Toinen haaveissa <3

Pahoittelut Haley :) Voi sometauko todellakin parantaa/lyhentää pitkiä kiertoja, taustalle vain tsemppaamaan muita :)
 
Tänään tehty nega, ehkä dpo 12? Tosiaan kierrosta ei selvyyttä minipillereiden jälkeen mut melko varmasti bongasin oviksen. Täytyy vielä loppu viikosta testailla ja jos on vieläkin nega niin toivotaan menkkoja alkavaksi et pääsis seuraa kiertoa ja kunnolla yrittämään! Pitäskö alkaa juomaan sitä greippimehua tai syömään vitamiineja? :D En kestä jos noita menkkoja saa odotella vielä vaikka kuinka kauan...

Ja pahoittelut Haley :sad001
 
Haley, Se tauko voi tehdä ihmeitä. Itselläni tauko toi mukanaan kierron käynnistymisen ja pian raskauden. Hengähdät hetken ja keskityt vaikka kevään odotteluun, esikoiseen, perheeseen ja tietysti myös itseesi täysillä. ♡
Eikä ole ennen kuulumatonta että moni on pian tauolta palannut kertomaan iloisia uutisia. :wink Kaikkea hyvää! :)
 
Kp14 eikä vieläkään ovisplussas. Tikut loppu ja prismassa ei ollut. Lähiapteekista en uskalla ostaa ja kaupunkiin en pääse. Postin mukana liian hidasta. Jäi siis ovisplussa bongaamatta. Alotin liian aikasin kun luulin sen saapuvan samoihin aikoihin kun yleensä, mutta tais säikähtää mun tikuttelua. Tänään alko tuttu päänsärky ja laskureiden mukaan sen pitäisi tänään olla, mutta klo 8 aikaan ei tikussa näkynyt mitään, joten tuskin nyt ainakaan 12h:iin tulee. Vai voisko olla niin että se on tänään, mutta ei vaan näy tikuissa ? Tänään kuitenkin huomattavasti tummempi viiva kun normaalisti, mutta ei tumma kuitenkaan läheskään. Alavatsaa jomotti illalla ihan siihen malliin, ja viimeksi kun jomotti vasenta, niin tälläkertaa oikeaa.. tallettelut on nyt vähän jäänyt kun on ollut kaikkea mahdollista päivällä ja esikoinen valvottaa yöt kun hampaita tulee.. tänään yritetään pupuilla, ehti se sitten tai ei. Ei taida tämä kuumeilu tehdä mullekaan hyvää. Pitäs varmaan keskittyä ihan muihin juttuihin. :/ Muttakun ilman ovistietoa meiltä jää "oikeaan aikaan" pupuilematta kun ei tuon miehen tee joka toinen pvä mieli. :/ plääh!!
 
Pahoittelut Haley!:/ toivotaan että teidän tapauksessa tjottailulla saisi tulosta aikaan, jos ei niin olisi stressiä.

Vitamiineista ei tosiaan ole varmasti ainakaan haittaa. Eikä mulla greippimehustakaan, mut oon täällä foorumilla käsittänyt että joillain enemmänkin kuivattaa vai muistanko ihan väärin?:D mutta kannattaa sitäkin kokeilla.:)

Kp12, ovistestissä yhtä haalea viiva kuin edellisinäkin päivinä. Limat alkanu lisääntyä, et jospa se sieltä ois se ovis pian tulossa. Huomenna tai ylihuomenna odotan kyllä jo saavani tikkuun plussan...

Voi harmi Unicorn.:/ jos se kuitenkin olis tänään, ei vaan näy tikuissa, ei kai nuo kaikilla toimi, harmi kyllä.:/
 
Unicorn, komppaan silkyä :) peitot heilumaan tasaisesti niin eiköhän se ovis tuu hyödynnettyä! :)

Täällä ovis antaa odottaa itseään. Toki on mahdollista että on mennyt ohi kun en oo testannut kuin kerta päivässä. Mutta epäilen että taas pitkä kierto edessä. Plääh. Kyselin tuolla toisessakin ketjussa mutta kysynpä täälläkin tietäiskö joku: näyttääkö nuo kahden hormonin digit (cb) vilkkuvaa hymynaamaa myös ovuloimattomassa kierrossa?
 
Sydänkäpynen; mulla ei tullut pysyvää hymynaamaa ollenkaan siinä kierrossa, missä esikoinen tärppäsi.
 
Mä tulen tännekin ketjuun vauvahuuruissani heilumaan, itsellä menossa nyt kp11, tässä kierrossa otetaan kp15 käyttöön Terolutit ensimmäistä kertaa. Ehkäisyä ei ole ollut kahteen vuoteen, mutta nähtävästi epäsäännöllisyys estänyt raskautumisen. Siksi siis Terolutit.

Ovista myös ensimmäistä kertaa tikutan ja kp8 oli hailuraa viivaa ja tänään sitten ihan vitivalkoista. Huomista ja perjantai kp15 odotellessa...
 
Haleylle pahoittelut tädistä ja rentouttavaa foorumitaukoa.

Unicorn tosiaan nyt vaan tallettelemaan.

Syssa tervetuloa ja pahoittelut keskenmenosta.

On. Minä olin ihan omatoiminen ja otin clomifenit jo tähän kiertoon mukaan. Tuskin ekasta kerrasta tärppää niin ei kait siitä yhdestä "ylimääräisestä" clomikierrosta haittaakaan oo. Oon aiemmin käyny clomeista kontrolliultrassa.

Mulla nyt siis eka kierto kkm jälkeen ja polilta sanoivat et tää kierto tarttis viä oottaa ja vasta ens kierrosta alkaa yrittää. No en malttanu.

Mamma84 kp5/? yk1
 
Nyt tulee vaan omaa napaa pahoittelut siitä!

Tadaaaaaa!


ca8cbe1d2daccb7720b70ffc2c7575de


Tänään tuli kuin tulikin digiin vihdoin o-plussa ja onhan tossa digin tikussa testiviiva selkeesti kontrolliviivaa vahvempi. Onestepin viiva näyttää vielä vähän vaaleammalta kuin kontrolliviiva mutta aika lähelle sama.. ainakin mun silmiin. Voi olla että teen vielä uuden Onestepin myöhemmin, katson tummuuko tuosta vielä. Kunhan mies tulee töistä niin kellistän sen! :) pitäisköhän jo viestillä lämmitellä sitä :wink

Kp 26/??, Dpo -1, Yk 2
 
Ehdottomasti kannattaa, Sydänkäpynen, lämmitellä siis!:hilarious:

Mulla ovistestit näyttää edelleen negaa, haaleita viivoja vaan ja tänäänkin vaan haalistunut, hyvä kun näkee viivaa.:/ voikohan se siitä vielä plussaksi muuttua. Tänään toki vasta kp13/25-29. Viimeksikin taisi olla oireista ja kierron pituudesta päätellen kp15 et kai se on vielä mahdollista saada. Mut mietin et kun on niin haaleita viivat, et voiko se vaan yhtäkkiä näyttää plussaa. Jotenkin olettaa että viiva vahvistus ovista kohden mut en tiiä miten se yleensä menee.
 
Takaisin
Top