Tammikuiset 2019

Ihanat raskaushimot iski jo nyt. :D Satsumat ♡
 
Ihanaa lillie:Heartbigred sama fiilis,meinaan pyöriä omassa vaaleanpunasessa maailmassani ja otan tästä kaiken irti:dance018
 
Täälläkin on menty liki oireettomasti, lukuunottamatta järjetöntä palloa mahan tilalla sekä yhtä äkkioksennusta. Saa mun puolesta jatkuakin näin oireettomana :D
 
Onko muuten joku kertonut jo töissä tai milloin meinasitte kertoa? Pähkäilen itse että millon kertoisin esimiehelle, kun tiimi joutuu vähän isoon työkuormaan siinä vaiheessa kun en enää pysty osallistumaan ja meille ei sijaisia ole helppoa/järkevää rekrytä pitkän koulutusajan takia. Tuntuu että nt-ultra, joka on juuri ennen kesälomia, alkaa olla jo aika myöhään, kun kesälomakausi alkaa siihen heti perään. Mutta toisaalta en varsinaisesti haluaisi myöskään vielä ennen seuraavaa ultraa kertoa keskenmenoriskin takia :/ hankalaa..
 
Mä jouduin harjottelun takia kertoo opelle,vaikka oisin halunnu vielä pitää salaisuuden:shy: pari sellasta "pakko kai kertoa"
Ja muutama sellanen "ton kans haluan tän jakaa!" Mut eka kerta sellanen fiilis,et mun juttu ja haluan omia tän vielä:sorry: aiemmin kerroin nopeesti,luotin tukeen jos tuliskin km:shy:
 
En oo töissä kertonut, mutta jos pahoinvointi oikein pahenee niin pakko kertoa.
 
Mä olen kertonut töissä pomolle jo joskus 5+ jotain :D
Ja työkavereille pari viikkoa myöhemmin.

Osasin arvata, että olot taas huononee.. enkä jaksa salata, kun kertoisin vaikka huonosti menisi (tai he ainakin sen minusta huomaisivat).
Meillä aika tiivis työporukka.
 
Mä olisin voinut kommentoida monen tekstejä mut en osannut joten.. sinä joka mietit kohdunulkoista niin mulla ainakin kipu oli niin sietämätön silloin 2011 että lähdin lanssilla sairaalaan ja suorilla leikkuriin. Toki voi olla erilailla eri ihmisillä. Sitten onko jollain vippaskonsteja pahan olon helpottamiseen? Ja onko kenelläkään ollut vuotoja? Mulla välillä tulee sellaista oranssihkoa ja vähä jännältä haiskahtavaa? Oon miettinyt et mitä ihmettä kun ei oo niin kuin aitoa verta eikä ruskeaa. Anteeks liika informastio.:)
 
Mä olen kertonut töissä pomolle jo joskus 5+ jotain :D
Ja työkavereille pari viikkoa myöhemmin.

Osasin arvata, että olot taas huononee.. enkä jaksa salata, kun kertoisin vaikka huonosti menisi (tai he ainakin sen minusta huomaisivat).
Meillä aika tiivis työporukka.

Ja joo minä kanssa kertoa pamautin koska paha olo pakotti saikulle.
 
Noitten olojen takii mäkin yleensä "päästän itseni piinasta" helpompi,kun ei tarvii salailla...:shy:
Nyt vihdoin sängyssä...aah...nukkumaan:sleep011
 
Mä olisin voinut kommentoida monen tekstejä mut en osannut joten.. sinä joka mietit kohdunulkoista niin mulla ainakin kipu oli niin sietämätön silloin 2011 että lähdin lanssilla sairaalaan ja suorilla leikkuriin. Toki voi olla erilailla eri ihmisillä. Sitten onko jollain vippaskonsteja pahan olon helpottamiseen? Ja onko kenelläkään ollut vuotoja? Mulla välillä tulee sellaista oranssihkoa ja vähä jännältä haiskahtavaa? Oon miettinyt et mitä ihmettä kun ei oo niin kuin aitoa verta eikä ruskeaa. Anteeks liika informastio.:)

Jos haluat kommentoida jonkun viestiä, niin sen siinä viestin oikeassa alanurkassa on ”lainaus”-nappula, jota klikkaamalla pääset kirjoittamaan vastauksen viestin alle. Mullakin meni hetki ennen kun tajusin ton.

Mulla on satunnaisesti ihan pientä hailakan vaaleanpunaista vuotoa, jonka huomaa pyyhkiessä. En oo tästä huolissani kun muistan et esikoisesta oli ihan sama juttu:)
 
Mä olen kertonut töissä pomolle jo joskus 5+ jotain :D
Ja työkavereille pari viikkoa myöhemmin.

Osasin arvata, että olot taas huononee.. enkä jaksa salata, kun kertoisin vaikka huonosti menisi (tai he ainakin sen minusta huomaisivat).
Meillä aika tiivis työporukka.

Mulla on myös tiivis työporukka, mutta tein päätöksen että kerron tässä kohtaa vain yhdelle. Veikkaan kylläkin, että kun kerron sitten ultran jälkeen niin saan kuulla, että arvattu on. :D
 
Mä olisin voinut kommentoida monen tekstejä mut en osannut joten.. sinä joka mietit kohdunulkoista niin mulla ainakin kipu oli niin sietämätön silloin 2011 että lähdin lanssilla sairaalaan ja suorilla leikkuriin. Toki voi olla erilailla eri ihmisillä. Sitten onko jollain vippaskonsteja pahan olon helpottamiseen? Ja onko kenelläkään ollut vuotoja? Mulla välillä tulee sellaista oranssihkoa ja vähä jännältä haiskahtavaa? Oon miettinyt et mitä ihmettä kun ei oo niin kuin aitoa verta eikä ruskeaa. Anteeks liika informastio.:)

Se olin minä joka mietin sitä. Oon lukenut jostain (ehkä täältä), että joskus voi olla lievempiäkin kipuja, mutta tosiaan hyvä tietää että ne kuuluu myös ihan normaaliin raskauteen :happy: Tää kun on eka kerta niin sitä miettii ihan kaikkea :oops:
 
Opettelen kovasti tän foorumin käyttöä. Ajattelin että täältä saa ehkä vertaistukea moniinkin juttuihin ja kiva kuulla kuinka muilla odottajilla sujuu. Meille tosiaan esikoinen tulossa ja siksi kaikki niin outoa ja ihmeellistä. Enkä vieläkään usko että joku tuolla kasvaa vaikka oksennan lähes kokoajan. Soittelen naistenklinikalle milloin mistäkin kun niin pelottaa. 2011 oli kohdunulkoinen ja siitä syystä panikoin nyt kaikkea.

Sama täällä että esikoinen tulossa. Kiva yhdessä fiilistellä pientä. Toivotaan että kaikki menis hyvin loppuun saakka [emoji106][emoji7]
 
Aurinkoista huomenta:happy:
Miten teidän yöt menee? Mä juoksin tän yön kolmen tunnin välein vessassa,normi yö on siinä 3-6pissala juoksua:wacky: tarviin sen vichyn silmänympärysvoiteen ja pian :woot: mä näytän näillä silmäpusseilla vielä pahemmalta ja väsyneemmältä:shifty:
Fiilis tästä raskaudesta on "pää pilvissä",ni oihan se kiva,et se hiukan näkyis ulospäinkin:sorry:
 
Takaisin
Top