Toinen haaveissa <3

Mun silmään ei viivoja näy mutta mun onkin pitänyt tässä mennä tarkastuttamaan näkö joten ei kannata mun silmiin luottaa :D Päivätkin on aikaiset joten ei ole vielä toivo mennyt. Toivottavasti sieltä parin päivän päästä näkyy munkin silmiin viiva :wink
 
Jaffa, Ihan kuin minäkin näkisin :woot: Mutta mulla onkin melkoiset viivalasit aina joiden läpi katselen ettei muhunkaan voi oikein luottaa.
 
En kyllä osaa katsoa Jaffan testiä niin että siinä mitään näkisin.. harjaantumaton viivasilmä varmaan!

Täällä ärsyttävä tilanne meneillään. Menkat olisi pitänyt alkaa lauantaina, no ei ole näkynyt, esikoisen kohta 1v syntymän jälkeen menkat olleet säännölliset 29pv. Eilen ja tänään tein r-testin, negaa näytti. Paitsi eilisen testiin oli päivän aikana ilmestynyt viiva mutta roskiskamaahan se noin myöhään katottuna on. Oon vähentänyt imetystä kuukauden aikana, nyt kolme päivää ollut kokonaan imettämättä. Onkohan nyt imetyksen lopettaminen sotkenut koko kierron vai voisinko toivoa vielä myöhäistä plussaa.
Epämääräinen ällöttävä olo ja normaalia suurempi väsymys on ollut viikon verran.
Kierrossa testasin ovistesteillä päivän ja peittoja heiluteltiin oikeaan aikaan.
Tuskastuttavaa!

Kp32/29, dpo 14, yk3
 
Täällä varmaan menkat alkamassa lähipäivinä. Menkkajomoja on tässä sängyssä makoillessa tuntuu..
 
Apua äsken tuli tällänen!! Dpo11
 

Liitteet

  • 1498627037152.jpg
    1498627037152.jpg
    26.7 KB · Katsottu: 137
  • 1498627048262.jpg
    1498627048262.jpg
    24.8 KB · Katsottu: 134
Kyllä siellä jotain näkyy Jaffa!

Pää koppa taas kuvittelee kaiken maailman oireita... ens viikon alussa pitäs alkaa menkat ja ollaan viikonlopuksi menossa vielä anoppilaan! Nyt pukkaa mukamas aamupahoinvointia päälle... dpo 8 tai jotain....

PauliinaS kp25 dpo8? Yk10
 
Jaffa no nyt minäkii nään!

Täällä menkat alko. Toisaalta helpotti, että kierto ei ainakaan tän pidemmäksi venynyt imetyksen lopettamisen takia. Ei muuta kun tän kierron ovista odottelemaan. Taidanpa lähteä metsästämään greippimehua kun siitä eilen illalla toisesta ketjusta lueskelin.. jos tää olisi jo meidän kierto, kun imetyskim kokonaan pois kuvioista!

Kp 1/29-32, yk4
 
Kyllä näkyy Jaffa! Vahvistumista viivalle :Heartred
Mulle tuli ihan kauhean kivuliaat menkat :sad001
Kp 2/27
 
Moikka kaikki, saanko liittyä seuraan? Olen 37-vuotias, tyttöni syntyi 06/14 ja nyt on annettu lupa toiselle tulla : )

Yrityskierros on ensimmäinen. Esikoinen sai alkunsa yk3:lla, vaikka silloin oli taustalla e-pillereiden lopetus. Nyt en ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä, joten toiveissa olisi ei-kovin-pitkä yritys - vaikka niin kai kaikilla on : )
 
eae400536c48b143f8c14c7c8f343aef


Ei varmaan kovin luotettava tulos kun testi tippui pissa astiaan, huoneen lämpöinen pissa. Otin nopeesti testin pois sieltä..
Toki teen uuden testin huomen aamusta, mutta saisi tulla jo meidän vuoro! :wink :Heartred yöllä oli niitä menkkajomoja.
 
Onnea uusille plussanneille ja vahvistuksia viivoille!! [emoji4] täälä tänään 7+0 vähän jänskättää kun parina päivänä tulla vähän vaaleanpunaista valkovuotoa.
 
Takaisin
Top