Toista vauvaa kuumeillen.

heinukka sitte ollaa samas tilanteessa, mä roudaan aamulla tuulettimen olkkariin ja illalla makkariin, pakko olla siellä missä minä että kestää lämpötilat ku itteä etoo siis tää kuumuus ihan. ei jaksais mitään. pari kuukautta viel kesää jäljellä täällä ja sit pitäs alkaa viilenee ja sateitaki tulla inshaAllah mikä raikastutaa ilmaa sitten ja tuo kylläkin ukkosen mukanaan.
 
Joo kyl itelläki pikkuhiljaa alkaa olemaa sellanen olo et syksyn sateet ja tunnelmalliset illat kynttilän valossa olis paremp vaihtoehto ku tämä.... Asutteko gatusa semmosessa paikassa et on syksysin ja talvisin viileetä? Tai kuinka viileetä siel on viileimmillää?
 
meil on talvella päivisin jotai 18-22 astetta yöllä ollaa siellä 10-15 astetta ulkona. me asutaa aika etelässä joten täällä talvet ei ol sillai kylmiä, tein kesää muistuttavia, perinteisest syksyllä ja etenki talvella sataa paljon ja ukkostaa mut viime talvi oli kyllä aikas kuiva ja lämmin. saapi nähä millai tää talvi on. kyllä sais alkaa jo kuumuus helpottamaan ku keittiössä ei oikei voi olla, alkaa harkkasupparit herkästi jo nyt etenki jos seisoo pidempää ja vatsaki alkaa painamaa jo jonki verran.
 
ReginaVeritas todellakin voi iloita :D Ah kuuluispa tännekin edes pieni "japanin lippu" niin vois alkaa tosissaan elätellä toiveita pikku kakkosesta.. mutta hiljaista on ku huopatossutehtaalla o_O
 
Nyt jaksan vähän päivitellä kuulumisia:

Vuoto on jatkunut, hyvin hyvin niukkana. Lähinnä huomaa vain pyyhkiessä. Tiistaina keskustelin lääkärin kanssa puhelimitse ja hän ohjeisti minua katselemaan tämän viikon, josko vuoto loppuisi. Mikäli jatkuu, pitäisi mennä lääkäriin käymään. Kehotti tikuttamaan ovulaatiota ja tekemään raskausestin, mikäli sinne lääkäriin joutuu menemään, kysyvät kuitenkin. :D Lääkäri myös oli sitä mieltä, ettei hoitojen aloitukselle ole estettä imetysaikana, varsinkaan kun imetettävä on pian jo kiinteitä aloittamassa. Vaikutus vauvaan ei ole sen kummempi, kuin normaalinkaan ovulaatiota tuottavan hormonitoiminnan.

Ikävä kyllä tämä ihana lääkäri, kenen kanssa keskustelin, on jäämässä kesälomansa jälkeen eläkkeelle! Kertakaikkiaan yllätyin tästä, koska olin arvioinut iäkseen max. 50 vuotta! No, ihana ihminen, eläkkeensä ansainnut kyllä. Harmittaa vain, kun täytyy etsiä uusi lääkäri.

No, nyt on sitten kaksi raskaustestiä odottamassa. Mitään epäilyjä ei ollut raskautumisesta, mutta totta kai aloin elätellä toiveita heti, kun ajatus päähän 'laitettiin'! No, nyt se vuoto on ehkä loppumassa? Saa nähdä jaksanko odottaa sunnuntaille testin tekoa saati jättää tekemättä, vaikka vuoto loppuisi! Ovista tikutin eilen(?), ei sanonut testi juuta tai jaata... Sitäkin voisi tietysti tikuttaa nyt uudestaan. :)
 
Noniin... ota nyt sitten tästäkin kropasta selvää!

Koko päivänä ei mitään ole tullut enää pyyhkiessäkään ja nyt aivan yhtäkkiä holahti ihan selvää verta. :smiley-angry019
 
pientä jännitystä ilmassa alkaako menkat ens viikon aikana :p jos ei niin sit seuraavana maanantaina ehkäpä r-testiä kehiin... tosin yhtään en tiedä mikä tällä hetkellä kierto on ja kuitenkin vielä kerran- pari käy esikoinen rinnalla vuorokauden aikana:)
 
reginaveritas näköjää sulla oli eka tiputteluu ennen kunnon menkkoi, jos alatte yrittään ni plussatuulia :)

kyfi tervetuloa ja plussatuulia :)

voisinpa tänneki kertoa et eilen oli rakenneultra ja neiti voi oikein hyvin, kasvanu kunnolla, painoa oli 331g, vatsanympärys vastas 20+1, reisiluum mitta 19+5 eli vastaa viikkoja, kaikki elimet normaalit ja kunnossa jne. lääkäri joutu oikei metsästää neitiä ku hän karkaili kokoajan eli aktiivinen on ja potkiskeli sekä nyrkkeili siellä kunnolla. mies otti kuvan ja videota, lääkäri anto yhen kuvan mukaa ja se oli reisiluun mittaamisesta, ei vauvasta. mut pääasia että kaikki kunnossa ja se rv 15+5 saatu tyttölupaus oli paikkassapitävä. :)
 
Ihanaa Gatusa! Oon niin onnellinen sun puolesta! :) Siis ihan huippua! Nyt sitten joulukuuta odotellen :wink
 
nyt ollaan kp 31 ja joo, sorruin ja testasin, negahan se,noh, ootellaan nyt sit menkkoja tahi testata myöhemmin uudestaan :rolleyes:
 
Täältä myös väliaikatietoja. Viikkoja tänään 34+4. Aika tuskasta ollut, supistelee ja kipuilee paikat. Näinköhän neiti haluaa tuolta pihalle ennen aikojaan? :eek: Vielä ei kyllä tarttis tulla, mun puolesta sais pysytellä masussa vielä syyskuun alkuun.

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille!
 
Latoin aamulle sympatiaa, vaikka olen lähinnä kyllä kateellinen.... :P Toivotaan, että malttais vaavi vielä odotella ja vähän helpompia oloja myös. :)
 
Aamu, saapa nähdä ehtiikö sun vauva syntyä ennen mun vauvaa :D viikkoja siis tänään 38+6 eikä oikein kummoisia merkkejä synnytyksestä. vauva on aloittanut samanlaisen alakerran painelun kuin mitä tyttö harrasti mahassa ollessaan, tosin nyt sen tietää, ettei se meinaa mitään. neuvolalääkärissä kävin pari viikkoa sitten ja kohdunsuu oli pehmentynyt ja sormelle auki ja kaulaa jäljellä pari senttiä. mutta eipä se varmaan meinaa mitään.

toivon kyllä, että sulla malttaisi vauva vielä pysytellä aloillaan. mä toivoisin, että tää loppuisi kohtapuoliin tää raskaanaolo ja saisin vauvan tälle puolelle.

muille toivon tsemppejä ja plussaa testeihin!
 
aamu toivottavasti pikkunen pysyy sisällä viel sinne syyskuulle.

della vielä muutama viikko :)

kiitos elisha onnitteluista :)

täällä nettipimentoa ollu jatkuvasti. tänää rv 20+4 jipii ja neiti on kunnossa iltasin lähinnä treenaa ku viilenee. kivut on kyl jäätävät ku ligamentit löystyy ja vatsa kasvaa.
 
Della79, sanopa muuta! Nyt pari viimeistä päivää on mennyt aika kivasti vaikka ollaan oltu paljon liikkeellä. Oon optimistinen että vauveli vielä pysyy tuolla masussa. Sullahan ei oo enää pitkä odottelu edessä. Tsemppiä synnytykseen! :)

Kiitos Gatusa! Hyvä että sielläkin vauva on vilkas.
 
hienoa aamu että vointi parempi siellä.

della onkos mitää oireita et pikkunen ois aikeissa tulla, mua jännittää sun puolesta :)

on: täällä ei ihmeitä samaa mitä aina, tosin nyt päätä särken koko päivän. kaikki maholliset asiat pyörii päässä aina silloin tällöin.
 
Gatusa, ei oo oikein mitään oireita. supistuksia tai harkkarisellasia on ajoittain, mutteivät ole mitään kipeitä tms. koitan pysyä liikkeellä ja tehdä kotitöitä jaksamisen mukaan. nyt on iskenyt joku hirveä väsymys, nukuttaisi ihan koko ajan, vaikka nukun yöllä 6-7h parilla heräämisellä sekä päiväunet 1,5-2h. rautaa oon syönyt jo varmaan pari kuukautta ja hemppari oli jo noussutkin.

alan kyllä uskoa, että tääki saattaisi mennä yliajalle. ensi viikollahan mulla ois laskettu aika, tosin tällä menolla se ei taaskaan tarkoita yhtään mitään. mun lapset ei näemmä halua syntyä ollenkaan, ainakaan oma-aloitteisesti :)
 
della sama se oli mun esikolla, tosin mulla oli supparit ja paikat auki mut ei halunnu tulla yksinkertasest ni kätilö puhkas kalvot et nyt sinä tulet. vedethä mulla ei menny ollenkaa itestää missää vaiheessa ennen kalvojen puhkasua. saapi nähä miten tämä neiti viihtyy sisällä ja suostuuko itestää tuleen vai pitääkö hänelleki antaa häätö samalla tavalla.
 
Takaisin
Top