Tunnetteko jo vauvan liikkeitä?

Mulla on nyt toinen tulossa ja liikkeet alko parisen viikkoa aiemmin tuntumaan ku ekassa raskaudessa. Sillon viikkoja oli joku 15-16.. Aluks liikeitä ei tuntunu ku ihan satunnaisesti joku pieni töytäsy. Nyt kun on melkeen 20 täynnä (huomenna) ni liikeet tuntuu tosi selkeinä ja usein, mut ei mahan päältä oo tuntunu vielä. Mullakin on hiukan ylimäärästä tossa mahassa muutenki, ni ei ehkä iha heti tunnu.
 
Mulla alko selkeesti enemmän tuntumaan vasta vkon 18 loppupuolella. Nyt tuntuu aika mukavasti ja joka päivä enemmän. Nyt viikkoja 20+3.
 
Mulla viikot nyt 20+1, ja mitään säännöllisiä selkeitä liikkeitä en pysty vahvistamaan. Pieniä epämääräisiä tuntemuksia alkaa olla vähän useammin kyllä nyt, mutta edelleen voisi yhtä hyvin mennä ilmakuplista tai muista värinöistä...
 
Helpottavaa kuulla, etten oo ainoo. Tuntuu vaan et tosi monet tuntee aiemmin. :) kyllähän neukkutätikin sano et varmaan tuntuu vast kesäkuun puolenvälin jälkeen.
 
No jos mä en olisi lukenut netistä ja kuullut tutuilta, että ne liikkeet tuntuu aluksi ilmakuplilta tai hennoilta sivelyiltä tms, niin en mä varmaan itsekseni olisi osannut arvella, että nämäpä ovat liikkeitä. :)
 
Isäntä eilen illalla paineli masua ja kokeili missä meidän mini papu liikkuu niin samalla herätti toisen ja aaaaivan tajuton jyske alko masussa! :D Kiitin aamulla siitä sitten, kun en meinannu ite saada illalla unta kun toinen piti bileitä :D
 
Mulla kasvaa masussa ihan tosi aktiivinen typy! Välillä potkut tekee jo ihan kipeetä! Ja viikkoja vasta 22+... innolla loppuraskauteen! :grin
 
Tänään tuntui aamulla eka kertaa masun päältäkin liikkeet :Heartred 20+1 nyt viikkoja. Mies ei valitettavast ehtiny kokeilee ku heti lopetti ku iskä pisti käden masulle :D
 
Nyt alkoi 26. rv. Istukka on etupuolella, joten mahan paalta potkut eivat ole tuntuneet kuin ehka viikon. Mies tunsi ensimmaisen iskun toissa paivana ja nyt han on aivan totaalisen onnellinen, niiiiiin rakastunut ja paapoo minua kuin lasinukkea. :) Ehka se potkun tunteminen oli se hetki, jolloin hanelle konkretisoitui se, etta mahassani tosiaan asustelee mini-ihminen. :):Heartred
 
Vatsassa aikamoiset potkunyrkeilytreenit käynnissä, vilkas vauva tuntuu olevan.. Aamuöisin valvottaa ja välillä potkut tekevät kipeää. Tän pikkukaverin lempiharrastus on virtsarakon potkiminen :confused: Liikkeitä aloin tuntemaan rv 16 ja eka tulossa..
 
eilen sanoinkin miehelle, että nyt tuntuu ekaa kertaa muljuilut masussa kipeeltä. Typykkä pönkäsi pyllyään niin voimakkaaasti kylkeen, että se oikein sattui. Muuten pääsääntöisesti tuntuu ihanalta kun toinen monottelee ja ilmoittelee olemassa olostaan :Heartred
 
Tänään tunsin ekan kerran potkut selvästi mahan päältä. Poika on aktiivisimmillaan nukkumaanmenon aikoihin sekä aamulla aikaisin. No se on hyvä jo nyt tottua lyhyisiin yöuniin. :grin
 
Rv 22+1 ja eilen mies tunsi ekan potkun mahan päältä! Oli ihana hetki! :Heartpink Liikkeet on nyt reilun viikon tuntuneet tosi hyvin, päiväaikaan meidän tyttö on aktiivisimmillaan ja iltaa kohden rauhoittuu. Paitsi jos huhkii jotain ja sitten istahtaa aloilleen, niin silloin vauva alkaa jumppailla. Hassua, että ihan yhtäkkiä rv 21 täytyttyä alkoi liikkeet ihan selkeästi tuntua, kun aikaisemmin oli epämääräisempää... Tai sitten siinä oli joku psykologinen juttu, että kun rakenneultrassa näki kaiken olevan ok, niin liikkeetkin rupesi tuntemaan. :grin Tosin etuseinämässä oleva istukka vähän meillä varmasti vaimentaakin tuntemuksia.
 
Mä rakastan näitä potkuja! Ehdottomasti yks parhaista jutuista koko raskaudessa. :love017
 
Määkin joka päivä iloitsen potkuista, on mukavan tuntuisia, ainakin vielä. Katsotaan kuinka mieli muuttuu loppua kohden jos kovin alkaa kipeästi jystämään kylkiä... :)
 
Pikkuisen potkut on kivoja. En kyllä pysty näkemään potkuja vielä mahan päältä. Kaipa sekin aika vielä koittaa :)
 
Takaisin
Top