ilmoitti sikiön kooksi 4,3mm, niin mies hymähti mielessään ja ajatteli: mahottoman kokonen kakara. Siitäpä tuli sitten työnimi.
Olemme molemmat todella innoissamme lapsesta, koska minun ei pitänyt saada lasta. Mutta 11-vuoden odotus palkittiin ♡
 
Ihania nimiä teillä!:) ja onnea kalpppiolle! Olin seiska viikolla kreikassa serkkujeni kanssa ja siellä sitten kerroin uutiset kera varhaisultrakuvan. Ja myöhemmin matkalla puheissa vauva muuttuikin pähkinäksi kun se silloin oli vielä niin pieni:D nyt siis 11+1
 
Mä en jotenkaan vielä oo osannu puhua tulokkaasta millään nimellä :) lähinnä se on vaan "tyyppi", "kääpiö", "ötökkä" :) ehkä torstain ultran jälkeen kaikki konkretisoituu, niin voi tulla jotain nimityksiäkin :)
 
Mies ei voi sietää nimitystä masuasukki, jos se puhuu tosta nii puhuu pikkusesta. Mutta ei oo vieläkään mitään varsinaista nimitystä otettu käyttöön.
 
Mies on antanut meidän tulokkaalle nimen Hulk. Tänään nähtiinkin, kuinka Hulk vilkutteli meille mahassa.
 
Onko kutsumanimet muuttuneet? Onko jollekin tullut uusia?


Meillä on se "vuokralainen" jäänyt vähän sivuun ja tilalla mikä milloinkin. :sad001 ei vaan tullut semmoista ahaa-elämystä et mikskä lasta haluaa kutsua :sad001
 
Mä oon alkanut käyttää myös nimitystä Nuuskamuikkunen, koska nt-ultrakuvassa näyttää kuin vauvalla ois Nuskamuikkusen klyyvari:grin

Nyt varmaan tulee kutsuttua aika paljon pikkuveikaksi, kun on sukupuoli selvillä♡
 
Mä edelleen puhun ötökästä, kääpiöstä, tyypistä ja nyt lisänä tullu kotioloissa poitsu :)
 
Meillä on toukka. Tosin esikoinenkin oli toukka mahassa ollessaan, joten ois ollu kiva keksiä joku toinen nimi.
 
Meiltä tippu pirpana pois. Esikolle puhutaan vauvasta mutta muuten itse kutsun Teppanaksi tai Pikku sintti ♡
 
Pikku tyyppinä kulkee useimiten, en osaa kutsua oikeen muuten. Kaikki toukat ym kuulostaa inhottavalta ja ällöttävältä. :D
 
Mies keksi Petruska työnimen (olis Petra nimestä tytölle tykännyt, ainakin eräänä vaihtoehtona, mutta itse en niin erityisemmin siitä nimestä välitä ku haluan jonkin pehmeämmän), joten eipä sitä paljoa olla työnimenäkään käytetty. Lähinnä tää on ollut pikkunen, vaavi tai pienokainen :) Nuppu on kyl must ihana :Heartred
 
Mä ehdotin et kutsutaan poitsua Eemeliksi kun vitsailtiin yks ilta miehen kanssa että minkäköhänlainen Vaahteramäen Eemeli sieltä syntyy. Mies vaan totesi et sellainen on jos on yhtään isäänsä tullut :D Ainoa vaan et kaikki lähisukulaiset eivät halua tietää kumpi meille tulossa niin tuo Eemeli, kun voi paljastaa sen.
 
Meillä on kalervo, en tiiä miten sitä osaa sitte mikskää muuks kutsuakkaa:D
 
Mä oon ihan samoilla linjoilla brainfreezen kanssa. Meillä tää on ihan vaan tyttö/likka, ja kaikki anopin käyttämät nöpönenät jne muka-söpöstelyt ällöttää meitä molempia. :rolleyes:
 
Takaisin
Top