Toinen haaveissa <3

Voi salo kun säikäytti! Mut ihan totta on et kun hcg nousee tarpeeks voi testi näyttää jo negaa. Hormonia on sillon pissassa niin paljon, et se testiviiva menee "tukkoon" ja väriaine ei siihen pääse kiinnittyy. Yleensä käyttöohjeessa lukee et mihin hcg pitoisuuteen asti testi toimii.. pissan laimentaminen siis auttaa tuossa kohtaa :)
Itse kakkosen raskaudessa seurailin viivan vahvistumista, ja 7+0 oli enää hailura :eek: :D että elkää säikähtäkö jos myöhään testailette.. :)
 
salo huh onneksi oli vaan säikähdys huh sentään. :hilarious:

miitu mitä testejä olet nyt käyttäny? en malta odottaa sulta lisää testejä!! kuvia kuvia :joyful:

sohwia ihanaa että pääset jo kohta ultraan moikkaamaan pikkuista! Tsemppiä raskauteen!
 
Sohwia: Mä en voi suositella testaamista... Tuli toi vika oma testi kalliiks, kun piti ajella apteekkiin hakemaan vielä yksi testi. Onneks ne on nyt loppu! Toivottavasti oireet pian helpottaa. Kiva, että ultrakin on jo ihan kulman takana :)

Mannikka: Siis voi jo 7+0 näyttää hailuraa :eek: Tota en tiennykään! Tiesin, että viivan vahvistuminen loppuu jossain vaiheessa. Mun testailut oli kyllä nyt tässä tän raskauden osalta. Ei tee mieli enää toista mahdollista negaa tehdä... Nega raskauden edetessä kyllä selittää myös niitä en-tiennyt-että-olen-raskaana -tapauksia. Monet on sanonu, että teki testejä, mutta ne oli aina negoja.

Mulla oli alunperin kolme noita One Steppejä, joilla toi vika nega tuli. Eka testi kp27 ja dpo10 oli kans nega. Nyt aloin miettiä, oliko sekin testi viallinen vai nousiko hcg vain hitaammin... En ois ikinä osannu odottaa, että testi on noin rikki, että näyttää negaa 6+0 :woot: Ajattelin jotenkin, että viallisissa on väriainetta huonosti tai jotain ja jos aikasin testaa niin silloin näyttäis negaa. Testit voi oikeesti olla täysin viallisia eikä näytä mitään, vaikka ois kuinka raskaana :shifty:
 
Haley^, Nää testit on ollut mamin puikkotestejä (25mlU) ja muutama päivä sitten myös apteekin ultra (10mlU) antoi hailakan viivan. Ärsyttää kun nuo mamin testit oli alennuksessa ja nyt mulla on kauhea kasa niitä ja jos ne onkin ihan surkeita :sad001 Esikoisesta testasin samoilla testeillä, mutta herkkyys oli 10mlU ja olivat luotettavia!

salo, Opimme siis jotain uutta! Vähän ikävämmän kaavan kautta tosin.
 
Tilasin raskauskeijun puikkoja 3kpl onkohan ne nyt noita samoja huonoja kuin salolla :bored: Ovistestit on nyt pc kun one stepit on näyttänyt mitä sattuu pari aiempaa kiertoa. Katotaan saako niillä nyt selkeämmin kiinni oikean oviksen.
 
Hyvä juttu että salo sai noin hianot leffaviivat apteekin omaan testiin!

Mä oon yrittäny ny saada ovista kiinni sofin liuskoilla ja ei oo kyllä plussaa näkyny vaikka oireita voiski olla sen puolesta. Jätän varmaa testailut tältä kierrolta ja katsellaa oisko voinu joku yllätys käydä...hieman epäilen kyllä.
 
Varasin terveysasemalle lääkäriin ajan pitkien kiertojen takia että sais terolut kuurin tasoittamaan. Meni tonne 2.2 aika.
 
Haley^, Nega :banghead: Noissa mun testeissä luki että "heikkokin viiva tulkitaan plussaksi" Joopa joo..
Odottelen loppuviikkoon ja taidan käydä sitten verikokeissa.

alinah, Toivottavasti löydät avun! :)
 
Haley^, Ei ole mitään hajua. Ovisplussanhan sain jo 25.12, mutta epäilen että burana esti ovulaation. 12.1 sain sitten räikeimmän ovisplussan ikinä ja silloin myös haamun testiin. Ja eilen tuli se haamuviiva. Että ota tästä nyt selvää :shifty:
 
Terve kaikille, oon pitäny taukoo täältä kun ei oo ollu mitään raportoitavaa ja helpompi pitää pää kasassa kun ei oo vauvajutut jatkuvasti tapetilla. Paljon onnea plussista! Toivottavasti me loputkin päästäisiin pian plussaamaan. Mutta mikähän on ku nyt eka kierto tuulimunan jäljiltä ja kp28/30-32 menossa, hiukset rasvottuu, akne kukkii niskassa ja naamassa sekä tänään tuli pyyhkiessä paksua limaa pyyhkiessä..? Muita oireita ei oo. Voi jospa tää ois uus raskaus?! En uskalla vielä testata ku vasta perjantaina aikasintaan pitäs tätin kurvata paikalle :wtf is this :anyone
 
äippä-14 kuulostaa kyllä oikeen lupaavalta!! Toivottavasti olisi uusi raskaus kyseessä :happy:

Onko muita testailemassa lähiaikoina, että saa jännittää!? Itsellä niin tylsä vaihe, oviksen odotusta vain.

Testikuvia siis tänne näytille niin o kuin r! Tsemppiä kaikille!!:grin
 
Collage 2017-01-17 21_13_15.jpg ei pitäny tässä kierrossa testailla ovista enää, mut käytinpä nyt alkuillasta vikan pois kuleksimasta ja tolta näytti. Ei ihan plussa vielä, testiviiva aavistukse vaaleempi mutta jospa se ovis ois iha lähipäivinä
 
Takaisin
Top