Toinen haaveissa <3

Täällä kans esikoista kerettiin kuumeilla monta vuotta mutta ei uskallettu testeihin tms. Pelotti se tuomio. Sit vaan heitettiin hanskat tiskiin ja plussa pamahti :) Nyt tätä kakkosta kuumeiltu 8kk tjottailemalla, toinen yrityskierto menossa ja seuraillaan ovista ym kikat käytössä. Suunniteltiin että jos ei huhti-toukokuuhun mennessä ole tärppiä käynyt niin käydään apuja jostain. Mihinhän sitä pitäs sitten ekana marssia? :)
 
Siis joo, eihän tämä lisääntyminen ole tervejärkisen hommaa! :hilarious: Niin kuin Piinailu-ketjuun kirjoitin, että jostain syystä sitä toivoo ihmettä vaikkei olisi koko kuuna edes nähnyt miestä!
Niin no, mä olen hyvinkin ihmeisiin uskovainen: äitini kertoi, että heillä oli kyllä aikomus hankkia lisää lapsia, mutta pikkusiskoni sai kuitenkin alkunsa vahingossa. Hedelmöittymisen aikoihin äidilläni ja isälläni oli ollut todella paljon riitoja, eikä äiti ollut päästänyt isää lähellekään. Kummasti vain pieni tyttö sai alkunsa, eikä isästäkään ole todellakaan epäselvyyttä, kun sisko on niin kovasti isän näköinen punaista tukanväriä myöten :laughing002
 
Täällä oli maanantaina dpo 14 ja negaa näytti testi. En usko et mitään tapahtuu ennen kun imetys loppuu :D mut jään teitä seurailemaan [emoji813] plussatuulia kaikille [emoji813]
 
Ite oon ajatellut et jos en huhtikuuhun mennessä ole raskautunut niin varaan ajan gynelle ja siitä sit homma lähtee eteenpäin. Meillä myös ollut ovistestit käytössä alusta asti vaikka tunnen oviksen joka kuukausi ilman testiäkin. Noooo, eiköhän se tästä ala tärppämääm :) kai... :D
 
Kopion tän taas tänne tuolta raskaaksi 2017 :D

Tänään dpo 15 , väsyttää ja paleltaa. Aamulla tuli pieni oksu, en tiiä johtuko nälästä vai mistä :D uskaltaiskohan jo huomenna testailla vaikka suunnitelma oli et testaan vasta sunnuntaina :p vikan pillerin otin siis 28.1. Ja ehkä ovis 8.2. Ennen esikoista kierto oli 30-34päivää.
 
Testiä kehiin Jaffa! Jännittävää!:)

Tänään tein puolilta päivin positiivisen ovistestin. Tai ainakin omiin silmiin se näytti positiiviselta. Talletteluja illalla ja nyt päivälläkin jopa ehdiittin, jospa niillä tärppäis. Ellei mies nyt ihan innostu illalla tai huomenna päivällä ja...:D On tämä vauvan teko melko haastavaa pikkulapsiperheessä ja kun toinen käy töissä. :hilarious:
 
Täällä oli maanantaina dpo 14 ja negaa näytti testi. En usko et mitään tapahtuu ennen kun imetys loppuu :D mut jään teitä seurailemaan [emoji813] plussatuulia kaikille [emoji813]
Mä oon tullu samaan tulokseen, näyttää tuo imetys itselläni olevan hyvä ehkäsykeino vaikka imetyskertoja on enää se max 3 päivässä :)
 
Tänään dpo 16 ja nega testattu :sad001 ei taida tosta enää muuttua.. Toivottavasti ei joudu kovin kauaa tätiä oottelemaan vaan alkais pian ja pääsis oikeesti yrittämään! :) tiedä vaan jos ne pillereiden takia alkaa vasta vaikka kesällä :s
 
Noniin, menkat alkamassa eli kp1.
Päivän positiiviset: luteaalivaihe tasan 12 vrk ja kierto lyhentynyt siihen mitä oli ennen esikoista/imetystä eli 28 vrk. :)
Päivän negatiiviset: Olen oletettavan oviksen aikaan pitkän viikonlopun reissussa!! :sad001 Jos samalla aikataululla menee kuin nyt, niin ovis la-su. No ei auta ku yrittää talletella to ja su ja toivoa parasta.

Ai niin, vielä yksi positiivinen: Tänään otan kyllä pari lasia viiniä! :D
 
Jaffalle pahoittelut negasta, jospa ei kierto nyt kauheesti veny jos ei sitä plussaakaan kuulu.

Silkylle pahoittelut menkoista. Kiva että on nuita positiivisia juttuja, joista voi iloita vaikka ne menkat alkoikin. Onnea tähän uuteen kiertoon, jospa käy nyt tärppi!:)
 
Pahoittelut Jaffalle negasta. Ja silkylle tädistä. :sad001 kurjaaa!

Ei täälläkään niin positiivista.. kp18/28 ja "kuivuus" alkoi vasta tänään joten ovis luultavasti oli siis myöhemmin kun luulin. Pupuilut kp10, kp14 ja kp15 ja luultavasti ovis olikin vasta eilen mutta en saanut miestä kellistettyä enää illalla. Tänään ei ehditä mitenkään. Ens kiertoa odotellessa. Ja hommaan kunnon varustelun ovistikkuja! :P plääh!
 
No pöh Jaffa93 sun negastas, oli niin hyvät oireetkin sulla. :sad001

Silkylle myös pahoittelut tädistä. Hyvä kuitenkin et kierto tasaantumassa.

On. Ens viikon puolessavälissä aattelin alkaa ovista tikuttaa. Clomeilla se on mulla yleensä tullu kp18-21.


Mamma84 kp9/? yk1
 
Kiitos pahoitteluista :Heartred Kyllä tää harmitus alkaa jo vähän helpottaa ja innolla odotan tätiä :) onko mitään konsteja joilla sais menkat alkamaan :hilarious:

Jos ei ensviikolla vieläkään ala niin sit viel yhen testin teen , koska viikonloppuna tää mamma pääsis viihteelle :p en kyllä usko et enään sillon tulee plussa kun vaan kerran vai kaks ovulaation aikaan (päivän pari ennen) puuhailtii ja siitä nyt on jo aikaa..

koska pitää soittaa neuvolaan/terkkaan jos tätiä ei ala kuulua?


MUOKS! jos joku ei oo aikasempia viestejä lukenut niin lopetin minipillerit kohta kuukaus sitten ja niittenkään aikana ei tullut siis menkkoja.
 
Muokattu viimeksi:
Hei te jotka juotte greippimehua, niin kuin paljon juotte päivässä.
Ja sit toisekseen, niin mulla on nyt vähän hukassa se et mihin limoihin se on teillä vaikuttanu. Eli tuleeko oviksen aikaankin selkeemmät limat. Ja eikös se siihen kohdun limakalvoon vaikuttanu niin et ois paksumpi.

Löysin mieheni litkimästä mun greippimehua se tokas vaan et "täähän on hyvä janojuoma". Paasasin sille et sitä et kyllä juo, kun se on mun limojen kasvatukseen.:grin
 
Takaisin
Top