Testikuvia!

Argh, mun digi meni pieleen! Ei oo näin ennen käynytkään. Apteekkia ei mailla halmeilla.. No jännätään edelleen.
 
Vahvistuiko muuten heidukan viivat? Jostain syystä mulla siis näytti puhelimen sovelluksella vissiin jotain väärää kuvaa siitä, missä oli kaksi tasavahvaa viivaa. Sain nyt koneella auki oikean kuvan...
 
Olen pahoillani heidukka :sad001 tosiaan, jostain syystä mulla näytti puhelin väärää kuvaa ja siks ihmettelin viivoja, kun siinä kuvassa oli tosi vahvat viivat. En tiedä mikä lie bugi... Onnea seuraavaan yritykseen :Heartred
 
MaMaMehiläinen, paljonkos sulla olikaan viikkoja nyt? Mä oon stressaillu, ku mulla viivat on paljon haaleampia kuin kontrolli, mutta siis huomattavasti tummempia ne on kuin tuossa Villiomenapuun kuvassa. Oon ihan kujalla, kun en tiedä millaisia niiden ees kuuluisi olla, kuuluisiko ollakaan ihan tasavahvoja :D
 
4+3 on nyt. Mulla tuli kunnon viivoja viimeekskin vasta joskus 6-7vk. Ja jokaisellahan tuo hormonituotanto on erilaista, joten viiva kuin viiva ni raskaana ollaan :)
 
Ahh, kiitos MaMaMehiläinen, rauhoitit panikoijan mieltä. Mulla kun tuo ei näytä vahvistuvan sitten millään tasavahvaksi, niin ehkä annan olla viikon ja kokeilen, sitten kun on 6 viikkoa kasassa :)
 
Joo anna nyt olla, nauti siitä että olet raskaana. Vielä ehdit panikoida tulevan 9kk aikana monen monituidta kertaa vaikka mitä ihmeellisimmistä aiheists :Heartred
 
f1165c8082abc09cb339e2e43509b614


Jokohan sitä vois lopettaa noiden testien teon
 
Menninkäinen, congrats! Ite päätin tehdä kauhean malttamattomana 5+0/5+1 yöllä, 2-3 antoi. Avasin sen ja aika tasavahvat siniset siellä oli, nii totesin, että kelpaa mulle, oli varmaan aika hilkulla. Jos malttais maanantaihin, kun on 5+3 ja kokeilis uudelleen.
 
Bettyboop, Kyllä tossa viiva näkyy! :) Varovaiset onnittelut!
 
Milloin muuten digiin pitäis tulla 3+? Onko jo 5+ jotain vai vasta 6+? Mietin jos maanantaina kävisin digin ostamassa ja tiistaina testaisin, silloin olisi 5+3. Haluaisin niin sen 3+ nähdä.
 
Kiitos kaikille!!! Tänään tein vähemmän herkän testin ja viiva oli silti vahvempi! Jos huomenna se digi sitten. Käytättekö kaikki clearbluta? Näin cittarissa jonkun toisenkin digitestin eilen
 

Liitteet

  • image.jpeg
    image.jpeg
    539.1 KB · Katsottu: 35
Takaisin
Top