Toinen haaveissa <3

ImageUploadedByVau Foorumi1487241405.638240.jpg


Ovulaatiotestissä haamu! Jeeee! Ehkä se sieltä vielä joku päivä saadaan kiinni :D koskaan en oo saanu näihin mitään viivoja :D mitenkähän kauan normaalisti menee niihin tasavahvoihin tästä tilanteesta? Osaa suunnitella peiton heiluttelut! Hih :P Ei ihan joka pvä oo mahollisuutta. Ovis laskujen mukaan maanantaina.

Unicorn kp10/28 yk2
 
Hmm, taitaa tosi paljon riippua ihan ihmisestä. Mulla pieni haamu on jatkuvasti, mutta sitten ku alkaa vahvistua niin muutamassa päivässä on ovis. :)
 
Hmm, taitaa tosi paljon riippua ihan ihmisestä. Mulla pieni haamu on jatkuvasti, mutta sitten ku alkaa vahvistua niin muutamassa päivässä on ovis. :)

Okei! Hmm.. Alotin testaamaan toissapäivänä ja tämä oli ensimmäinen haamunen :) tämän takia en tykkää viivatesteistä kun näistä ei koskaan tiiä. Liikaa tulkinnanvaraa :D
 
Unicorn, Tosiaan ihmisestä kiinni. Mulla ovistestit näyttää kahta viivaa, tummaakin läpi kierron. Ovisplussa on sitten oikeasti räikeästi kontrolliviivaa tummempi. :)
 
Kääks huomenna olis se suunniteltu testauspäivä dpo 10. Nyt en tosiaan tiedä uskallanko, pelottaa se nega. Sitten tuntuis vaikealta myös sinnitellä paremmille päiville.

Onkohan kellään raskauskeijun one step puikoista kokemusta kuinka herkästi näyttää? Olis sellainen ja pc-puikko myös, mietin kummalla testaisi ensin.
 
Kääks huomenna olis se suunniteltu testauspäivä dpo 10. Nyt en tosiaan tiedä uskallanko, pelottaa se nega. Sitten tuntuis vaikealta myös sinnitellä paremmille päiville.

Onkohan kellään raskauskeijun one step puikoista kokemusta kuinka herkästi näyttää? Olis sellainen ja pc-puikko myös, mietin kummalla testaisi ensin.

Haley, plussasin esikoisesta dpo 10 just tolla one stepin herkällä testillä ja selvä haamu sieltä pärähti! :D tsemppiä ja plussatuulta sulle aamuun!! :) ite taidan testata huomenna tai ylihuomenna, kunhan tuo posti tuo lisää tikkuja :D
 
Mulla ois haley huomenna kans teatauspäivä, mutta en ehkä uskalla. Ystävänpäivänä testasin huvin vuoksi näkyykö mitään, koska se ois ollu sika ihana lahja. No negahan se oli. Nyt kyllä pelottaa testata.

Mulla näkyy nykyään viivaa kokoajan ovistesteissä. Ennen raskautta ei näkynyt, kun vaan sillon kun ovis alkoi lähestyyn. Myös siinä kierrossa, jossa esikoinen tärppäs, en saanut pysyvää hymynaamaa digitaaliseen.
 
Hei vaan!
Minun on nyt pakko jo liittyä joukkoon. Olen ehtinyt pari viikkoa lukea juttujanne ja seuraillut vaan taka-alalta, hurrannut plussia, toivonut plussia ja murissut tädille.

Esikoinen on nyt 2-vuotias, joten pienempi sisarus olisi erittäin tervetullut. Nyt on vasta ensimmäinen yrityskierros menossa ja pahoin pelkään sen menneen harakoille, kun mies (ja itsekin) on ollut niin väsynyt töiden jälkeen. En myöskään ole aivan varma kierroistani saati ovulaatioista, kun en tikuttele enkä ole tajunnut aiemmin pistää merkille kierron pituuksia jne. Viime kuukautisista ja sitä aiemmasta laskettuna kierto olis 33 päivää, jonka mukaan 27.pvä pitäisi kuukautiset alkaa.

Jännä, miten mahdollista ovista odotellessa aika menee hujauksessa, mutta tämä tädin odottelu, huh, ihan kuin päivässä olisi tuplaten tunteja. Miten voikaan aika mennä niin hitaaaaaastiiiiii...?
 
PikkuR mikä dpo sulla?

Voisin tuota one stepin puikkoa sitten kokeilla aamulla. Pelottaa kovasti, mutta ihanaa kun muitakin testaamassa niin ehkä me yhdessä ♡ Toivon todella että saisitte plussan/haamun. Jostain syystä luotto omaan onnistumiseen on nollissa, vaikka nyt on selkeästi ovis bongattu ja taikoja tehty.

Tsemppiä kovasti testaajille!!

Noista ovistesteistä pc:n testeistä tykkäsin, mutta näytti koko kierron niin vahvaa viivaa, että sai arpoa onko nyt plussa vai ei (ei ollut oikeasti vaikka tasavahvoilya näytti). Muutenkin väri kerääntyi aina toiseen laitaan enemmän niin hankala tulkita. Raskauskeijun ja kotitestin halpisliuskat ei toiminut minulla ollenkaa, oli vaikea tulkita myös niitä. Rfsu antoi nyt erittäin selkeän plussan ja muuten tosi tosi haaleeta viivaa, ettei juurikaa näkyny. Silti se oli paras. Uskon unicorn, että tuo testi vois sulla toimiakin ja ainaki kontrolliviiva on selkeä niin ehkä myös lopputuloskin helppo lukea. Enempää en siitä tiedä kun en ole koskaan käyttänyt.

Ilmeisesti ovistesteissä on myös herkkyyseroja, niin ehkä vain kokeilun kautta tietää mikä itselle paras. Niin yksilöllisiä nuo hormonitasot ja huiput kaikilla.
 
Ellikki85, hyvä hyvä, toivotaan, että ovisplussa tulee pian. :)

Tervetuloa iskallt! Ja sanoppa muuta, aika matelee vaikka päivät täynnä ohjelmaa. :grin

Ja taas mä muistuttelen, että ois kiva lukea allekurjoituksissa aina kierron vaiheesta.. :)

Silky, kp 21/28-31, dpo4.
 
Haley, tsemppiä testaukseen! Odottelen täällä sun aamun kuvaa :wink niinhän se on, mulla on nuo mamin ovispuikot. Toivotaan että näyttää oikein :) nyt ainakin jo talletuksia tehty , hih!

PikkuR kans, tsemppiä! :)

Iskallt tervetuloa :)

Unicorn kp10/28 yk2(8)
 
Nii enhän mä tuota tiedä vaikka mullakin näyttäis kahta viivaa aina eli nyt sit varmaan pitäisi viivan tummua toivottavasti, on tää jännää kun pääsi jo nyt testailee :)
 
Tsemppiä Haley^ testailuun, kunpa plussa tulisi :)

Mun oli tarkoitus testata tänä aamuna mutta röyhkeästi täti tuli kylään keskellä yötä. Kylläpä taas hetkellisesti on mieli matalalla ja mielessä alkanut jo pyöriä, että näinköhän jotain on vialla.

Kp 1/28. Yk6 starttasi.
 
Takaisin
Top