Toinen haaveissa <3

Jaffa93 voi hyvinkin olla kierto vielä sekaisin minien jälkeen. Toivottavasti pian pääset uuteen yritykseen!

Mä sit sorruin ja tein jo ekan o-testin kun en malttanut :D haaleehan se oli mut jos kierto on sen 34pv niin ens viikolla vasta pitäis olla ovis. Ihan hauskaa ja jännää. Talletukset kyllä aloitettiin jo ja sanoin miehelle että ens viikolla jokatnpv sit ;D ei vastustellu! Saa nähä miten onnistuu, ollaan iltaisin niin raatoja molemmat
 
Unppa meillä on toi sama, et vaikka kuin hauskaa talettelu onkin, niin aina ei meinaa jaksaa. Mies on yrittäjä ja tekee paljon töitä ja on iltasin aika väsyny. Toi jokatoinen päivä-tahti on rankkaa välillä, mut onneks sitä ei tarvi koko kiertoo vetää.:hilarious:
 
Mä en oo ikinä ollu iltaihminen tässä mielessä :/ oon ite päivät koulussa ja mies töissä + illat menee sit taaperon kanssa ja sen jälkeen kouluhommia tehdessä. Voi kun vois aina hyödyntää lapsen päikkäriajan!
 
Meillä monesti onnistuu just lapsen päikkäriaikaan, tai sitten kun hän on mennyt jo yöunille.:)

Monet puhuu täällä tuosta joka toinen päivä tallettelusta, niin jospa meillä ei nyt ole haittaa tämän kierron tärpin suhteen kun innostuttiin touhuilee joka päivä tässä oviksen aikaan. Jos ei tule nyt tärppiä niin ens kierrossa pitää sit kokeilla joka toinen päivä.
Yleensä ei kyllä näin jaksa et joka päivä. On sitä niin väsynyt aina päivän jälkeen, mies varsinkin kun käy päivät töissä. Ja miksei itsekin kun lapsi herää 5-6 aikaan aamulla ja sitten päivän touhuan hänen kanssaan ja teen kotihommia.:D

Tänään dpo 0, puolen päivän aikoihin pisteli ka vihloi alamahalla oikeella puolella. Vielä saatiin tälle päivää viimeset talletukset tehtyä, nyt vaan sitten piinailemaan taas. Mulla on liian isot odotukset tämän kierron suhteen koska sain sen ovisplussan testiin ja talletukset osui kohdalleen. Miten sitä osais nyt ottaa vaan rennosti nämä seuraavat kaksi viikkoa.
 
Pahoittelut jaffalle negasta ja silkylle tädistä.

Täälläkin täti taitaa olla tulossa, jostain syystä vielä normaalia aiemmin! Plääh.. outoo.. voisko olla kiinnittymisestä johtuvaa tuhrua. Taitaa olla toiveajattelua :D

Kp 22/28-30 dpo 9
 
Mamma, mulla ainakin vaikuttanut kaikkiin limoihin :'D menkkojen jälkeen alkoi olla tosi märkää ja vieläkin on, vaikka kp18. Ei oo tullu ees oviksen jälkeistä kuivaa kautta. En tiiä onko se ovis vielä ollutkaan, mutta märkää on x) mutta siis, pitäisi vaikuttaa emättimen happamuuteen siittiöille suotuisammaksi että mahdollisimman moni selviää kilpauintiin munasolun luokse.. ja samalla lisää limoja että siittiöiden on parempi ja helpompi uida :)

Unppa, munki mielestä oviksen testailukin oli jo jännää x) heh! Täällä kans vähän ongelmana toi väsymys iltaisin ja päivällä ei oo mahdollisuutta. Iltapäivällä sit taas esikoinen vähän rajoittaa.. iltapäiväpäikkäreiden aikaan ainut, mutta sillonkaan ei aina mies oo kotona :'D Viikonloppusin paremmat tsäänssit pupuilujen suhteen, mutta eipä se ovis viikonpäivää kato x) heh ! Tsemppiä:Heartred

Toupiellekin tsemppiä piinailuun :Heartred

Hurrikaani, voihan se hyvinkin olla :wink toivotaan niin!
 
Kiitti Unicorn.
Aloin nyt juomaan greippimehua kun ei siitä haittaakaan oo.

Oi vitsi kun jännää taas alkaa tikuttaa ovista. Muutaman kierron jälkeen sekin hohto on varmaan jo himennyt.
Tilasin nyt sit viä niitä cb kaksoishormooni ovistestejä. Kerran oon niitä aiemmin käyttäny ja sillon ei ovista vissiin tullu ku tyhjää ympyrää vaan näytti.


Mamma84 kp9/? yk1
 
Pahoittelut jaffa negasta!

Silky, voihan täti! Iso peukku viinille. Onnea uuteen kiertoon, jospa se ovis tulis kuitenkin hyvään hetkeen :wink
 
Pahoittelut, Silky ja Jaffa! Silkylle rentouttavat viikonloppuviinit ja tsemppiä uuteen kiertoon :happy: Jaffa, kyllä se kierto sieltä vähitellen löytyy ja järjestyy, rauhassa vaan!

Minä täällä kp 24/27-29 dpo 12. Tippaadaiii-tappaadaiii-tippaaaadaiiiiiiiii.....:singing: Josko keskittyisi vaikka lääkehoidon tehtäviin ja olisi miettimättä tällaisia asianlaitoja :grin
 
JESS ! Tänne taitaa vihdoin tulla täti kylään! Äsken vessassa käydessä ja pienellä sormikopelolla :D tuli vähän ruskeaa ja myös vähän punaista! Nyt siis vikasta pilleristä 28päivää!

Miten sitä ihminen voikaan olla näin innoissaan ja onnellinen kuukautisista! Mut toivottavasti nää jää ekoiks ja vikoiks :wink

Eli nytkö pitää alkaa juomaan greippimehua ja kuinka monta päivää tädin jälkeen voi alkaa teatailla ovista? Sitä vielä puntaroin alanko testaamaan vai alkaako vaan stressaamaan..


Alkaaks tästä nyt sit yk1 ? :D

Anteeksi kun samat tekstit taas laitan kahteen keskusteluun :D
 
ImageUploadedByVau Foorumi1488027164.073091.jpg


Noniin, tästä taas lähtee tikuttelu! Nyt menossa kp9 ja kp15 aloitan terot.
 
Kiva kun ei oikein voi kiertopäivistä päätellä mitään oireita tai miettii et millon kannattaa alkaa testailee kun ei tuosta kierrosta oo mitään käsitystä edes siitä onko käynnistynyt. Nyt muutamana päivänä ollu lieviä menkkajomotuksia ja nivustuntemuksia, enteileeköhän mahdollisesti sit viimeinkin alkavia menkkoja :) Imetän enää 2krt päivässä enintään joten hyvinkin mahollista että kierto alkais. Nyt ois niinku viikko mahdollisesta ovulaatiosta jonka sain tikkuun.
 
Ellikki, eikös luteaalivaihe ole keskimäärin 14pv eli jos viikko sitten ovuloit niin viikon päästähän voisit testailla :wink

Täällä ei mitään raportoitavaa vielä niin aikaiset päivät. Yritän hokea itselleni että ei oo tässäkään kierrossa tärpännyt, kun koko aika mieli koittaa nostaa toivoa että olis tärpännyt. Toisaalta nää ekat päivät ovulaation jälkeen on helpoimmat kun tietää ettei vielä mitään oireita oikein vois ollakaan.

Kp 31/??, dpo 4, yk 2
 
Mitähän ihmettä...sain plussan ovistestiin vaikka vasta kp15/34 menossa. Testi oli kyllä n.20 min vessassa ennen kuin katsoin, voiko olla siis luotettava? Eiks se 10min päästä ois pitäny lukee? Pitää testata uudestaan muutaman tunnin päästä.
 
Voi vitsi, miten ihanaa on ollut, kun viikonloppu on ollut täynnä menoha ja ohjelmaa. Ei ole ehtinyt kertaakaan miettimään mitään. Nyt heti, kun asetuin aloilleni, niin tuntui pientä jomotusta alavatsalla, eli täti se taitaa tehdä tuloaan. Hyvillä mielin ollaan vaikka täti tulee, onhan nyt vasta yk1.
Pian loppuu minun piinailut :happy: kp 32/33.

Olen miettinyt oviksen tikuttamista, mutta taidan jättää väliin. Se lisäisi vain turhaa stressiä. Parempi mennä vain mututuntumalla.
 
Väsyttää ihan armottomasti. Koko viikon! Vaikka nukkunut ihan hyviä 8h unia.. zzZzzZz. Mies ollut nut enemmän kotona ja ollut apuna ja touhunnut esikoisen kanssa mutta silti mua vaan väsyttää!! Oon ottanut Beroccaa ja juonut paljon kahvia mutta ei auta. Eilen menkkajomoa ja kohdunsuun nippailua, tänään nippailut jatkuneet. Runsasta vv edelleen, ei se kuiva kausi sitten alkanutkaan?!

Unicorn kp21/28 dpo5?
 
Aamulla verenmakua suussa. Pissalle piti taas yöllä nousta. Kahvikuppo haisee liikaa tiskiaineelle..

Kylläpä taas jännittää vaikka oli tarkotus ottaa tämä kierto ihan rauhassa piinailun suhteen. Kasa raskaustestejä polttelee kaapissa ja toinen hahmo olkapäällä sanoo että oottelehan nyt vielä kun on kovin aikaista ettet pety.. ja toinen hahmo toisella olalla patistaa testaamaan.. tulis tälle väsymykselle joku syy ettei tartteis pelätä että mullon joku lepra. X) Mutta kun en uskalla. Masennun taas jos tulee nega. Ja on vielä kovin aikaista. Plääh!

Unicorn kp21/28, dpo6-7?? Ei hajua
 
Oirelistaan puristamalla maitotippoja nänninpäähän, välillä herumista muutenkin ja tosi pieniä pisaroita nänninpäähän. Verenmaku suussa aamulla. Nyt sattuu vasemmalle alavatsaan aika voimakkaasti. Samalla tavalla kun ennen menkkoja, oviksen aikaan tai alkuraskauden aikaan. Otappa näistä selvää.

Testi aamulla toisestat ai kolmannesta pissasta nega. (Jos yöllä 3 aikaan käynti lasketaan ekaksi..) Testaillaan myöhemmin uudelleen. :P

ImageUploadedByVau Foorumi1488190470.548005.jpg
 
Takaisin
Top