Toinen haaveissa <3

Haamua vaan pukkaa, tuntuu että ei vahvistu.. Mutta eilinen päivätesti ja tänä aamun testi oli ihan kieroja,varmaan viallisia. Huomiseksi ois digi, joko sen dpo14 uskaltais tehä? :D ja pitäskö käydä hakee pari pc liuskaa varmistamaan oiko vahvistunu viiva :D

Alempi testi hieman testiajan jälkeen.

Jaffa yk4 kp30/31-33 dpo13
 

Liitteet

  • 1498796546083.jpg
    1498796546083.jpg
    22.6 KB · Katsottu: 129
  • 1498796561433.jpg
    1498796561433.jpg
    333.6 KB · Katsottu: 146
Täällä käytiin siellä foliultrassa ja progesteroni verikokeissa tänään tulee verikokeen tulos.Foliultran tulos vielä pistetään gonal-f:ää ja 15kp uusi ultra ja siellä sovitaan inseminaatio aika.Johtofollekelit oli niin pieniä 9-10mm ja limakalvot olivat ohuet.
 
Onhan ne tummunut. :) Ihanan jännää. :)

Täällä nautittu kesälomareissusta. :) Yrittänyt nyt olla laskematta päiviä, mutta varmaan silloin alkuviikosta oli ovis. :)

Mukä vaihe kiertoa Unicornilla?
 
Silky , kiva kun kysyit :)
Kp 27/28-30? Dpo?
En tikuttanu ovista niin ei oikein tietoa, mutta saattas oireitten perusteella olla dpo10.
Testit negaa ja aloitin eilen primot jotta menkat vähän siirtys eikä sattus meidän kylpyläreissulle :)

Pari kiertoa tuhraantuu tasaantuessa kun noi primot häiritsee kuulemma ovulaatiota. Mutta ei voi nyt mitään :) Haluan tämän kerran nauttia miehen kanssa kahdenkeskisestä laatuajasta, jota ei oo ollu vuoteen, ja seuraavaa kertaa ei oo ihan heti tiedossa :)
 
Onnea Jaffa!

Mulla alkaa olla kierto taas lopuillaan ja uutta kiertoa odotellaan toiveikkaana, sillä tiedossa on kesäloma ja muutto. Mies selkeästi piristynyt, sillä hän sai haluamansa opiskelupaikan ja päästään muuttamaan hänen kotiseudulleen. Kaiken lisäksi saimme sieltä edullisesti vuokralle pienen rivarikaksion. Onhan se luksusta verrattuna nykyiseen kerrostalokaksioon hissittömän talon ylimmässä kerroksessa. Toki kolmio olisi ollut kiva, mutta oma iso piha, sauna ja rivitalo korvaavat puuttuvat neliöt :D Mä jään taas kh-tuelle kunnes löydän töitä tai sen plussan r-testistä. Mies eilen sanoi et tavoitteena on mulle äitiysloma :D
 
Takaisin
Top