Toista vauvaa kuumeillen.

Vauvat on kyllä ärsyttäviä sillon kun eivät tule vapaaehtoisesti ulos. Toivotaan nyt Della kuitenkin ettei menis yliajalle. Mulla ei nyt tällä kertaa oo tota yliaikaisuuspelkoa kun suunniteltu sektio tulee joka tapauksessa ennen laskettua. En kyllä miettiny sitä esikoisenkaan kohdalla kun jotenkin oli koko ajan vahva fiilis että vauva tulee ennen laskettua, niinkun se sitte tulikin! :)
 
Oo! Olipas ihana käydä lukemassa kuulumisia! Dellan vauvauutisia olenkin jo vähän alkanu odotella eli toivotaan että alkaisi pikkuinen pikku hiljaa maailmaan tulemaan ja ettei ihan yliajalle menisi! :)

Aamulle tsemppiä viimeisille viikoille, eipä sullakaan enää paljoa ole jäljellä :) Kunhan nyt teillä pikkuinen malttaisi masussa vielä hetken viipyä ettei vallan liian aikaisin maailmaan saapuisi :)

Ja Gatusallahan onkin ihana pikku tytteli kun jaksaa iltoisin äitiä viihdyttää liikkeillään, nautihan!

ON voisin sen verran kertoilla että meillä ollaan JO 3kk ikäisiä! :eek: Mihin tämä aika oikein menee? Kovasti jo leluihin tartutaan ja jutellaan! Myöskin sylissä oleminen on niin pop että äiti ei saisi vallan muuta tehdäkään kun kanniskella nuorimmaista :D Ja helppo tapaus tämä pienimmäinen! Nukkuun kun nukuttaa ja syö kun nälkä! Ja yöt menneet heti pitkillä unilla eli yhdellä syötöllä pääosin :) Silti pientä väsymystä meinaa mammalle pukata, oisko sitten nämä hektiset päivät jotka imee mehut, mutta kyllä mä nautin!

Päivitelkäähän sitten vauvauutisia kun pääsette poksumaan! :)

Ja anteeksi kun tänne kuumeilijoiden puolelle rustailen, mutta lupaan etten aivan ole tänne kirjoittelemassa :)
Tsemppiä kaikille ketjun kakkosen kuumeilijoille, kyllä ne sieltä tärppää kun on tärpätäkseen! +++++
 
elisha kirjottelehan sinäki kuulumisia täällä että tiedetää missä mennää. sinun nuorimmainen jo 3kk mashaAllah aika menee niin nopeesti, hienoa että on helppo tapaus ja saat levätä eikä tartte pitkin yötä herätä tunnin välein. juu kyllähä minun neiti tuolla äitiä piristää ja nyt on aamusta asti ollu eile ja tänää sellai meno päällä tuolla neidillä että oksat pois, on se kyllä niin ihanaa. taitaa olla vähä äidin tyttö ku eilen potkas mua kätee mut isi ku laitto käden ni ei potkinu vaan oli hiljaa paikallaa piilossa :)
 
Gatusa, kyllä ne vaan liikkeet on ihaninta raskaudessa! Nautihan nyt todella! :) Ja ei kai se pahitteeksikaan olisi jos tulisi tytöstä äitin tyttö :wink
 
Heippa kaikille! Onko täällä enää montaakaan toisesta vauvasta kuumeilevaa, vai onko kaikki muut jo onnellisesti plussanneet :)?

Itse olen täällä uusvanha, oon tänne kirjoitellut varmaan jou sata sivua sitten :D. Mutta edelleen ollaan samassa tilanteessa, eli toista lasta kuumeillaan. Nyt on kai jo reilu kolme vuotta sitä, kun alettiin toista yrittämään, esikoinen täytti kesäkuun alussa 4 vuotta. Ollaan tänä kesänä hakeuduttu lapsettomuustutkimuksiin hormoonipoliklinikalle. Perustestit on meille kummallekki tehty, mutta ei olla kuultu vielä tuloksia. Seuraavista menkoista puhelinsoitto sinne ja sitten varataan aika yhteenvetokäynnille. Tuolloin mulle tehdään vielä se aukiolotutkimus tai mikä se nyt olikaan. Ja ilmeisesti kaikkien tulosten perusteella tehdään myös hoitosopimukset. Eli jänniä aikoja elellään! Vähänkö harmitti, kun jo heinäkuussa oltaisiin voitu mennä tuolle käynnille, mutta eihän silloin ollut ketään töissä. Eli siirty sitten kuukaudella eteenpäin.

Toisaalta odotan menkkoja, että päästäisiin yhteenvetokäynnille, mutta toisaalta hirvee toive siitä että just tästä kierrosta oiskin tärppi käynyt, eikä hoitohin tarvisi edes lähteä. Mä tikun selkeän ovisplussa 30.7 keskiviikkona, eli oletan ovuloineeni 31. to tai 1.8 pe. Ja siitä viikon päästä eli tämän viikon perjantaina alkoi ihme ruskeahko olematon vuoto. Oon ihan hämmilläni, kun odotin menkkoja alkavaksi vasta viikon päästä (tavallisen kierronpituuden ja tuon pongatun oviksen perusteella). Edelleen tulee samanlaista "vuotoa" joka hädin tuskin vuotaa edes pikkuhousun suojalle asti. Lähinnä siis jää vain pyyhittäessä paperiin. On aivan kuin ruskeaa valkovuotoa. Mä niin toivon että tämä ois jotain kiinnittymisvuotoa eikä outo alku menkoille! Tissit oli järkyttävän kipeät oviksesta noin viikon ajan, nyttemmin ei enää niin järkyttävän arat. Eiköhän tämä oo taas vaan liikaa toiveajattelua...

Lueskelen paremmalla ajalla ketjua taakse päin, jotta tutustun teihin "nykyisiin" kuumeilijoihin :)! Toivottavasti teitäkin vielä on, jotta voidaan yhdessä siirtyä plussalaisten puolelle :wink!

Hattarainen kp. 27/n.32
 
Hei! Palaan takaisin pitkästä aikaa! oli pakko luovuttaa ja nyt varovaisin toivein liikkeellä. Eli 34-vuotias nainen uudeltamaalta, ekasta avioliitosta yksi km ja yksi tyttö, kohta täyttää 12 v. nykyisen miehen kanssa yritystä kohta jo 3 vuotta ja tuloksena 4 keskenmenoa. tutkimuksiin en kuitenkaan halua vaan iA meillekkin lapsia suodaan. miehellä ei ole vielä ainuttakaan. nyt ajattelin kuitenkin kokeilla ovistikkuja...
 
fayruz pahoittelut keskenmenoista, sinähä oot samas tilantees ku minä olin alkuvuodesta paitsi että mulla 5 keskenmenoa peräkkäin. onko teit tutkittu yhtää et mistä vois johtua? anteeksi utelu, meillä löyty syy ku tutkittii molemmat ja meille ei annettu käytännössä yhtää toivoa luomu lapsesta mutta samassa kierrossa tuliki plussa ja nyt 20+6 menossa alhamdulillah. mulla kunnon tukilääkitys varoiks loppuu asti. niin ja tervetuloa mein joukkoon :)
 
Alhamdulillah! Ihanaa kuulla! In shaa Allaah khayr kaikki menee hyvin loppuun asti ja teille syntyy terve pienokainen! En ole vielä uskaltanut testeihin, mies olisi kyllä valmis.
 
kiitos fayruz :) kannattaa kyllä mennä että katsovat hormonit ja ultraavat että kaikki ok ja katsovat mieheltäkin että kaikki kunnossa, mullaha on kanssa lapsi ja nyt aviomiehelle esikko tulossa. siitähä alko sillo mein kohal epäilys et ei ol naisessa välttämättä vika ja niihä se paljastuki eikä toivoa enää annettu mutta alhamdulillah ei tarttenu kuitenkaa hoitoi, mies alko syömää 5mg foolihappoa mun kanssa ja tärppäs. mulla tukilääkitys ku veri paksua kuulemma ettei tul tukosta istukkaan jne. inshaAllah teilläki tärppäis pian ja saisitte pienokaisen syliin :)
 
fayruz, mä suosittelen kans tutkimuksiin menoa! me käytiin miehen kans molemmat eikä kummastakaan löytynyt vikaa. meidän piti aloittaa ivf-hoidot, mutta ei sit tarvinnutkaan, kun tää pieni sai alkunsa samallai yllättäen luomusti niinku esikoinenki. tutkimuksissa jos selviää jotaki, on hoitoa saatavilla ja niinku Gatusa tossa edellä kommentoiki, on sit raskauden jatkumiselle tukea saatavissa :)

Elisha kiva kuulla sinunki kuulumisia! ihanan iso jo teidänki pikkuinen, jotenki outoa miten aika menee nopeasti, vastahan sä plussasit :)

Aamu sepä se, että ärsyttävää jos vauva jää jumittamaan. tosin tässäki pätee se klisee, ettei kukaan ole vielä jäänyt mahaan, häädettiinhän se meidänki esikoinen sit, kun oli mennyt yliajalle ym. koitan keksiä itselle näihin päiviin jotaki sisältöä, ettei menis vaan ihan lorviessa. me ollaan miehen pojan kans oltu jo viime viikko kahdelleen päivät, kun meillä tyttö jatkaa päiväkodissa osa-aikaisena. huomenna menee poikaki kouluun, että sit mulla on aikaa esim. tuijottaa leffoja ja neuloa. oon saamassa valmiiksi jälleen yhden tunikan itselleni ja tarkoitus ois aloittaa neulomaan vauvalle jotaki.

muistelen, että hattarainen kuumeilit täällä samaan aikaan kuin minäki (mun kuumeilu ajoittui kesäkuusta 2012 joulukuuhun 2013)? kiva kuulla, että teillä asiat etenee! tsemppiä jatkoihin ja plussatuulia!
 
Della, näinpä! Mä oon pojan kanssa kotona päivät ja mies töissä. Aikaa pitäs muka olla mutta silti tuntuu ettei kerkiä kaikkea tekemään. Ja ens viikolla on jo äpkl-käynti jossa sektiopäivä sovitaan. Apuva!
 
kyllä täällä hattarainen vielä muitakin on, tosin on menossa vasta yrityskierros 3, jos minipillerien pois jätöstä lasketaan ja nyt on kp2/33. :) en vielä ole mitään oviksia sen tarkemmin seuraillut ja yritetään nyt vähän "tulee sit kun on tullakseen"-pohjalta mennä :) esikoinen on kohta 9kk
 
Fayruz, tuon sun tilanne kuulostaa tosi ikävältä. Oot monesti jo joutunut pettymään keskenmenon takia, täytyy olla melko raskasta?

Della_79 muistelin kanssa, että ollaan yhdessä kuumeiltu!

Kyfi86 kovasti plussatuulia!

Näinhän ne menkat sitten alko eilen, tänään puhelua hormonipoliklinikalle. Jotenkin tosi hohdokas olo, kun työt alkoi rytäkällä, vettä tulee kaatamalla ja itekkin vuodan seurana. No, työt vie kyllä hyvin ajatuksia poissa tästä pettymyksestä.
 
Aamulle ja Dellalle tsemppiä loppurutistukseen! Ihanaa, että kaikki on mennyt hyvin!
Gatusan kuulumisia myös kiva lukea, ihanaa, että olet päässyt jo noin pitkälle ja tsemppiä loppuodotukseen!

Mä sain justiin tuloksia mun sairautta koskien ja noita keskenmenoja koskien, niissä ei ollut nyt onneksi mitään vikaa. Taas täällä kuumeillaan urakalla! Tosin olen nyt kylläkin aika sinut senkin kanssa, että tuo pikku prinssimme saattaa jäädä ainokaiseksi. Aloitettiin jokin aika sitten miehen kanssa molemmat syömään foolihappoa, katsotaan onnistuuko. Kierto heittelee kyllä ja samaten ovulaatio, välillä en tunnu ovuloivan ollenkaan. Testejä en kyllä jaksa tehdä, koitin hetken, mutta ei niistä tullut ainakaan noilla halpisliuskoilla mitään.

Kaikille plussatuulia!
 
mukavaa kuulla sinustakin heppura! ja hienoa, että tutkimukset on takana ja positiivisia uutisia tuli :) muistelen, että Gatusalla just auttoi osaltaan se, että mieskin söi foolihappoa, ehkä teilläkin tulee hyviä tuloksia :) uskon kyllä, että teillekin pieni vielä tulee!
 
Heppura, komppaan Dellaa. Kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa. Kyllä teille vielä onni suodaan.
 
heppura hyvä että saitte hyviä uutisia. juu meillä oli sillai että miehen tuloksien perusteella meidän ei pitäs saada luomusti lasta ja icsi ois ainoo vaihtoehto, no samassa kierrossa uutisten saamisen kanssa mies söi 5mg foolihappoa mun seurana ja meillä tärppäs, sit sain tukilääkityksen varoiks ku on 5 keskenmenoa peräkkäin ja se autto pikkusta pysymään alhamdulillah.
 
Takaisin
Top