Toinen haaveissa <3

Pahoittelut menkoista. :sad001

Ihan hyvin nukuttu yö takana ja vähän jo pystynyt syömäänkin, nyt jännätään, pysyykö sisällä. :P Ehkä se elämä alkaa vähitellen taas voittaa. :) Viime kierrossa tässä vaiheessa oli jo vaikka mitä nippailuja, nyt ei mitään! Toisaalta, viime kierrosta silti nega, joten en nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. :wink

Silky kp 23/28-31, dpo6.
 
Mää eilen illalla saliilta tulin kotiin ja ajattelin jo et iski joku norovirus tai vatsatauti kun mahassa möyri ja vessaan sai juosta, mut jäi siihen yhteen kertaan.. Se tästä oiski puuttunut kun menkkojen lisäks joku noro, kohta kävely lenkille ja sitten lenkin jälkeen mää teen kukkakaalista pizzapohjan. En oo aikasemmin maistanut siitä tehtyä pizzaa ja eilen alkoi tehdä mieli.. :wink

Kp2
 
^esikoisen aikana käytin davidin mutta niitä ei kai suomesta enää saa vaa pitää tilata ulkomaisilta sivuilta ja nyt käytin kotitesti.fin sivuilta ostettuja sofin liuskoja.
 
Mä oon tykännyt noista Apteekkarin ovistesteistä. Onhan ne suht kalliitta, mutta mulla ainakin toiminut hyvin ja suht herkkiäkin ovat. Nyt mulla oli rinnakkain käytössä rfsu:n testit ja niillä en ois ihan varmaksi ovista saanut kiinni vaikka Apteekkarin testi näytti ihan selkeät plussat.
 
Mä oon tykänny esikoisen ajoista asti clear bluen kahden hormonin testeistä, ei ainakaan oo epävarmuutta kun plussa tulee. Nyt oon käyttäny rinnalla onesteppejä raskauskeijusta ja rfsun testejä.
 
Mä tilasin jotain kiinalaisia ebaysta merkistä ei mitään hajuu kun paketis lukee pelkkää kiinaa ja siks olinki ihmeissäni kun näytti oviksen :)
 
Mulla oli raskauskeijun ovistestit ja toimivat juuri nappiin! :wink
 
Pitää ens kiertoo varten kyllä jotain kokeilla :) kiitos vastauksista!

Nyt tulee taas omaa napailua: mulla siis alkoi menkat perjantaina ja jo eilen illalla vuoto niukkaa. Tänä aamuna niukka vuoto jatkunut. Lisäksi tänä aamuna tosi voimakkaat kivut oikeella alavatsassa. Menkat mulla yleensä kestää 5 päivää melko runsaina. Nyt mä rupesin jo epäilee kaikenmaailman kohdunulkoisia yms. Ehkä vähän vainoharhaista taas. Onko täällä kellään ollut kohdunulkoista raskautta?
 
Helmililja, kokeile kaiken varalta tehdä testi? Eikös sen pitäisi näyttää plussaa myös kohdun ulkoisessa raskaudessa?

Voihan piinapäivät.. Ei mitään oloja vieläkään (paitsi vattataudin jälkeinen uupumus ja ällötys :P), joten odotukset eivät korkealla. Aikaaaa, liiku jo!

Silky kp 24/28-31, dpo7.
 
Juu kohdun ulkoinen näyttää testissä plussaa mut mitä oon kuullu ni siihen liittyy todella kovat vatsakivut, mäki oon testauksen kannalla
 
Kiitti!
Mä täällä päädyin siihen testin tekemiseen ja negaa se (huh!) näytti. Aamulla oli kivut niin kovat, että en esikoista pystynyt nostamaan, pitää kyllä olla yhteydessä lääkäriin jos tälläinen jatkuu. Viime kierrossa oli menkat myöhässä ja tuli super runsaana ja nyt ajallaan mutta hirveen lyhyet! Mulla on varmaan hormoonit ihan sekaisin.

Voi kunpa pystyis unohtaa tän vauvakuumeen ja ottaa rennosti!

Yk 6 - kp3.
 
Syssa tervetuloa! Pahoittelut keskenmenosta niin kurjia :sad001 Toivottavasti pian tärppäisi uudelleen.

Täällä ei tullutkaan vielä kp1. Perjantaina siis alkoi pientä tuhrua ja eilen vähän ja tänään ei ollenkaan :eek: Tein aamulla testinkin varuilta, mutta negaa näytti. En tiedä mitä kroppa sekoileeo_O Ehkä huomenna tai tiistaina hanat kunnolla aukeaa. Pitkät kierrot sucks nyt pitää vielä odottaa menkkojaki.

kp 39 dpo 12
 
Haley, Aiotko uusia vielä testiä vai kauanko meinasit odotella menkkoja? :nailbiting:
 
Tervetuloa Syssa!

On: nyt tarvitsisi vielä koittaa pysyä järjissään seitsemisen päivää. Olen aivan kamala pessimisti ja odotan jo tätiä. Ei tainnut tällä ensimmäisellä kierrolla olla ajankohta, kuut ja planeetat oikealla paikalla. En vielä lannistu, vastahan tämä "hupi" on aloitettu. Esikoisenkin kanssa meni useampi kuukausi, joten en odota toisenkaan tulevan kerta rykäisyllä :D
 
Kannatti käydä vähän manailemassa täällä. Eilen ei siis tosiaa tullut mitään ja nyt hanat aukes sitten kunnolla. Vaikka toisenlainen lopputulos olis ollu ihana. Takki on aika tyhjä. Nyt jää yritys vähemmälle ja jätän testitkin luultavasti kauppaan ja vähän huilaan. (jos maltan) Tuntuu että mitä kovemmin yrittää niin kierrot vaan pitenee. Tjot.

kp1/32-39 ja yk5

Mutta käyn teitä tsemppaan ♡ Tsemppiä kaikille ja erityisesti nyt piinailijoille hitaisiin päiviin toivottavasti ne palkitaan kahdella viivalla ♡
 
Takaisin
Top