Tammikuun höpinät

Minullakin näytti olevan hitunen vaaleanpunertavaa valkkarin seassa. Tässäköhän se taas oli sitten, alkoi heti masentamaan. Liuskatesti näytti kyllä plussaa edelleen. Digillä en ole testannut aikoihin, pitää varmaan viikonloppuna käydä ostamassa apteekista mikäli vielä on tarvetta silloin.
 
Katsoin tänään Kannasta kilpirauhastutkimuksen tulokset ja pilviähän ne hipoi. Oon vähän hämmentynyt, kun terkkari ei oo soittanu vaikka lupasi tiistaina katsoa tulokset. Aion nyt olla vaan omatoiminen, nostaa Thyroxinia ja odotella ohjeita myöhemmin. Neuvola on ens viikolla, et onkohan terkka ajatellu puhua asiasta vasta sillon. Tai sit ei oo vaan ehtiny soittaa. Toivottavasti hän ei ainakaan tulkitse noita tuloksia eri tavalla ku minä, et pitäis tilannetta ihan hyvänä :bored:
 
Kenelläkään muulla seuraavaa tunnetta: ei jaksa, ei pysty, ei kykene?

Täällä! Oon ollu koko päivän pojan kans kotona ja sillä ollut joku ihme päivä että mikään ei ole hyvin ja mikään ei kelpaa:banghead:
Yleensä siis oikein helppo tapaus ja viihtyy kotosalla ja ulkoilemassa, mutta tänään ei sit mikään ollu kivaa eikä mikään ruokakaan ollut hyvääo_O

Ja mies tehnyt pitkää päivää, tekee vielä loppuviikon ko on LVI-asentaja ja viikon päivystys menossa:sad001 tänään lähti 5:30 tuli käymään kotona kello 16, ehti olla kotona jopa tunnin ja keikkaa pukkaa eikä tietoa mihin aikaa pääsee taas kotiutuu..
 
"Kiva" työpäivä tulossa kun heräsin n. 3h unien jälkeen enkä saa uudestaan unta. Mielessä pyörii vain huoli onko taas menossa kesken ja mitä teen väärin. Uskaltaisikohan ottaa pari kofeiinitablettia. Muistaakseni 300 (mikroa?milliä?) saa syödä päivässä ja olisiko yhdessä tabletissaa 100? Jos ottaisi puolikkaan tabletin aamiaisella + joka tauolla.
 
"Kiva" työpäivä tulossa kun heräsin n. 3h unien jälkeen enkä saa uudestaan unta. Mielessä pyörii vain huoli onko taas menossa kesken ja mitä teen väärin. Uskaltaisikohan ottaa pari kofeiinitablettia. Muistaakseni 300 (mikroa?milliä?) saa syödä päivässä ja olisiko yhdessä tabletissaa 100? Jos ottaisi puolikkaan tabletin aamiaisella + joka tauolla.

Tsemppiä hirvi.
Huoli varmasti kova, mutta en usko että mitään teet väärin. Nämä on asioita joihin ei omilla teoilla pysty kauheasti vaikuttamaan.
 
Täällä 6+5 ja en malttaisi millään odottaa maanantain varhaisultraan! Takana on yksi spontaani keskenmeno juuri tällä viikolla ja tulin raskaaksi heti km:n jälkeen, menkkoja ei tullut välissä. Onko muilla kokemuksia tällaisesta? Kuinka luotettavaa on laskea raskauden alku päivästä, jolloin km:n vuoto alkoi..? Tein ovulaatiotestejä ja olen laskenut mahdollisesta ovulaatiopäivästä itse nuo viikot, kun ovis tuli vasta 3 viikkoa km:n alusta :) haluan saada tietää ultrassa, vastaako viikot kokoa. Silti kauhea pelko, että menee taas kesken:sad001 voiko keskenmenoa jollain tavalla itse yrittää ehkäistä?
 
Täällä 6+5 ja en malttaisi millään odottaa maanantain varhaisultraan! Takana on yksi spontaani keskenmeno juuri tällä viikolla ja tulin raskaaksi heti km:n jälkeen, menkkoja ei tullut välissä. Onko muilla kokemuksia tällaisesta? Kuinka luotettavaa on laskea raskauden alku päivästä, jolloin km:n vuoto alkoi..? Tein ovulaatiotestejä ja olen laskenut mahdollisesta ovulaatiopäivästä itse nuo viikot, kun ovis tuli vasta 3 viikkoa km:n alusta :) haluan saada tietää ultrassa, vastaako viikot kokoa. Silti kauhea pelko, että menee taas kesken:sad001 voiko keskenmenoa jollain tavalla itse yrittää ehkäistä?

Mullakin on nyt niin, että ei tullut kuukautisia spontaanin keskenmenon jälkeen. Neuvola laski vuodon keskivaiheilta ajan (vuotoa kesti neljä viikkoa) ja itse laskin ovulaatiosta. Oma lasku ovulaatiosta täsmäsi päivälleen varhaisultran mittaan. Että tällä omalla kokemuksella luottaisin sun omiin laskuihin :grin
 
Huoh. Vielä viikko ultraan enkä jaksa enää odottaa. Tuntuu, että tämä vuosisadan mahatauti vei kaikki voimat. Ja kun en erota mitään erityisiä raskaus tuntemuksia, niin huolettaa, selvisikö pikku kaveri pöpöstä ollenkaan :sad010
 
Hirvi, en ole menossa alkuraskauden ultraan, joten kunnallista odotan. Se onkin vasta maaliskuun puolella oletettavasti..
 
Takaisin
Top