Toinen haaveissa <3

Moikka kaikille pitkästä aikaa! :) olin täällä ja toisessa ryhmässä kuumeilemassa jonkin aikaa ja syyskuussa tulikin plussa! RU:ssa meille luvattiin tyttöä ja toukokuussa tosiaan la. Välilä käyn aina lukemassa kuulumisia :)
mitä mintukalle kuuluu? Luin toisesta ryhmästä vain miten koko tilanne oli lähtenyt käyntiin, mutta mikä teillä tilanne tällä hetkellä? Toivottavasti kaikki on hyvin :Heartred
tsemppiä kaikille kuumelijoille ja pysyviä plussia! :)
 
Omppoloinen, Onnittelut tyttö lupauksesta! :dummy1:Kuinka itse olet voinut? :) Ei enää pitkä aika toukokuuhun ja laskettuun aikaan!
 
Miitu olen ollut koko ajan kovin väsynyt ja nyt kuvioihin on tullut supisteluja. Pitää ottaa vaan rauhallisesti ja kuunnella omaa kroppaa :) muuten olen voinut hyvin, ei pahoinvointia. Nälkä ja jano 24/7 :D
 
Täällä alkoi menkat, eli nyt mennään kp2. Hieman harmittaa. Kuukautiskivut ovat aivan erilaisia kun ennen. Perus jomotuksen lisäksi sykkii viiltävästi oikealle alavatsaan : ( tämmöstä en muista että ois ennen ollut. Pitääköhän huolestua?
 
Kiitos omppoloinen kysymästä. Harvoin täällä kirjottelen ku voimat on lopussa.
Meijän pieni siis syntyi rv 29 ja menehty ennen uutta vuotta. Uusi vuosi meni siis aika synkissä tunnelmissa. Kävin yhen yön nukkumassa sillon kotona ja sit soittivat teholta, että komplikaatioita on tullu. Lähin ajaa kyl heti sairaalaan kun pääsin, mut meiltä on 160 kilsaa sinne enkä kerenny enää nähdä poikaa elossa.. Suru on ihan valtava, mutta onneks tää meijän esikko on pitäny meidät kiireisinä ja hänen hymynsä ja uudet opitut taidot piristää mieltä.
 
Mintukka, Syvimmät osanottoni suuressa surussa. ♡ Oikein hirmuisesti voimia ja jaksamisia!
 
Mintukka :Heartred olen todella pahoillani :sad001 osanotto suureen suruun ja voimia :Heartred muista, että yksin ei tarvitse jäädä surun kanssa :Heartred :Heartred :Heartred
 
Kp47 ja pikkuhousuihin tullu punertavaa vuotoa, paperiin tulee pyyhkiessä vaaleanpunaista. Täti kurvaamassa todennäköisesti sitten huomenna paikalle, jospa tää tästä. :)
 
Takaisin
Top