Tunnetteko jo vauvan liikkeitä?

Meidän mimmi on pt joten potkut tuntuu häpyluun yläpuolella ja istukka takaseinämässä :)
Iltasin masubileet on kovimmillaan, se on jotenki aika hauskaa :D Välillä ihan naurattaa ku toinen potkii niin tunteella :D
 
Tajusin eilen, ettei mulla oo mitään hajua, miten päin poitsu masussa on. En oikein osaa edes liikkeiden perusteella arvioida. Istukka on mulla edessä ja liikkeet tuntuu pääasiassa mahan yläosassa tai vasemmalla puolella. Josko jän sitten istuu siellä niin, että selkä on oikealla puolella..?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla välillä hauskahti maha heiluu ja heittelehtii pikkuisen. Mutta varsinaisia potkuja en näe. Kädellä tosin tunnen kun kärsivällisesti odottelen :)

Mutta kun mies yrittää "pyydystää potkuja" eli tunnustella, poikanen tuntuu pysähtyvän välittömästi. Tahallaan varmaan :D
 
Potkii, potkii, pikku tyttö potkii :Heartred
Istuin eilen illalla nojatuolissa tabletti kädessä ja pelailin ku kädet kävi "pomppii" masun päällä. Mimmi tais pitää aikamoiset potkuharkat masussa :D Ja taas vedetään kauheeta potkuu! Tyty kun vissiin istuu tuolla ja äippä ku istuu samaan aikaan ni se ei taida neitiä niin kovin miellyttää? :) :Heartred
 
mulla vaavi ilmeisestikin istuu tuolla, kasvot eteenpäin. ultrissa ollut molemmissa samassa asennossa ja potkut useimmiten tuntuvat ja näkyvät alavatsalla. taitaa kaveri olla löytänyt lempiasentonsa. kunhan kääntyisi lähempänä synnytystä toisinpäin :)
 
Rv 22+1 tällä hetkellä, ensimmäistä odotan ja istukka on etuseinämässä, liikkeitä olen tuntenut rv 16-17 lähtien ainakin.
Parin viime viikon aikana potkut ovat tulleet voimakkaammiksi, olen tuntenut niitä kylkiluissa asti välillä, se on hassun tuntuista. Potkuja tulee useaan kertaan pitkin päivää arjen askareissa ja kaupungilla. Potkut tuntuvat alavatsassa, molemmilla sivuilla, keskellä, oikeastaan joka puolella niitä tuntuu milloinkin.
Aamuisin ensimmäiset ja illalla klo 24 aikoihin viimeiset ennen nukahtamistani, toistaiseksi poika ei häiritse ei siis nukkumistani, saa nähdä sitten kun kasvaa lisää, valvottaako muakin potkimisellaan :p ..
Mahan päältäkin näin yksi aamu heräillessäni tykitystä. Mies on tuntenut pari kertaa epävarmasti potkut, täälläkin tuntuisi olevan niin, että potkiminen loppuu silloin, kun mies laittaa käden mahani päälle.
Olisi kiva, jos mieskin saisi vähän tuntea potkuja. :)
 
Täällä on masussa niin kova meininki, et illalla ei meinaa saada unta ja aamulla taas herää siihen. Joskus yölläkin herään liikkeisiin. Vauva varmaan liikkuu, koska potkut tuntuu vähän eri puolilla. Mahan päältä näkee todella selvästi, kun tuo tuolla möyryää :Heartred
 
Liikkeitä tuntunut nyt muutaman päivän ajan 24/7. Voisivat välillä kyllä karate kidit samaankin rytmiin monotella, niin ehkä hetken sais äitikin huilia :D
 
Triina: Meillä sama homma! Hirvee myllerrys käy masussa ja toinen sielä potkii ja kisuaa ja heti ku isi laittaa käden masun päälle niin loppuu ku seinään :D Hassu juttu. Liikkeet näkyy tosi selkeästi masun pintaan. Meinaa vähän huvittaa, aivan ku tahalleen ois heti liikkumatta. :D
 
Takaisin
Top