Toinen haaveissa <3

Onnittelut Amparo! :)

Täällä käyn yhä usein lukemassa teidän kuulumisia, aika ei vain riitä kommentoimaan aina, ootte kovin vilkkaita täällä. :wink

Toivoisi nyt hirmuisesti plussia!!! ♡
Vielä mooonta monta juhlavuoden vauvaa kerkiää. :happy:

Miitu ja pallero 8+2
 
Selkeä plussa Amparo, onnea paljon.

Miitu mää oon vähän jo siihen asennoitunu et tälle vuodelle ei enää vauvaa tuu meille. Mulla on niin pitkä kiertokin kun ovis tulee yleensä vasta kp18-21. Niin mahiksia on enää tyyliin tää yks.
 
Taustalla oon koittanu olla ja saada muuta ajateltavaa varsinkin ku edellisessä kierrossa oli olevinaan vaikka ja mitä oireita....vaan taas kp 25 ja oletettavasti dpo 10 niin aikasemmin päivällä vähän sitkeempää limaa rusehtavan vuodon kera ja tätä vaan pyyhkiessä. Toiveet taas ihan pilvissä niin eiköhän täti tuu taas ensviikolla kylään.
 
Mamma, Hieno vuosi se on tuo alkava 2018 myös. :wink Ja eihän se tosin tarvitse kuin sen yhden mahiksen. Toivon että pian tarttuisi pieni matkaan mukaan!

Äipällä kuulostaa kuin olisi kiinnittymisvuotoa. :)
 
Amparo meillä oli viime raskaudessa sama et mies usko vasta kun sen digistä luki. Ei ne niitä hailuroita viivoja tajuu et yhtälailla on plussa.:hilarious:

Miitu juu hyvä se on ens vuosikin. Mies aina haluis et vauva syntyis alkuvuodesta. On kuulemma hyötyä sit nappulaliigassa kun on ikäluokkansa vanhimpia.:facepalm:
Ja tosiaan voipi se hyvällä tuurilla (ja ahkeralla tallettelulla) napata matkaan jo tästä kierrosta.:grin
 
Joo x) tuntuu että kun näyttää miehelle testiä jossa on hailura viiva tai haamu ja kysyy että näkyykö mitään, niin vastaus on että "no en tiiä, jos näkyy niin hyvin hyvin hyvin vähän". Mutta ei ne oikein ymmärrä että se hyvin vähäkin on jo aika paljon x) :wink hahah!

ImageUploadedByVau Foorumi1488343197.660162.jpg


ImageUploadedByVau Foorumi1488343254.104219.jpg


ImageUploadedByVau Foorumi1488343270.576821.jpg


Mutta mites tää hei??! mies ei nää mitään mutta ihankun siinä omaan silmään jotain olis? Näättekö te? Mutta hassua kun one step 10mIU ei näytä mitään, puhdasta negaa. Samasta pissasta. Tää on mamin 25mIU. Onko muilla näyttänyt väärää plussaa tai sama homma, että nämä olis näyttänyt mutta 10mIU ei ? Vähän oon skeptinen nyt taas... hmm!

Unicorn 23/28, dpo 7-8?? Ei hajua
 
Unicorn, Haamuhan siellä! Onko 10mlu tehty eri pisusta? Että jos oli vaikka laimeampaa. Minulla nuo eivät antaneet mitään turhia viivoja joten kyllä vähän jo iloitsisin. :wink Ja olivat mielestäni tosi herkkiä, koska muistan että antoivat tummempaa kuin esim Apteekin oma.
 
Mäkin liityn tänne meillä esikoinen 6kk ja uutta yritetty 4kk. Nyt menkat 5päivää myöhässä ja tuntemuksia löytyy. Heikkoa oloa, lämpöä, runsas valkovuoto ja raudan maku suussa ja menkkamainen olo usein. Silti kaikissa testeissä vielä ainakin negaa on näyttänyt. En vitsi enää edes kokeilla kun kokoajan pamahtaa vaan yksi viiva :sad001 Mulla siis esikoisen jälkeen kuukautiset palanneet todella säännöllisiksi ja päibänki myöhästyminen ei ole normaalia.
 
Miitu juu hyvä se on ens vuosikin. Mies aina haluis et vauva syntyis alkuvuodesta. On kuulemma hyötyä sit nappulaliigassa kun on ikäluokkansa vanhimpia.:facepalm:
Ja tosiaan voipi se hyvällä tuurilla (ja ahkeralla tallettelulla) napata matkaan jo tästä kierrosta.:grin

Tätä olen myös miettinyt, itse olen alkuvuoden lapsi ja esikoinen loppuvuoden, jotenkin miettinyt millaista se oli koulussa olla niiden jotka loppuvuodesta syntynyt. Ja tietysti silloin kun täysi-ikä alkoi häämöttää. :grin
 
Tätä olen myös miettinyt, itse olen alkuvuoden lapsi ja esikoinen loppuvuoden, jotenkin miettinyt millaista se oli koulussa olla niiden jotka loppuvuodesta syntynyt. Ja tietysti silloin kun täysi-ikä alkoi häämöttää. :grin

Minä olen itse joulukuussa syntynyt ja kyllä minua ainakin silloin ärsytti kun kaikki muut täytti 18 ja meni baariin ja sitä itse odotteli sinne joulukuuhun asti :D kyllä sitä silti baarissa oltiin yms mutta silti :smiley-angry019
 
Muokattu viimeksi:
Unicorn, Haamuhan siellä! Onko 10mlu tehty eri pisusta? Että jos oli vaikka laimeampaa. Minulla nuo eivät antaneet mitään turhia viivoja joten kyllä vähän jo iloitsisin. :wink Ja olivat mielestäni tosi herkkiä, koska muistan että antoivat tummempaa kuin esim Apteekin oma.

Samasta pissasta molemmat. :) tyhmänä menin kaivamaan sen testin tuolta ja nyt siinä ei enää erotu juuri mitään... häh!? :eek: lasketaanko se silti? X) mutta sain mä hei kuvankin siitä?!! En voinu kuvitella? Toivottavasti tässä ei käy niinkun viime kierrossa että ehtii jo vähän iloitsemaan ja sitte ne viivat taas häviää.. plääh ! :D

Viime kierrossakaan en noihin 10mIU one steppeihin muuten saanut vaikka sitte sitä haamua näkykin siinä 25mIU liuskassa. Vaikka pitäis olla herkempi. Outoo. :eek:
 
Unicorn toivottavasti alkais viiva vahvistua! Kyllä mäkin olin siinä yhdessä testissä näkevinäni jotain :)

Mä päätin että oottelen rauhassa sen kaks viikkoa nyt ennen kuin testaan, ELLEI ala tulla tuttuja oireita...esikoisesta olin kyllä ihan pihalla enkä todellakaan kytännyt kroppaa tällä tavalla mitä nyt. Huomenna esikoinen lähtee mummolaan yöks ja päästään miehen kaa kaksin syömään, josko sitä ottais lasin punkkuakin :wink
 
Takaisin
Top