Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ErykahB Ja ajatella, miehet joutuu käymään ton läpi joka ikinen kerta ollessaan flunssassa, naiset vaan kun synnyttävät. Vähällä me päästään.
Minullakin se 100km matkaa sairaalaan. Suurin pelko onkin se että sinne ei kerkeä ajoissa, tai jos lähdetään omalla autolla niin kivut on jo matkalla sellaiset että niitä ei kestä. Ambulanssin nopea saaminen kun ei ole itsestäänselvyys..
Mä oon jotenkin ihan omassa maailmassa tulevan synnytyksen suhteen ja se on kuitenkin niinkin lähellä ku viikon päässä (käynnistys)! Jotenkin kun on niin kipeä ollut tässä jo pitkään niin en oo yksinkertasesti pystynyt keskittymään miehinkään muuhun kuin siihen että selviän aina kuluvan päivän läpi. Muutenkin oon tosi ristiriitaisissa fiiliksissä sen suhteen että tämä raskaus loppuu, toisaalta oon oottanut sitä kuin kuuta nousevaa ja toisaalta taas tuntuu että pitäs nämä viime hetket pystyä jotenkin nauttimaan. Ja tuntuu myös että kauheasti ois vielä tekemistä tässä ennen vauvan tuloa, vaikka kaikki pitäs mun järjen mukaan olla kyllä kondiksessa. Jotenkin tosi epärealistinen tunne, aivan ku katsois ulkopuolisin silmin tätä mun tilannetta :D sanokaa jos keksitte jotain mitä itse tekisitte/ ottaisitte huomioon tässä tilanteessa? Ottaen huomioon että esikoinen tosiaan tulee!
Pikkumyy 36+6
Mä sain tänään neuvon seitsemän lasta synnyttäneeltä äitipuoleltani koskien synnytystä: älä huuda vaan käytä sekin energia ponnistamiseen!