Toukokuun turinat!

Toukokuu <3 mites teillä meni vappu kun nyt on joutunu olee kuivin suin? Mulla osu työvuoro tän päivän aamuun josta olin ihan tyytyväinen vaikka vappu juhlita menikin sivu suun. Mies lähti kavereiden kanssa rellestämään eikä vielä ainakaan krapulaista miestä ole kuulunut kotiin..
 
Onnea kaikille hyvistä ultrauutisista!! emoticon
Siihen mun tajun lähtöön ei liittyny mitään huimausta tai huonoa oloa. Vointi oli kaikinpuolin hyvä. Sen mä tiedän, että mulla on tosi alhainen verenpaine. Viime mittauksella tais olla jotain 58/98 luokkaa. Monesti mua pyörryttää, jos nousen nopeesti ylös tai jos seison pitkään. Mut silloinkin mua aina alkaa ensin pyörryttää, silmissä sumenee jne. Nyt tällä kertaa se taju vaan läks ja tajusin itsekin asian vasta kun heräsin lattialla.
xiina Mä muistan kuulleeni, jostain että jos juo liikaa vettä niin se laimentaa verta. Jospa se sun jatkuva huippailu johtuikin siitä että joit liian paljon vettä..? Tiedä noista sitten. Mä en todellakaan ole mikään asiantuntija :D
Ylihuomenna, ylihuomenna <3 Mä niin odotan jo ultraa ja sitä että sais tietää onko tämä pieni tosiaan poika niinkuin itse uskon! Huomenna olis aamusta 9.30 masun neuvola ja päivällä klo 13 Jeminan 10kk neuvola. Tosi tyhmää kun en saanu vaihdettua kumpaakaan aikaa niin että olis olleet lähekkäin.
Tääkin tapaus on alkanu nyt tökkimään tonne kohdunsuulle aina välillä. Tuntuu tosi inhottavalta! Jeminaa odottaessa viimeset 10 viikkoa oli ihan tuskaa kun se käänty tosi aikaisin raivotarjontaan ja rv 26 lääkärintarkastuksessa oli jo laskeutunu. Sit se pää tuikki tuolla aina tosi ilkeesti.. :/
Väsymys on tuttua juttua myös täällä. Joskus harvoin on tosi energisiä päiviä, mutta suurimmaksi osaksi väsyttää koko ajan. Aika useesti nukunkin päiväunet Jeminan kanssa yhtäaikaa.
Meillä jyllää tällä hetkellä joku flunssapöpö. Jemina tuli kipeeksi jo ma-ti yönä, mies ke-to yönä ja mulla se tais alkaa eilen. Yöllä kun heräsin niin oli kyllä niin kuollut olo kun kurkku ihan hirveen kipee ja yskitti tosi kovasti. Oli pakko ihan lähteä olohuoneeseen yskimään, etten herättäis muita. Tänäänkin jäi vapputorit välistä kun kaikki ollaan enemmän tai vähemmän kipeenä ja tuolla ulkona on aika kylmä ja lisäksi vielä tuulee tosi kovasti. Toivottavasti tää nyt menis nopeesti ohi! Paranemisia myös kaikille muille sairastaville! Tää sairastaminen raskaana ei todellakaan ole mitään herkkua kun melkein kaikki helpotusta tuovat lääkkeet on kielletty.. Kuumaa teetä ja sympatiaa, eiköhän se tästä..
satu84 Mulle iski eilen kans elämäni ensimmäinen närästys-kohtaus! En aluks edes tajunnu, et mikä mulla oli kun sattu vaan ihan hirveesti ylämahaan ja rintalastan taakse. Kaveri sitten sanoi, että on varmasti närästystä ja kun netistä lueskelin oireita niin närästystähän se oli. Eikä ollu mitään pientä närästystä vaan puol yhdentoista aikaan illalla se oli jo niin kovaa, etten pystyny tekee mitään kun sattu niin hirveesti. Eikä missään ollu saatavilla mitään lääkettä. Maitoa koitin juoda ja vaniljajäätelöäkin söin, mutta ne toi vaan ihan tosi lyhyen helpotuksen, jotta se kipu pystyi taas palaamaan entistä kamalampana. Menin sitten sänkyyn ja siitä kivusta huolimatta väsymys tais voittaa ja yöllä herätessäni se närästys oli poissa. Huomenna kun käyn siellä neuvolassa niin on pakko kyllä käydä apteekista ostamassa jotain lääkettä jos se joskus vielä uusii.
Mun anopilla ja appiukolla on kans vene tuolla Päijänteellä ja siellä tulee useemman kerran kesässä vietettyä aikaa. Viime kesä oli kyllä veneilyn osalta aika hiljaista. Kerran ehdittiin käydä ennenkuin Jemina syntyi ja Jeminan kanssa ei sit viitsitty lähteä. Nyt tulevana kesänä olis tarkotus käydä vähän enemmän kun toi likkakin on vähän isompi ja tää uus tulokaskin on vasta masussa.
Meillä muuten vappu meni ihan kotosalla grillailun merkeissä. Ystäväperhe tuli tähän meille lapsineen ja ukot grillas ja me naiset laitettiin kaikki muut tarjottavat. Kaikkia herkkuja oli kyllä tarjolla. Pihviä, makkaraa, uusi perunoita, salaatteja, patonkia ja jälkkäriksi vielä simaa ja munkkeja. Ihmekkös tuo kun alko närästää niin kovasti :D Ilta menikin sitten siinä kun ukot vahtas jääkiekkoa telkkarista ja me kaihdittiin lapsia ja höpöteltiin niitä näitä teekupin äärellä minkä lasten perässä juoksemiselta ehdittiin.
 
Mää en ymmärrä, miten on voinut olla niin kiire, etten ole kerennyt yhtään tänne kirjoittamaan... Hätäisesti olen yrittänyt aina muutaman viestin silloin tällöin käydä lukemassa ja täytyy myöntää, että nuista huhtikuun jutuista jäi lopuista puolet lukematta... emoticon

Onneksi on enää 6vk töitä ja saa sitten jäädä kotia! Ihanaa! Aloitan kesäkuun 13. kesäloman ja pidän ensi talven talvilomankin kesäloman jatkona, joten olen ensin 5vk töistä lomalla. Sitten aloitan äitiysloman sen 50pv aikaisemmin laskettua aikaa, joten mammaloma alkaa 18.7.
Eli saan jäädä töistä pois 3kk ennen laskettua aikaa! Huippua! emoticon
Ja vielä saa olla koko kesän kotona... Ihanaa. Poika saakin jäädä sitten samantien hoidosta pois kanssani kotiin.

Rakenneultra oli torstaina. Viime neuvolakäynnillä neuvolan täti sanoi, että kun minulla on tämä raskausajan diabetes, niin joudun käymään äitipolilla tarkistuskäynnillä ja laittoi lähetteen sinne. Täti tuumasi soittaa sinne sitten muutaman päivän kuluttua ja kysyä, että saisiko sen sokeri-jutun samalle käynnille, kun minulla on tämä rakenneultra, ettei tarvitse moneen kertaan käydä ja aikoi ilmoittaa asiasta minulle.
Noh, neuvolan tätistä ei kuulunut mitään. Kerroin sitten ultratätille, että näin oli tarkoitus tehdä ja täti katsoi minun sokerivihon. "Ohhoh, ooppas sää mitannu vähä liika ahkerasti." Lukemat oli ihan priimaa ja täti sanoi, ettei enää tarvitse mittailla kuin viikon kahden välein ja tarkistaa, ettei sokerit ole alkaneet nousta. Esikoisenkin kohdalla minua moitittiin mittaustiheydestä, vaikka mittailin neuvolan ohjeitten mukaan. Nyt silloin sain neuvolasta ohjeen mitata vähintään 3:na päivänä viikossa ja 4-6 kertaa päivässä, joten olen aikalailla joka toinen päivä mittaillut kolmena syöntikerralla ennen ja jälkeen ruokailun.

Sanottiin heti ultratätille, ettei saa kertoa kumpi on tulossa. Kaikki oli vauvalla kunnossa, mutta vauva oli pää alas päin ja selkä eteen päin, niin täti ei meinannut saada ultrattua sydämestä jotain isoja verisuonia. Olin viime yönä mennyt poikkeuksellisesti jo 12:ksi töihin, joten yöunet olivat jääneet pariin tuntiin, niin tuntui etten jaksa millään maata hereillä, kun ruudusta näkyi vain jotain epämääräistä, koska täti koitti kääntää vauvaa ja etsiä niitä suonia. Meinasin jo sanoa, että kaikkihan sillä näyttää olevan kunnossa, että eiköhän tämä ole tässä, mutta täti kerkesinkin sanoa, ettei päästä meitä pois ennen kuin ne suonet ovat katsottu. Joten täti pyöritteli yli 20min ultravehettä ja koitti pelkästään katsoa niitä suonia.
Vihdoin vauva kääntyi ja täti sai katsottua nekin, ja hyvältä näytti.

Vaikka olen uudelleensynnyttäjä, niin joudun käymään noin kk ennen laskettua aikaa painoarviossa tämän diabeteksen takia.

Tuntuu, että olen nyt paljon raihnaisempi kuin esikoista odottaessa. Silloin ei ollut mitään ongelmia töissä ja jaksoin ihan hyvin hyllyttää tavaraa. Mutta nyt välillä on selkä ja jalat tosi väsyneet ja tuolta selästä vetää pakaroihin kipeästi, ettei tahdo pystyä kävelemään. Onko se jotain iskiasta? Ja haarukasta on välillä "kipeä", liekö jotain liitoskipuja? Mutta onneksi tosiaan nuita töitä ei ole kuin se 6vk!

Tulipas paljon tekstiä! Toivottavasti edes joku jaksoi lukea. Olisi tullut vielä lisääkin, kun mies on ulkona ja poika nukkumassa, niin saa kerrankin rauhassa istua koneella. Taidan lähteä myös tuonne ulos itkuhälytin kainalossa laittamaan vähän kevät-juttuja.

Hyviä vointeja kaikille! emoticon
 
Meidän perheessä kovin meno vappuna on tainnu olla tuolla masussa, semmosta hulabaloota siellä on emoticon  No ei sen puoleen, ei me yleensäkään kauheesti vappua olla juhlittu mitenkään kummosesti. Käytiin kyllä tänään vapputorilla tuulessa ja räntä-/raesateessa :D

Mulla on alkanu oikeen kunnolla vaivata tommonen iskiastyyppinen kipu vasemmassa pakarassa ja reidessä... Siis iskee semmonen viiltävä kipu alaselkään, tosi lähelle pakaraa ja se repii sit takareittä ja tuntuu et jalka ei enää kanna. Kävin tuolla kattelemassa keskusteluita ym. artikkeleita ja taitaa kyseessä olla takalantion kipu, joka johtuu liitoskivuista (muistuttaa iskiaskipua). Inhottava vaiva mut onneks mulla tää oo sentään kokoaikaista (niinku joillain kuulemma on ettei ees pysty nukkuu ja joutuu saikulle), ehkä mä pärjäilen tän kaa sinne syksyyn asti :)
 
No jotta iltaa!!!!

Meillä meni vappu remonttia viimeistellessä, ja nyt on valamista!!!!!

Pikku neiti 2vee oppi eilen kiroilemaan, Mun veli tuumas ruokapöydässä istuessaan ja puhelimeen puhuessaan et VITTU ja Nelli tietty toisti perässä.... Onneks ei jääny sitä ainakaan hokemaan... No tänään sit tultiin kyläilemästä kotiin ja takapenkiltä rupes kuulumaan saatanan saatana, saatana... Eikä tosiaan kumpikaan kyseistä sanaa viljellä(myönnetään että joskus lipsahtaa)! Jostain ne vaan oppii!!!! =(

Nuppunen tuol massussa ilmeisesti otti ja vaihto poikittais asennon johonkin muuhun.... potkut tuntuu ihan eri paikassa eivätkä ole enää niin voimakkaita (mulla on istukka tos edessä). Mutta helpottipa nuo liitoskivut... =D minä jo aattelin et voi tuska jos niitä loppuunasti kestää ni tuun hulluks, kun viikkoja kummiskin vasta 21+1.

LauraElina Toivon ettei sulla närästys pahene niin pahaks kun mulla... Närästää tosiaan koko ajan, just äsken otin caviscone pullosta huikkaa.... Jos sitä sais sit nukuttua!

Ninetsu Mulla kans sattu hyvä munkki noitten työ/loma hommien kanssa. Saan jäädä kotiin jo kesäkuun lopulla!!!!! Töitä enää maksimissaan 8 viikkoa.... Sit pääsee kesälomalle ja pekkasille ja siitä suoraan mammalomalle!!!! En millään malttas oottaa!



 
Jee jee jee!

Seleväpäinen vappu on hieno asia elämässä! En ees muista millon ois näin päässy käymään viimeksi :)

Törmäsin vappuna kylillä tuttavaan josta olin kuullut huhuja että odottajana olisi hänkin, ja kyllä, vatsa tuli esiin nurkan takaa ennen häntä. Elokuussa saamassa tytön, ja ennestään löytyy 2,5 v tyttö. Lopultakin sain lähimentorin tämän ensimmäisen odotukseen :)

Mulla on nyt sitte alkanu selkäkivut. Maha on jäätävän iso, mutta paino on noussut odotuksen alusta vain 2 kg ja viime neuvolakerrasta kuukauden takaa 0,5 kg. Pitänee alkaa pohtia jotakin patjaratkaisua, kun ollaan tähän asti nukuttu futonilla (mulla menee selkä kipeäksi pehmeällä nukkumisesta) mutta nykyään aamulla herätessä on koko alaselkä niin jumissa ettei pissalle meinaa taipua. Huomenna saa osteopaatti kattoa onko vasen lonkka lähteny taas paikoiltaan, siellä häikkää vanha urheiluvamma suoliluunivelessä vai liekö niitä liitoskipuja. Niin ja eka SUONIKOHJU on ilmestynyt vasempaan pohkeeseen. On tosi wanha olo :D

Torstaina on ultra, pitänee sen jälkeen alkaa ihan oikeasti kattelee nuita vaunuja ja turvakaukaloita ja kaikkea kallista romua. Auto pitäis katsastaa, vasta ostin siihen uuet kesärenkaat (AUTS!) ja laturi on kuulemma pimenemässä. Lotto- tai raaputusvoitto ei tekis pahaa, varsinki ku liitossa pähkäävät edelleen mun soviteltua päivärahaa (ajalta helmikuu...) eli kolmen kuukauden puuttuat tienestit puuttuu edelleen :)

Onneksi on töissä kivempaa ku pitkään aikaan. Ja saan siirtää ylityötunteja iukumavapaana einäkuulle joten mullaki alkaa lomailu jo kesäkuun lopussa, pidän pari viikkoa liukumavapaata, pari viikkoa vuosilomaa ja teen ehkä omalle virmalle viikon hommia elokuussa niin onpa ihanan lunki kesä tulossa Mitä nyt tämä 2 kk on tiukkaa vääntöä kahta isoa projektia eteenpäin. Mutta mää oon päättäny että muut saa ressata, mää en sikiötäni myrkytä työhuolilla :)

Oi ihanaa toukokuuta kaikille!
(päräytin tähän väliin kaks mega-aivastusta, eli pitääpä alkaa sumplia nuita histamiinien syöntejä neuvolakäynnillä)

Hele & Rimpula 20+5
 
Toukokuista huomenta!

Joo, kyllä nyt alkaa jo jännittään. Torstaina se rakenneultra :) Mihin se aika menee..en kyllä yhtään kaipaa töihin vaikka liitonpäiväraha nyt ei mikään päätä huimaava ole. Mukava kotona touhuta kaikenlaista pihalla ja sisällä. Kohta pitäis alottaa remppa että ehtii saaha valmiiksi ennen sämpylän tuloa.
Vappu meni rauhallisesti, meillä oli kavereita kylässä ja grillattiin sekä pitihän se suomen peli katsoa =) Minähän olin sitten kuskina mutta eipä tuo auto paljoa liikahtanu pihasta kun vasta ko vieraat vein kotia. Mulla ei oo edes tehny mieli alkoholia raskauden aikana, viimeksi kun ennen raskautta otin niin varmaan otin parinvuoden edestä. Muutaman kerran olen nähnyt unta että on päässy unohtuun että oon raskaana ja olen alkoholia maistellu vähän enemmänki emoticon Tässä juomisessa on se hyväpuoli että eipä ole aamulla krapulaa!
Pitääpä tässä kun tänään joutaa niin käyvä tuonne neuvolaketjuun kertoileen viime kerran tuloksia, nyt tuossa vieressä kuitenkin odottelee joku karvainen ulospääsyä, sepä on jo talviturkinki heittäny pois..kävässy jo pariin kertaan jäiden seassa uimassa :D
 
Huomenta kaikille!
En oo millään ehtinyt käydä tänne kirjoittelemassa nyt vähään aikaan, kun on ollut mukamas niin kiire.
Tulin juuri rakenneultrasta ja kaikki näytti olevan kunnossa. :) ja pikku prinsessa sieltä näyttäis tulevan <3 kyllä oli pikkunen kasvanut sitten ekan ultran! näytti niin paljon isommalta, tietenkin. en millään enää jaksaisi odottaa syksyyn, haluisin jo pienokaisen syliin.
täällä on kyllä myös potkut tuntunut oikein kunnolla. eikä enää vain iltaisin, vaan välillä alkaa jo heti aamusta monotus. ja sillon tällöin tuntuu päivällä töissä pari potkua :) ihanaa, kun siellä masussa liikutaan niin paljon, niin saa itse olla rauhallisin mielin ja tietää, että ainakin kaikki on kunnossa. :)
 
Vielä nuista potkuista, minä en oo kyllä tuntenu mitään edelleenkään, olenko liian malttamaton vai johtuuko se vain todellakin siitä että istukka on edessä ja olen ensisynnyttäjä, neuvolassa kun täti kuunteli sydänääniä niin sämpylä kyllä meuhasi siellä oikein urakalla, en siltikään tuntenu mitään. En kyllä ole vielä edes huolestunu kun neuvolatäti sanoi että ei oo mittään aihetta vielä. Mutta kaikki muut täällä taitaaki tuntea jo liikkeitä :D
 
Mä en myöskään tunne vielä mitään liikkeitä, vaikka monta kertaa päivässä keskityn niitä kuulostelemaan! Nyt on menossa rv 19+2. Vähän tässä jännittää että onko siellä kaikki kunnossa vai ei... Istukan sijainnista ei ollut edellisessä ultrassa mitään puhetta, joten en tiedä onko se edessä vai mikä on syynä. Neuvola on nyt torstaina ja ultra vasta ensi viikon perjantaina. Aika menee niin hitaasti ja oon todella malttamaton!
 
Mä aloin tuntea liikkeitä kunnolla 18 viikolla tai vissii sitä ennenki jotain tosi peintä mut nyt reilu viikon 19 viikosta alkaen oon tuntenut iha kunnolla kaikki liikkeet tosin oli muutaman päivän ku en tuntenut mitää mut viime yönä heräsin ku tuntu oikee kunno monotukset oikeella puolella vatsaa :) en oo tän takie des dopplaillu ku nini hyvin kaikki tuntuu :) HUOMENNA RAKENNE<3 pelottaa et istukka ei oo siirtynyt ja et skupuoli ei selviä, koska me nimenomaa halutaan sukupuoli selville :)
 
LauraElina-
toi selitys kävis kyllä munki järkeeni koska olin tehtaassa silloin töissä ja monissa paikoissa siellä oli erittäin kuumat oltavat ja siitä syystä kittasin vettä aivan jatkuvasti kitusiini. ja tosiaan silloin se huippaus oli aina työpäivän aikana,ei kotona koskaan :D

Nyt oli kyll kaikilla niiiin mahottomasti asiaa tullu että ihan en ajatuksella lukenu..
Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille :>
Itellä nyt keskiviikkona taas ultra niin jokohan tääki tyyppi suostuis näytteleen vehkeitään :D

Me oltiin melkee kotona vaan vappuna.Ite ostin alkoholittoman kuoharin c(: ja illalla jalkakyvyn <3 sit käytii mun isän tykönä saunomassa koko perhe ja grillailtiin parilalla :)

täällä alkanu taas tuntuun potkut kunnolla hetken tauon jälkeen (kun istukka siirty etuseinään) .tuntuuki muute TOSI hassuilta tuolla alhaalla noi potkut :D Esikoinen kun oli aina rt:ssä niin potki ylöspäin ja tää se istua tapittaa tuolla :D
 
Voe tokkiinsa. Onpahan taas ollu päivä. Pari tuntia tuli istuttua lekuria odottamassa. Aivan järkyttävä pallea kipu vaivannut jos pari päivää, eikä viime yönä voinu nukkua kuin yhessä asennossa ja sitten lähti jalasta tunto ja lonkkaa särki. Ilmeisesti on tulehtunut tai ärtynyt vatsalaukku ja sain rauhottavan lääkkeen siihen. Katsotaan auttaako. Huomenna aamusta laajempiin labroihin ja iltapäivästä uudestaan lekuriin. Alkaa kaiketi stressi tehdä tehtävänsä...

Onneksi kuitenkin Teppana on ollut oma vaihdikas itsensä koko ajan niin ei sen puoleen ole tarvinnut huolestua. Vaikka tokikin siitäkin ollaan huolissaan....miten sitä nyt lapsestaan osaisi olla huolehtimatta?

Pe onkin sitten neuvola. Hempan ottivat tänään ja se oli yllättäen tosi hyvä. Ajattelin että tää väsymys johtuis siitä, mutta kai se vaan tämä stressi on. Ja kuulemma tuo ärtynyt vatsalaukkukin tekee olon vetämättömäksi.

Ja eikun munia ja nakkeja syömään...sitähän tässä tilassa kai ruokavalioksi suositellaan emoticon  ?
 
mulla on liikkeitä tuntunu vasta parina päivänä. oon kans ollu jo tosi huolestunu, kun tuntuu, että täällä niin monella noi liikkeet on jo tosi selviä ja jatkuvia. sen pari kertaa ku mulla on liikettä tuntunu, ni se on ollu sellasta muljumista mahassa, ei mitää teräviä liikkeitä. mut nyt kyllä tiiän, että ei oo ilmaa...

nää ketjut on kyllä niin mun pelastus! ihanaa lukee muittenki ajatuksia ja kuulumisia. moni panikointi on helpottunu, ku on täältä voinu lukee, että muillaki samoja juttuja.

oon kans tosi väsyny jatkuvasti. ja sit toi puuskutus ja sydämen pamppailut, huhhuh! ei tartte ku muutama rappu kävellä, ni mä oon ku maratoonin ois vetässy. jessus, ei jaksa mitää hillua. vanha ja raihnanen, sitä kait se on...

ihanan moni on jo täällä saanu tietää sukupuolen! mä en jaksais oottaa enää hetkeekää ultraan. hirveet odotuspaineet on keskiviikolle kun se ultra nyt vihdoi sitte koittaa. toivottavasti näkyy kans!

jouduin alkaa syömää rautaa. viimeks neuvolassa sano täti heti, että taitaa olla raudat laskusuuntaan kun oot noin kalpee ja sitähän se sitte oliki. oonki oikeesti näyttäny ihan zombielta viime aikoina. toivottavasti toi raudan syöminen alkaa vaikuttamaa, että näyttäis taas ihmiseltä. ja sit jotku vielä sanoo, että raskaana olevat naiset hehkuu :))
 
Täälläkään ei tunnu vielä (kai?) selviä liikkeitä, joten nou hätä, on meitä useampiakin! :D

välillä tuntuu ehkä jotakin, mutta en oikeen osaa varmaksi sanoa mitä se on.

 

Mä en oikeesti voi käsittää sitä et jotku tosiaan sanoo et raskaanaolevat on niin hehkeitä. Mun olo ei oo kyllä yhtää hehkee! Olo on ku rantautuneella virtahevolla ja kolottaa ja jomottaa millo mistäki, rappuja ei voi käppäillä ilman puuskustusta. Kaikesta huolimatta, on tää silti ihanaa!! emoticon En vaihtas hetkeekää pois!!!

Mulla on ollu jotaki mystisiä energiapuuskia nyt viimeaikoina. Oon jopa pessy ikkunat!! Ja voin kertoo, et sitä en oo tehny ainakaa kahteen vuoteen :D Ja tänään käväsin jumpalla ja koirulin kans lenkillä.. Mistä lie tuli tämäki, mut en valita! Sais vaikka kaikki rästihommat tehtyä ennen ku Pitko putkahtaa.

Käytiin viikonloppuna kaverin vauvan ristiäisissä. Oli niiin ihana! Ootetaan kyllä niiin kovasti syyskuuta. Tänään sitte varasin vaunut ja matkarattaat. Enää uus koti pitäs löytää, ei paha :)

Mulla ois enää 10viikkoa töitä. Onneks on ihan siisti sisätyö, nii ei varmaa tartte jäähä saikullekkaa aikasemmin. Ainakaa vielä ei oo viitteitä semmosesta. Vasta olin melkeen kuukauen käen hermopinteen takia ja nyt oon ollu töissä vaan opettajana. Pittää äippäloman tuuraaja sisäistää hommiin.

Kiitokset tosiaa kaikille jotka jaksaa tänne rustailla omia juttujaa, näitä on ihana lukkee!

 
meilläki vappu meni rauhallisissa merkeissä :) oltaan ystävä perheen luona grillailemassa ja saunomassa, ilma tosin ois voinnu olla parempi. aikas kylmä:/ mut muuten tosi kiva vappu ( ukko kyllä joi minunki puolesta) mutta nyt aikoki sitten olla juhannukseen asti selvinpäin :)

potkuja oon tuntenu jo reilu viikon ja nyt alkaa tuntuu aika paljon jo liikkeitä. ainakun rauhoittuu istumaan tai jtn. mutta liikkeessä ei kyllä tunnu vielä mitään:)

työtkin loppu tuossa.. sain lopputilin :/ tuli uuelle esimiehelle selväks et oon raskaana niin anto lopputilin ku mulla vielä koeaika menossa.. eli ilman syytä pystyi irtisanomaan. mutta no, eteen päin sano mummo lumessa :D on jo aika hyvällä mallilla että pääsis töihin taas :) kesäksi vahtimaan lapsia :) ja vielä tuttu perhe ja siinä samalla itselle harjoitusta :) vaikka on sitä jo kyllä veljenlapselta aikas paljon :)

neuvola oli tännään ja seuraavaksi on rakenne ultra:) sitä ootellessa, että saisko sitä tietää että kumpikohan sieltois tulossa :)
 
Heippa vaan kaikille :)

Jospa minäkin taas kuulumisia kertoisin :)


Vappuna mekin oltiin vaan kotosalla ja grillattiin :)
Kun käytiin vappuostoksilla meidän esikoinen huuteli kovaan ääneen kaupassa sisarukselle masuun että minkälaisen pallon sä haluisit emoticon  Muutenkin on kovasti masua käynyt taputtelemassa ja jutellut ♥ Kovasti toinen odottaa sisarusta. Meidän esikoinen siis sanoo tätä masuasukkia sisarukseksi ♥


Muita kuulumisia :) Masu rupee ihan kivasti jo näkyyn ja liikkeitä oon kanssa tuntenut jonkunaikaa ♥ Viellä kun jaksas pariviikkoa odottaa niin olis rakenneultra ♥ sitä kovasti odotellessa ♥ Saa nähdä kumpaa veikkaavat.. ♥ Esikko on sitä mieltä että se on sisko ♥


Viikonloppuna ollaan menossa ristiäisiin ♥

Nyt oon tässä ollut talvilomalla melkein 2 viikkoa ja torstaina työt kutsuu. Mutta neljän viikon päästä jään kesälomalle 3 viikoksi. sitten menen taas töihin noin 4 viikoksi ja sitten oon taas viikonlomalla. siitä sitten taas neljä viikkoa niin alkas äippäloma tää on yhtä lomailua :D

Ihana lukee teidän muittenkin kuulumisia taas ♥  Ihania ultra uutisia teillä ♥
 
Heippa vaan!

Paulade, aika kurjaa toimintaa, musta ei kyllä saa edes koeajan jälkeen irtisanoa vaan siksi että on raskaana..mutta laista nyt en tiiä.

Mies alottaa huomenna taas työt ja toivottavasti itekki parin viikon päästä vaikka empä oo töihin kaivannu :) Äitiyspäivärahan kannaltahan se vaan ois parempi.

Torstaina pääsis sinne ultraan, päivät vaan tuntuu matelevan ;)
 
Takaisin
Top