Testikuvia!

23 päivää kun edelliset kuukautiset loppui. En tiedä milloin ovuloin, ei ole minkäänlaisia oireita..
 
Voihan se sitten olla että se plussa on. Kannattaa parin päivän päästä tehä uusiks niin pitäis jo vahvistua. Mä sain just sunnuntai-iltana tosta vielä haileemman viivan ja maanantai aamuna oli jo selkeä plussa. Toivottavasti sullakin vahvistuu! :)
 
Voi enks mä osaa lukee noita testejä, vai näänkö mä eri kuvan ku muut, mut eikö tossa heidukan testissä oo kaksi ihan yhtä vahvaa viivaa? :D onneks tein ite sen diginki ni ei oo itelle enää kysymysmerkki :D
 
Meinaatko viikon malttaa ennen uutta testiä? :eek: mulle teki jo tuskaa odottaa yön yli. :D
 
Kaapissa on kaksi liuskatestiä jos en malta :grin huomenna Lähtään mökille niin enköhän malta odottaa ainaki sunnuntaihin :joyful:
 
Mä tein ekan testin dpo11, ei näkynyt mitään. Kuitenkin päätin eilen, dpo13 tehdä vielä kerran varmuuden vuoksi kun isot juhlat vkl tiedossa. Ekassa tuli tuo haalea Apteekin testiin. Siitä sitten Apteekkiin hakemaan lisää testejä :D Tein klo 14 ekan, joka on tuo haalea viiva. Sitten 17 aikaan YesNo-testillä haalean viivan, joka oli sen ohjeissa selitetty tarkoittamaan 1-2 viikkoa. Sitten vielä yksi Apteekin varhaistestillä, samanlainen haalea kuin tuossa kuvassa. En malttanut aamuun, vaan yöllä kun heräsin 3.30 pissalle, niin tein Clearbluen, jossa tuo ihana lause :)

Tilasin tosin myös liuskoja netistä, että voin seurailla viivojen vahvistumista, ja ensi viikon lopulla meinasin tehdä uuden Clearbluen, että näkyykö siinä 2-3. Olenko ihan hullu?
(ensimmäinen kuukausi ilman ehkäisyä, enkä oikein vielä voi uskoa tätä :)
 

Liitteet

  • IMG_20160805_031025.jpg
    IMG_20160805_031025.jpg
    83 KB · Katsottu: 87
  • Screenshot_2016-08-04-15-50-05.jpg
    Screenshot_2016-08-04-15-50-05.jpg
    237.4 KB · Katsottu: 93
myownwonderland, mikä sun raskausviikko on?
Mulla on tänään 4+2 ja mietin, raaskisiko huomenna testata tuolla ja katsoa, nouseeko siihen 2-3 viikkoon.

Hassua on se, että olen tehnyt neljä varhaistestiä tähän mennessä, ja saanut vain haaleampia viivoja. Ei ole vieläkään täysin tummia viivoja näkynyt. Vahvistunut on kyllä. Torstaina piti oikein vähän tuijotella ensin, perjantaina oli hieman selkeämpi ja nyt oli ihan selkeä, joskin paljon vaaleampi. Onko ihan normaalia, ettei tule ihan tummaa viivaa, vaikka on 4+2 jo? Mietin, että onko huomenna kauhean aikaista kokeilla tuota Clearblueta, josko viikot nousisi?
 
myownwonderland, mikä sun raskausviikko on?
Mulla on tänään 4+2 ja mietin, raaskisiko huomenna testata tuolla ja katsoa, nouseeko siihen 2-3 viikkoon.

Hassua on se, että olen tehnyt neljä varhaistestiä tähän mennessä, ja saanut vain haaleampia viivoja. Ei ole vieläkään täysin tummia viivoja näkynyt. Vahvistunut on kyllä. Torstaina piti oikein vähän tuijotella ensin, perjantaina oli hieman selkeämpi ja nyt oli ihan selkeä, joskin paljon vaaleampi. Onko ihan normaalia, ettei tule ihan tummaa viivaa, vaikka on 4+2 jo? Mietin, että onko huomenna kauhean aikaista kokeilla tuota Clearblueta, josko viikot nousisi?
Mulla oli eilen rv4+4 laskujen mukaan, joten uskon että vois sullakin jo näyttää :) mä tein ton testin iltapäivällä enkä aamulla vaikka siinä luki että aamulla saisi tarkemmat viikot, mutta uskon, että toikin oli ihan pitävä vaikka ei ollut ihan aamulla tehty. mulla ekassa raskaudessa viivat oli aika kauan suht haaleita ennen kun tummeni vasta kunnolla, tässä raskaudessa on tummunut paljon nopeammin. Ootko tehnyt aamulla vai iltapäivällä? Tulokseen voi vaikuttaa sekin jos on juonut paljon nesteitä ennen testin tekemistä esimerkiksi päivällä.
 
Katoin just kuvaa edellisen raskauden testistä rv 4+ jotain ja viiva oli aika haalee, vaikka selvästi silti nähtävissä.
 


Tässä tämänpäiväinen illalla otettu testi. Saisi kyllä vähän jo vahvistua, että uskaltaisi luottaa, tosin tänään on vasta n.4+1.

Vihreä alla on ovistesti. Teki mieli kokeilla näyttääkö ovistesti vahvan plussan raskaudessa ja niin se teki.

Siniset merkit omia kynäilyjä.
 
Eedla, mulla näytti vielä eilen Apteekin varhaistesti haaleaa haamua, joka säikäytti. Clearbluen Digital näytti kuitenkin aamulla todella nopeasti Raskaana ja 2-3 vk. Jotenkin luotan siihen, että monilla perustesti näyttää kirkkaita viivoja helposti vasta rv8 tms. Mulla on tänään 4+3, eli melko samoissa mennään :)
 
Takaisin
Top