Toinen haaveissa <3

Alinah, toivotaan pikaista o-plussaa ja sit parin viikon päästä pysyvää plussaa raskaustestiin :)

Mamma84, ehkäpä Antti Tuiskun keikka tuo tullessaan plussan :)

Waterlily, mulla myös vähän epätietoinen olo kierrosta ja siitä et tuliko pupuiltua sittenkin liian myöhään. En siis oo testannut ovista. Silleen olis kyl kiva tietää mikä dpo on menossa. Pitäis vaan olla kärsivällinen, kyllä se aikanaan selviää :D

On: töissä meni onneks aika nopeasti eikä ehtinyt mahanippailuja miettimään. Ainoa mitä huomasin oli et rinnat on kosketusarat ja tuntuu et niitä kuumottaa tai et maito nousisi rintoihin... Mulla tosin oli sama tunne kesälläkin ja silloin menkat alkoi ajallaan... nyt olis kyllä tää flunssa, mut yhtään en luota et se vois olla mikään oire: D Esikoisesta oli ainoastaan flunssainen ja kuumeinen olo, mut ei tällaista räkätautia... Testailen tosiaan vasta ens keskiviikkona työputken jälkeen, jos vielä tarvii.
 
Eli sitten täytys ehtiä olla töissä puoli vuotta ennen seuraavan syntymää, jos haluaisi isomman päivärahan..kurja tilanne :sad001 joten lähetän nyt ison plussa-aallon mamman ja kastekukan suuntaan! ja kaikille muillekin kalenteria vastaan yrittäville :Heartpink:talk017
Sallahaalla on siellä nyt Super Ovis meneillään, pakko tärpätä :p hyvin ootte ilmeisesti saanut talleteltuakin :)

Alinah, hyvältä kuulostaa vippaskonstit! Aika samat setit oli mullakin pari vuotta sitten käytössä :) Lisäksi vielä mies söi panoxia ja käytettiin preseed liukkaria :grin

Onko teillä muuten aina mies valmiina ryhtymään hommiin kun ilmotatte? :rolleyes: meillä meni esikoisen yritys lopulta vähän väkinäiseksi...nyt on molemminpuolinen toive, että yritetään muistaa nauttiakin tästä vauvanteosta :wink enkä saa suuttua miehelle, jos ei just jonain tiettynä päivänä jaksakaan hommailla :grin

-waterlily yk 1, kp 34/?
 
Freyja lupaavat oireet :) Oot kyllä ihailtavan kärsivällinen testaaja! Ite en malttais ens viikkoon asti :p Kotona ollessa on kyllä ihan liikaa aikaa miettiä jokaista mahan väännettä..kidutusta suorastaan :rolleyes:
 
Mulla ei ollu mitään vippaskonsteja edes käytössä kun esikoinen ilmoitti tulostaan, siinäkin meni se 2vuotta.

Meillä on seksiä 3-6krt viikossa, ennen esikoista oli joka päivä aamulla ja illalla.. Tai oli siinäkin välillä pari päivää väliä ettei ollut seksiä..
 
Hei, meillä yritystä toisen kanssa. Nyt viime viikolla sain alkuraskaus ultrassa kuulla et on menny kesken. Huomenna on kotityhjennys. Tiedän et elämä menee välil näin. Mut oli niin suuri toive lapset pienel ikäerolla ja ehdin haaveilla ja unelmoida kun lapset leikkii yhdessä. Ehdin jopa hankkimaankin vähän jotain kun olin vaan niin yli positiivinen, että kaikki menee hyvin. Edellinen oli todella vaikea. Sit kun tämä tuli ja kaikki tuntu liian hyvältä ollakseen totta. Niin sit se viedään pois. Haluisin kovasti vielä toisen, mutta ikäero muuttuisi tosi paljon ja pelko sit et jos joudun taas tähän tilanteeseen uudestaan. En mä tiedä olo on vieläkin niin sekava. Olin asennoitunut siihen et meil on keväällä toinen. Nyt kun sitä ei tapahdukaan. Olo on ankea ja surullinen sekä äärettömän yksinäinen. Tuntuu et kukaan ei ymmärrä sitä et kun yrittäny pitkää vauvaa ja sit kun testi näyttää plussaa kolmesti ja oot vaan maailman iloisin ihminen aattelet et sulle ei voi käydä mitään pahaa et kyl saat tämänkin syliin niiku edellisenkin. Sen jälkeen uutinen on tämä et kannan kuollutta ihmisen alkua mukanani ja joudut yksin kotona tyhjentelemään lääkkeillä. Eikä helpota yhtään se et mun elämäs tapahtunu niin paljon sellasta mitä oon ollu liian nuori näkemään ja kokemaan. Tänään olis ollu eka äitiysneuvola.:,(
 
Muokattu viimeksi:
Voi Hempuliini voimia paljon sinne.
Tuo on niin tuttu tilanne. Meillä myös todettiin tammikuussa kkm 11+0. Ar-ultrassa (7+0) kaikki hyvin, mutta silti oli alkio kuollu 9+3.
Toivotaan että tein tyhjennys menee hyvin ja pääsette yrittämään uudestaan.
 
Vitsi nää tunteet menee aina samalla tavalla pitkin kiertoa.
Kun menkkamasennuksesta on selvitty niin sit on taas iloinen ja luottavainen fiilis kierron suhteen jonnekin dpo7 ast. Sit mulla ainakin iskee masennus et ei tästäkään kierrosta mitään tuu.

Tänään kuulin taas uuden odotus uutisen. Miten voi ihminen olla näin kade toiselle, en pystynyt onnittelemaan. Onneksi hän kertoi sen sillee isommalle ryhmälle niin ei tarvinnut erikseen onnitellä itku silmässä.

Mamma84 kp25/31 yk7
 
Mulla taas luottavainen asenne sen viikon oviksesta ja sit alkaa tunne et menkat sieltä kuitenkin tulee... tänä aamuna maha ihan sekaisin ja alaselkää/lantiota särkee... Huvittavaa kun laitoin tuonne flo-sovellukseen ettei oo mitään valkkaria niin se siirsi oletettuja menkkoja+ovista päivällä eteenpäin... tiedä sitten et mikä on oikea kun en siis ovista testannu :D
 
Miten muuten teillä kun ootte aiemmin plussannu niin onko teillä ollut runsaampaa valkkaria oviksen jälkeen. Mulla on aika kuivaa ja oon tuolta muualta lukenu et monella plussanneella on valkkari runsaampaa jos on tärppi käyny. Oon ihan maassa jo siitä et ei oo onnistanu kun ei oo valkkariakaan.
En muista edellisestä raskaudesta et oliko mulla millai.
Muista oireista/niiden puuttesta en ole huolissani, koska ei niitä oo ennenkään ollu vaikka raskaana ois ollukin.
 
Mamma84,Itellä ainakaan ei ollut mitään kauheita valkkari vuotoja kun plussasin mutta valkkaria kuitenkin tuli.
 
Mulla oli runsaampaa valkovuotoa oviksen jälkeen silloin, kun olin raskaaksi tullut. Muuten ei sellaista valkovuotoa ole ollut. Ja sitähän jatkui koko raskauden ajan :)
 
Mut sitähän ei tiedä miten seuraavaksi käy, jos raskaaksi tulen. Samalla ihmisellä voi olla seuraava raskaus ihan erilainen ja oireetkin erilaisia joten älä vielä menetä toivoa mamma84 :Heartred
 
Kyllä sitä valkkaria onneks jonkin verran on, mut en voi sanoo et ois mitenkään runsaammin. Ihan normisti kai. Joku päivä oli tullu alkkareihin saakka ja välillä tuntuu et ois lirahtanu mut ei sit ookkaan.
 
Mä taas mietin voiko tää turvotus/alavatsan hellyys olla raskausoire? Tosin ovis oli viikonvaihteessa, voiko nyt jo olla oireita?
 
Mulla taas esikoisesta plussatessa oli tosi kuivaa oviksen jälkeen ja "menkkojen" ajan tuli ruskeeta tuhrua. Et eikai se valkovuoto/vuodottomuus välttämättä meinaa mitään :) Yksi keskenmeno oli ollu siis ennen sitä.
 
Väliin hieman omaanapaa:
Täällä nyt menossa 14kp ja en ole tikutellut ovista mittailut lämpöjä ainoastaan.Tiistaina viimeksi mittailin lämpöjä kuumemittarista loppu paristot juuri väärään aikaan :sad001 tai toisaalta hyvä.Kalenterit mihin merkaan oireita ja lämpöjä siirtelivät lämpöjen mukaan ovista.Tiistain jälkeen oon oireita merkanut vain.Ladytimer sanoo että huomenna olisi ovis,Flo sanoo että tänään on ovis ja natural cycles sanoo että viikon päästä.Mitä oireisiin tulee niin eilen oli limat jo sellaiset että ovis olisi/olisi tulossa tänään aamulla kauhean raskaat ja kipeät rinnat plus halut kovat.Ladytimer ennusti 15kp luomukierossa aina ovis plussa ollut juuri 15kp.Flo:ssa tiedot on pitkältä ajalta jo että ehkä se ovis täällä tänään on kaikkien oireiden perusteella :D tänään jo kaadettu mies ehkä kaadan vielä huomenna :wink
 
Hempuliini, pahoittelut keskenmenosta :sad001 täältä löytyy ymmärrystä ja saman kokeneita..itselläkin yksi kkm taustalla ennen esikoista..sitä kokemusta ei unohda ikinä...onko sulla joku seurana kotona huomenna? Ei kannata olla yksin..ja jos yhtään tuntuu että vuotoa ei tule tarpeeksi tms niin rohkeasti soittoa sairaalaan..mun piti käydä vielä sairaalassa kun cytoteceillä ei tyhjentynytkään kunnolla :sad001 Tsemppiä :Heartred

Heitsulle mukavia oviksen hyödyntely hetkiä :wink

Ja muille kärsivällisyyttä piinapäiviin, ei lannistuta!! :)

Täällä viimein kp 1..ja näin ollen yk 2 käynnistyy..Esikoisen plussasin 21.9 alkaneesta kierrosta, joten ehkä tämä on hyvä merkki :p
 
Takaisin
Top