Toinen haaveissa <3

Alinah:n testissä näkyy kans väriä... toivotaan samanlaista tai jopa vähän tummempaa huomiselle!

Mulla on vain 1onestep kaapissa ja arvuuttelen tässä koko ajan että käyttääkö se huomenna vai perjantaina aamusta ennenkö reissun päälle lähdetään :nailbiting:
 
Dpo12 taitaa olla haaleempi viiva mut tää olikin sofi ja eilinen pregcheck. Huomenna ja ylihuomenna testaan vielä noilla sofeilla, toivottavasti vahvistuu eikä haalistu entisestään. Vai pitskö ostaa joku toinen testi?
 

Liitteet

  • 1498710895363.jpg
    1498710895363.jpg
    22.8 KB · Katsottu: 131
  • 1498710907103.jpg
    1498710907103.jpg
    21.4 KB · Katsottu: 131
Jos sulla on dpo12 vasta, niin näkyiskö jollain erittäin herkällä testillä, eikö ainakin pc:n herkyys ole sen 25mIU/ml?:) onko ne sofit herkempiä sitten? Mutta toivotaan että vahvistuu vielä.:)

Mulla oli pakko uusia tänään testi kun ollut niin oireetonta. Melkein viikko sitten tein ekan testin ja oli onneksi vahvistunut.:)
 

Liitteet

  • 20170623_070011-01.jpeg
    20170623_070011-01.jpeg
    883.7 KB · Katsottu: 86
  • 20170629_073315-01.jpeg
    20170629_073315-01.jpeg
    1,006.6 KB · Katsottu: 92
Dpo12 taitaa olla haaleempi viiva mut tää olikin sofi ja eilinen pregcheck. Huomenna ja ylihuomenna testaan vielä noilla sofeilla, toivottavasti vahvistuu eikä haalistu entisestään. Vai pitskö ostaa joku toinen testi?

Mä oon käyttänyt apteekin omia, minusta ne on hyviä eikä anna turhaan viivan paikkoja. Herkkyys on 10mIU/ml. Jos siis haluaa testata vielä muun merkkisillä :)
 
Mitkä apteekin omat, kun meillä päin on vaan YA apteekkeja ja niissä kaikissa testesteissä oli mun mielestä joku herkkyys 20 tms.. Ja jostain tavallisesta apteekista kun yritin etsiä tätä ultra raskaustestiä niin ei löytynyt..
 
Yliopiston apteekeilla on myös Ya oma raskaustesti sellaisessa lilassa paketissa. Saman näköinen kuin muiden apteekin oma raskaustesti mutta se kärki on pinkki ja on 25mlu. Eikös tuo ultra oo herkempi testi? :)
 
Joo on tuo ultra herkempi ja siksi se juuri kiinnostaisi, mutta käyn vielä kysyy yhdestä apteekista muussa tapauksessa tilaan netin kautta.
 
7a03452ad8e5f416560abc93ad8345f0


Tää testi se vaan jaksaa huvittaa, tää sama testi antoi haamun myös menkkojen aikana. Edellisessä kierrossa.
 
Hups kaks kertaa sana kuva, mä muuten maanantai soitan tosiaan TK ja kyselen hoitoihin pääsyä.
 
Mitenköhän niihin tutkimuksiin muuten pääsee, jos yritystä on vuosi mutta sinä aikana on tullut raskaaksi ja mennyt kesken? Ja lasketaanko yritysaikaan se aika jolloin on vielä imettänyt edellistä? Meillä nimittäin tulee vuosi ihan just yritystä täyteen ja vaan yks keskenmeno saatu aikaan josta tosiaan edelleen kierto mitä sattuu.. Nyt esim mennään jo kp 42 :banghead::banghead:
 
Elmeri,yritys kierrot ei nollaannu jos saa keskenmenon mutta tuohon imetykseen en osaa sanoa miten jos on yrittänyt ja imettänyt samaan aikaan.Hoitoihin pääsee juuri tuon Alinan sanoman mukaan soittaa TK ja sieltä verikokeita ja lähete erikoissairan hoidon puolelle ja onhan se mahdollista suoraan mennä yksityiselle selvittämään kaikki mutta kustannukset on huimaavat.
 
Yksityisellä pääsee heti, kunhan sattuu oikea gyne kohdalle. Kunhan kaikki muut hommat on reilassa.

Julkisella yritystä pitää olla vuosi takana ja kun raskauden/imetyksen jälkeen säännöllinen kierto käynnistyy ,niin siitä aletaan laskemaan yrityskierrot.

Imettäessä kehossa on paljon prolaktaani hormonia ja joka yleensä estää/vaikeuttaa raskaaksi tuloa. Joskus myös häiritsee kiertoa. En tiedä mitä tuosta sanoisivat.. pitäisikö ensin kaikki raskautta haittaavat tekijät minimoida/eliminoida ennen hoitoja vai mitä.. en osaa sanoa.
 
Täällä sekalaisessa fiiliksessä oltu koko kierto.Juhannuksen aikaan alkoi ne pistokset ja huomenna olisi Naikkarilla foliultra missä inseminaatiosta sovitaan.Välillä tuntuu että ihanaa että varmasti tärppää ja saa kaksi viivaa sitten pian on että entä jos ei…….Miettii syksyä ja seuraavaa kuuta mutta sisällä toivoo kuitenkin että onnistuisi tästä hoidosta ja tästä kerrasta.Varmaan tämäkin jotenkin on kytköksissä tuohon edelliseen raskauden kohtukuolemaan mutta tällä hetkellä onnellisessa ja toiveikkaina olen.
 
Takaisin
Top