Toukokuun turinat

En mäkään sinne pääse. En edes ole yrittänyt kun viestit ei riitä. Ja kun en ole mikään aktiivinen kirjoittaja niin mut varmaan potkitaan sieltä ulos pian.

Mä oon ollut salaisella puolella jo jonkin aikaa. Välillä tuntuu, että juttelu on siellä aktiivisempaa kuin täällä yleisellä puolella.
 
Mä kyllästyin jo siihen mahan tuijotteluun.... Julkistin asian Somessa.
 
Itselläni tulee laskujen mukaan sunnuntaina täyteen vaadittu aikaraja salaista ryhmää varten. :) Viestit ovat täyttyneet jo jokin aika sitten. Jee. :)
 
Onpas täällä juttelu hiljentynyt. Ootteko kaikki jo salaisella puolella? :D

Niin on tainnut käydä, harmi. Tosin kuten mainitsin niin en itsekään paljoa kirjoittele mutta luen kyllä. Esikoisen kanssa oli kiva ryhmä jonka kanssa tavattiin ennen lasten syntymää ja vähän sen jälkeenkin. Nyt kun ei tunne ketään muuta samassa vaiheessa olevaa niin tuntuu että olen vähän yksi raskauden kanssa. Kaikki tavaratkin löytyy valmiina esikoisen jäliltä niin ei ole edes mitään hankittavaa mistä innostua. Tässä raskaudessa on kyllä todella erilaiset fiilikset kuin esikoisen kanssa.
 
Niin on tainnut käydä, harmi. Tosin kuten mainitsin niin en itsekään paljoa kirjoittele mutta luen kyllä. Esikoisen kanssa oli kiva ryhmä jonka kanssa tavattiin ennen lasten syntymää ja vähän sen jälkeenkin. Nyt kun ei tunne ketään muuta samassa vaiheessa olevaa niin tuntuu että olen vähän yksi raskauden kanssa. Kaikki tavaratkin löytyy valmiina esikoisen jäliltä niin ei ole edes mitään hankittavaa mistä innostua. Tässä raskaudessa on kyllä todella erilaiset fiilikset kuin esikoisen kanssa.
Salaisella puolella on aktiivisempaa ja siellä on jo tapaamistakin suunniteltu. Tervetuloa sille puolelle, kun viestit on täynnä!
 
Mä käyn täällä kanssa ahkerasti lueskelemassa, mutta kommentointi on jäänyt taas vähemmälle, kun ei oikein muutenkaan enää aktiivista täällä ole :) yksin juttelu kun ei oikein innosta! :D no, nyt pitäisi kai olla jo tarpeeksi viestejä, niin jospa minäkin vihdoin salaiselle puolelle pääsisin :)
 
Sokerirasitus, montako jo ollut? Niin siis minä olen juuri tällä hetkellä xD blaah! :S
 
Mä oon kuullut myös kokemuksia että kielletty nukkuminen ja käsitöidenkin teko :O Itelle ei mitään sellaisia sanottu mutta muutama vuos takaperin joku joutui menemään uusiksi kun nukkui :/
 
Aika outo...... Tässäkin näköjään käytänteet erilaisia. Kai ne meinaa et aineenvaihdunta hidastuu nukkuessa. En mä ainakaan muuta syytä keksi.
 
Minä oletin et se ois jotain et jos sokerit lähteekin liian nopeasti nousemaan ja nukut niin voi olla vaarallista? En tiedä... mut selvisin... xD
 
Mulla vielä sokerirasitus edessä.. Toivottavasti olisivat unohtaneet neuvolassa koko jutun. :cool:
 
Mullakin sokerirasitus edessä vasta heinäkuussa, hirvittää nyt jo kuinka jaksaa niin kauan syömättä.
 
Pari viikkoa sitten olin sokerirasituksessa, joskus heinäkuulla olis vielä mentävä uudestaan. Arvot oli onneksi hyvät. Viime raskaudessa olin 3 kertaa ja silloinkin sokeriarvot viitearvoissa :) Vähän puuduttavaa hommaa vaan, hirvee väsy ja nälkä :D Muuten kaikki kerrat menny hyvin, paitsi kerran pyörryin ja oksennin kesken kaiken odotusaulaan, pystyin silti jatkamaan loppuun asti.
 
Takaisin
Top