Toinen haaveissa <3

Vielä ei voi sanoa kp1 tätä vuotoa, mut jospa se tästä. :)
Täytyy tosiaan soitella lekuriin jos näille pitkille kierroille pystyis tekee jotain.
 
alinah toivottavasti nyt alkais kunnolla niin pääset uuteen kiertoon ja toivottavasti se päättyy plussaan!!

Tilailin just ovulaatiotestejä, menkat alkaa olla loppumaan päin. Toivottavasti myös itsellä tulisi vaihteeksi normaalipituinen kierto. Pitkät on nii raastavia pelkkää odottelua odottelun perään.
 
alinahille ja Haileylle plussatuulia tähän kiertoon! :Heartred :)

Toivottavasti täältä tullaan perästä! Tänään kp 47 ja testi aikalailla näytti jo negaa. Vähän mietin josko oliskin näyttänyt ovista ennemmin kuin kemiallinen.. Niin tai näin, täti tänne kiitos tai plussa!
 
Niin ja miitu, toivottavasti nyt sielläkin sit kurvais täti paikalle jos ei kerta plussaa kuulu.
 
Täällä on alkanu aamu todella ristiriitasissa merkeissä. Löysin vielä yhden r-testin, jonka olin tilannu Raskauskeijulta, One Step puikkotesti, ja pissin sen. Nega tuli?????? Tänään pitäis olla 6+0 ja viime keskiviikkona digi näytti 3+. Tossa ei oo edes viivan paikkaa. Mitään vuotoja ei oo ollu. Ei kai testi nyt voi noin äkkiä mennä positiivisesta negaksi???
 

Liitteet

  • 1484546611605.jpg
    1484546611605.jpg
    103.3 KB · Katsottu: 170
Nyt siihen on ilmestyny haamu... ja mä niin odotin leffaviivoja [emoji17] Tuleeko tästä nyt lääkärikeikka?
 

Liitteet

  • 1484547460830.jpg
    1484547460830.jpg
    84.3 KB · Katsottu: 162
alinah, Täti olisi kyllä enemmän kuin tervetullut, kiitos! :happy:

salo, Voi että, onpa kurja tilanne! Pääsisitkö nyt tarkistamaan pikimmiten asian? :Heartred
 
Pakko käydä ostamassa vielä uusi testi. Oon koko päivän pojan kanssa. Samaan aikaan pahoinvointi nostaa päätään. Jos toinenkin testi näyttää negaa niin soitan neuvolaan. Jos sitä kautta pääsis sit ultrattavaks. Tää on niin pepusta
 
salo, Hirveä tilanne! Mutta toivottavasti tosiaan olisi viallinen testi tai jokin muu syy.. Ja kaikki masussa hyvin. :Heartred
 
Mutta miitu eikös sulla haamu kurki aamun testissä?! ei siihen tätejä kaivata:hilarious:

salo84 voi eii toivottavasti olisi vain testissä vikaa!! Alkaako ne testit jossain vaiheessa haalenemaan raskauden edetessä. Nyt en yhtään muista missä vaiheessa se oli muistan vain jotain sellaista lukeneeni. Toivottavasti kuitenkin joku selitys tuohon ja masussa kaikki hyvin!! ♡
 
Haley^, No haamu tuli hieman yllätyksenä! :grin En innostu tuosta yhtään ennenkö tarkistan jollain toisella testillä. :meh:
 
Meni kyllä luotto ihan täysin One Steppeihin. Kävin hakee Apteekin oman testin ja kunnon leffaviivat sain. Testiviiva oli tosi tumma jo ennen kontrolliviivaa. Kiva paskahalvaus tähän viikon alkuun
 

Liitteet

  • 1484558386686.jpg
    1484558386686.jpg
    112.9 KB · Katsottu: 142
Voi mintukka, olen niin pahoillani teidän puolesta. :Heartred:sad001 Osanotot teille ja voimia kovasti.:Heartred


Salo: Hui miten tuollainen varmasti säikäyttää, kun testiin ei tullutkaan kahta viivaa, mutta onneksi hait uuden testin ja sait kunnon leffaviivat. :) Mä just mietin kans, että pitäiskö testata, mutta mulla on vaan yksi testi jäljellä ja jos noin käykin, niin apua sentään.. Ei sen puoleen meillä on jo reilun viikon päästä nt-ultra ja raskausoireet on aikamoiset + mahakin kasvanu, että kai sitä raskaana edelleen ollaan. :)



Mites miitu, joko testasit uudestaan? :wink

Mun oli pakko tulla tänne katsomaan, että mitä tänne kuuluu. :happy: Mää puhaltelen plussatuulia teille kaikille! :wav
 
Sohwia, Aamulla sain haamun mutta mun luotto noihin testeihin on mennyt enkä hirveästi innostunut :sad001

Voi kurjuus että sulla on melko voimakkaatkin raskausoireet päällänsä. Jospa tulisi se seesteinen keskiraskaus :wink Ihanaa että pääsette pian ultraankin pientä kurkkaamaan :Heartred
 
Takaisin
Top