Testikuvia!

5+0, huomenna voi varmaan soittaa neuvolaan

f37cdd7b3cba64829bba9f36f8c332f4
 
Mä oon käyttänyt pregcheckin liuskatestejä ja clearbluen digin. Ne on mun mielestä luotettavimmat. Digi ei ilmeisesti ole niin herkkä kuin liuskat. Ei välttämättä näytä mitään kun liuska näyttää jo haamua.
 
Mä käytin rfsu tikun ja sit clearbluen digin. Rfsu liuskoihin en luota, mutta niitä oon tehny sillon kun on ollut epätodennäköistä muutenkin raskaus.
 
Tänään tein toisen testin jotta asia menisi perille asti ja melko selkeä viivahan siinä on, ainakin mun mielestä. En päässyt eilen apteekkiin joten toi on kaupan testi. Nyt pitäis olla 5 +0 tän sivuston laskurin mukaan :)
 

Liitteet

  • image.jpeg
    image.jpeg
    401.7 KB · Katsottu: 51
Mulla alkoi hirveästi ahdistaa kun tuntuu että viiva ei vahvene.. :') ainakaan niinkuin esikoisesta. Silloin hailura vahvistui aika nopeasti ja digi näytti tuloksia. Nyt oon tehnyt jo hävettävän monta testiä, ja kaikissa kyllä on viiva, mutta digi näytti kuitenkin ei raskaana vielä lauantaina? :eek:
Perjantaina tuli siis plussa pregcheckiin... siis jösses että sitä voi ihminen olla malttamaton hätähousu! :') mutta löin jo hanskat tiskiin kun digi näytti negatiivista, mutta kaikki mun tekemät pc:t näyttää ihan selvää (mutta vähän hailakkaa) viivaa! :eek:
Ei kait se auta kuin odotella.. olin ajatellut soittaa neuvolaan jos viiva olisi selkeästi vahvistunut , josko olisin saanut puhuttua itselleni ar ultran kun kierto ei ole edellisestä palautunut - eli en tiedä missä mennään. :)

Luulin että jos toinen olis tulossa niin sitä ei olisi aivan yhtä sekoboltsi näiden hätäilyjen ja testien kanssa... :'D
 
Ccat93, tiedän hyvin fiiliksen, itse testaillut kanssa naurettavan paljon, kun ei meinaa uskoa. Mulla kesti superkauan vahvistua, koko ajan pysy melkeen yhtä vaaleena, kunnes eilen näytti jo nuo melkein tasavahvat :)

Tänään uskaltauduin tekemään uuden digin, ja sehän näytti 3+!! :) IMG_20160815_064112-min.jpg
 
Tässä mun muutama testi. Yli on tehty päiväpissasta rv 3+5, tämän jälkeen kävin ostamassa digin joka näytti Raskaana 1-2. Keskimmäinen on aamupissistä rv 3+6. Rv 4+0 aamupissistä tein digin joka sano jo Raskaana 2-3. Tänään rv 4+3 tein päiväpissasta tuon alimman testin. Ihan hyvin tummuu viiva :)
 

Liitteet

  • 1471277189420.jpg
    1471277189420.jpg
    24.6 KB · Katsottu: 78
Kunhan huutelen tähänkin, eilen tekaisin uuden digin ja näyttihän se onneksi raskaana 1-2 :wink ja ihan päivällä tein parin tunnin pidätyksellä! On mulla vielä muutama liuska kaapissa, saavat odotella omia "heikkoja" hetkiä... :')
 
Jee!!!!!!! Digitestin 2-3 vk! Ja viimeks muute just samassa kohtaa eli 4+2 toi digitestin näytti vain 1-2 viikkoa hedelmöitymisestä eli nyt sitä hormonia on jo enemmän!!! ☺️☺️☺️ Silloin meni siis kesken joten yritän miettiä et tää siihen verrattuna toivottavasti vahvempi
 
Stressaa.. :sad001 tuntuu ettei viiva vahvistu.. ja sitäpä sitten on kokoajan testaamassa. Digi näytti tosiaan 1-2 maanantaina mutta liuskoissa ei viiva vahvene. Mies ehdotti ar ultraa mutta eihän siellä mitään näy vielä näin aikaisin.. :sad001 en ollut jotenkin muka osannut varautua tällaiseen, esikoisesta kaikki meni niin hienosti ja helposti! Täällä sitten jännätään sormet ristissä.
 
ccat93, sulla tänään 4+3? En tiedä lohduttaako, mutta mulla ei milläääääään viivat vahvistunu. Eka lähes tasavahva oli 5+2 ja nyt vasta on tasavahva testi oikeesti :) Vielä 5+0 oli tosi hailakka. 3+ viikot piirtyi mulla 5+3 ja 2-3 muistaakseni 4+3 :) Että älä vielä turhaan stressaa, voi vaan vähän hiipiä se HCG:n määrä vasta, eikä se tarkoita, että olisi mitään pielessä :)

Itse stressasin ihan joka päivä koko ajan näitä juttuja, mutta jotenkin nyt rauhotuin tuon suhteen :)
 
Kiitos Korhis ainakin piristää vähäsen nuo sun sanat! Koitan täällä vain malttaa mieleni ja varmaan loppuviikosta/ensi viikolla teen uuden digin.. eihän tässä auta kuin aika
 
Joo, kannattaa odottaa vähän :) Mä tein malttamattomana 5+1 sen digin, ja se oli vielä 2-3 vk, meinasin saada sätkyn ku kelasin jo vaikka mitä, mutta niin vaan 5+3 se näytti jo 3+.

Noilla saa itelleen sydärin :D Mua ei ois yhtään lohduttanu, että "malta", mut nii se vaan autto kun hetken maltto :)

Pidetään peukkuja, että kohta alkaa vahvistuu. Ja muista, kaikilla ei vaan vahvistu ikinä ne viivat. Jos oikeen alkaa ahistaa, nii tkeskukseen ja verikokeeseen :)
 
Oli jotenkin pakko tehdä yks testi tänään. Viikot 5+3, ja edellisellä kerralla näin vahva viiva tuli vasta paljon myöhemmin. Jospa sitä nyt osaisi hetkeksi rauhoittua.

WP_20160818_001.jpg
 
Takaisin
Top