Toukokuun turinat

Lähdin itse h&m katsomaan edullisesti vaatteita. Mamma vaatteet tuntuu vielä hassulta ja sit taas omat puristaa. Ajattelin jos löytäisi edullisia trikoopaitoja, shorteja yms jotka venyisi...
Mä löysin pari sopivaa vaatetta. Jostain syystä en ihan vielä haluaisi korostaa raskausvatsaa. Tosin koko ajan vaatteet kevenee ja vatsa kasvaa :) Onneksi ensi viikolla on reissu Italiaan ja siellä kyllä pistän helle hameet käyttöön. Toivottavasti täällä on parin viikon päästä lämmintä niin saa ne vaatteilla käyttöön.
 
Mä oon nyt viikolla 13 saavuttanut jo sen pisteen, että näytän enemmän raskaana olevalta kuin läskiltä. Yllättävän äkkiä! Ja kun ei enää tartte salailla tätä, käytän ihan mitä vaatteita lystään.
 
Mä oon nyt viikolla 13 saavuttanut jo sen pisteen, että näytän enemmän raskaana olevalta kuin läskiltä. Yllättävän äkkiä! Ja kun ei enää tartte salailla tätä, käytän ihan mitä vaatteita lystään.

Itellä ei raskaus vielä näy (viikolla 15 mennään) mutta tuntuu että oon levinnyt vähän joka puolelle, varsinkin just lantion kohdalta.:D Pitää vissiin alkaa kattomaan M- koon vaatteita sillä silmällä :wink
 
Kuopus 2018, Laitoitko Vargynjalle yksityisviestiä? Tosiaan pitää olla se 30 viestiä täällä julkisessa ryhmässä, oma LA lasketun ajan listassa, nimimerkki ja foorumilla kuukausi vähintään takana. En nyt kännyllä pääse tarkistamaan monta viestiä sulla on. Mäkään en oo vielä salaisella ku "keräilen" näitä viestejä vielä.
 
Kuopus 2018, Laitoitko Vargynjalle yksityisviestiä? Tosiaan pitää olla se 30 viestiä täällä julkisessa ryhmässä, oma LA lasketun ajan listassa, nimimerkki ja foorumilla kuukausi vähintään takana. En nyt kännyllä pääse tarkistamaan monta viestiä sulla on. Mäkään en oo vielä salaisella ku "keräilen" näitä viestejä vielä.
On mulla kaikki noi.
 
Vargynja lisää siis tiistai ja pe-iltaisin yleensä ryhmiin ihmisiä eli jos et oo huomenna siellä niin sitten laittaisin uudelleen viestiä. :/
 
Ihanaa! :D Luin juuri pampers sivuilta viikko 13, ja mun kroppa vissii toimii tällä kertaa kirjootusten mukaan xD kun luki että 2 kolmannes kun alkaa niin väsymys yleensä siirtyy sivuun, ja niin kävi heti kun oli 13+0 :D kahvikin maistuu taas :D

Täällä raskaus näkyy vaihtelevasti, kun välillä niin turvonnut että... :S kädellä maatessa tuntuu selvästi...

Onko kukaan kuullu semmosesta että ultrakuvista vois tietää sukupuolen jo nyt, että muissa maissa lasketaan ultrakuvista jotain kulmia? :D se oli hassu teoria..

Mitäs teidän päivään kuuluu?
 
Mitäs tänne. ... Vapaa päivä (lue siivous) tänään ei juurikaan muuta oireita kun pissa hätä.... =) Elämä voittaa...... Maha pullistelee, jos vielä pari päivää sais piiloteltua sillä ma ultra =)
Jotkut näkevät sukupuolen jo np ultrassa, riippuu kai miten vauvaa saa katsottua ja miten hän liikkuu siellä. =) Mistään kulmien laskusta en oo kuullutkaan...
 
Toivukka se on nub teoria :) Tytöllä ja pojalla näin alussa kummallakin ns uloke, sen asennosta pystyy jotkut sanomaan kumpi kyseessä, mutta pitää saaha hyvät kuvat ja harjaantunut silmä katsomaan :D
 
Hmm... tänään ollut hyvin stressaava päivä ja jotenkin hassusti sattuu aaltomaisesti taakse selässä, toivottavasti nyt ei jää päälle ja menis pois, huolestuttaa. Hetken jo maannut sängyssä... :S
 
Keskiviikkona lähdettiin reissuun Sardinian. Pidemmät kävelyt tuntuvat rasituksena vatsassa. Täytyy kokeilla auttaako kevyt tukivyö asiaan.
 
Tekeekö joku yötyötä? Miten on menny? :) Mulla yövuorot alkaa jotenkin käymään raskaammiksi ja väsyttää herkemmin ja nukun sitten päivällä pidempään mitä ennen. Alkuraskauden superväsymys on kyllä jo väistynyt.

Muutenkin jos joku sattuu olemaan sairaanhoitaja tai muuten tällä alalla, niin onko neuvolassa ollut mitään puhetta työssä jaksamisesta tai miten ootte aikasemmissa raskauksissa jaksaneet olla? Mites muut riskit, lääkkeitä laimennellessa/käsitellessä käytän tietysti käsineitä ja eristyspotilaiden luo asianmukaisin suojin. Sytostaattipotilaita ja röntgeniä vältän.
 
Tein viime raskaudessa yötöitä 34 viikolle saakka, mutta oli kyllä raskasta ja huomasi että palautuminen oli normaalia hitaampaa.
 
Toivukka se on nub teoria :) Tytöllä ja pojalla näin alussa kummallakin ns uloke, sen asennosta pystyy jotkut sanomaan kumpi kyseessä, mutta pitää saaha hyvät kuvat ja harjaantunut silmä katsomaan :D
Me saatiin jo varovainen tyttöveikkaus juurikin tuon ulokkeen asentoon ja paikkaan perustuen, saa nähdä pitääkö paikkansa :)
 
Nyt on ollut todella kuumia päiviä ja aurinko on kovin paistanut. Oliko se niin ,että raskaana airinko tarttuu helpommin tai muistelenko ihan väärin? Itse vain huomaan että aurinko oikein tarraa kiinni. Otin hetken pihalla aurinkoa etupuolelle. En enää pysty millään olemaan vatsallani.
 
Mä oon nyt pari yötä nähnyt unta etten olekaan raskaana. Heti kun esimieheni kertoi maininneensa omalle esimiehelleen töissä (sijaisrekryä varten) asiasta. Ensimmäisessä unessa jäinkin työttömäksi juuri tästä syystä, uusi palkattu sijaiseksi ja itse en ollutkaan raskaana. :joyful:
 
Mä oon nyt pari yötä nähnyt unta etten olekaan raskaana. Heti kun esimieheni kertoi maininneensa omalle esimiehelleen töissä (sijaisrekryä varten) asiasta. Ensimmäisessä unessa jäinkin työttömäksi juuri tästä syystä, uusi palkattu sijaiseksi ja itse en ollutkaan raskaana. :joyful:

Höh, olipa inha uni :sad001 Onneksi kuitenkin vain uni. Mieli yrittää laittaa asioita/ajatuksia ja pelkoja järjestykseen ja koittaa luoda merkityksiä. Nyt vaan keskityt positiivisiin juttuihin. Hyvin ne työjututkin sitten menee. Tsemppiä :)
 
En vissii osaa oikein laittaa viestiä et pääsisin sinne salaiseen ryhmään :sad001

En mäkään sinne pääse. En edes ole yrittänyt kun viestit ei riitä. Ja kun en ole mikään aktiivinen kirjoittaja niin mut varmaan potkitaan sieltä ulos pian.
 
Onks muilla tullu ulkopuoliset kyselee et ootko raskaana? Mulla nyt pari täs viime päivien aikana. Ihme haukansilmiä kun rv vasta 15 :D
 
Takaisin
Top