Tammikuiset 2019

Kyllä sai täälläkin ravata vessassa yöllä sen 4 kertaa. Ihan vatsaan sattui, kun niin täysi rakko joka kerta :D
Tosin, olen juonut tosi paljon nyt vettä yms. Janottaa koko ajan ja kun ei ruoka oikein pysy sisällä..
 
Mulla sama juttu. Juoksen alkuyön klo 23-3 vessassa tunnin välein ja se ei oo mulle normaalia vaan liittyy vahvasti raskauteen.
 
Jep. Minäkin juoksen vessassa n. kolme kertaa. Onneks nykyään nukahdan heti sit uudestaa.
 
3krt vessassa ja ihan rakkoon sattui kun niin täynnä tuntui olevan. Ja olen normaalia vähemmän juonut kun kaikki maistuu niin pahalle :sad001
 
Toi on jännä tunne,kun rakko on.niin täys ja tuntuu,et tulee ja tulee vaan:rolleyes:
Päivällä vessa ravaaminen on vielä tiheempää ja kyllä,raskaus tämän hyppimisen toi:hilarious:
 
Mulla on ihan täsmälleen sama tilanne kun sulla Lille että kolmas ja viimeinen vauva, ja nyt kun sen tietää niin aion ottaa kaiken irti ettei sitten jälkikäteen tarvi harmitella. Onhan raskausaikakin niin ainutlaatuista ja ihanaa aikaa, vaikka omat vaikeutensa aina tulee vastaan. En oo ennen ollut tämmöisessä ryhmässä, aikaisemmin ollutt vaan FB-ryhmässä.
 
Onko muuten joku kertonut jo töissä tai milloin meinasitte kertoa? Pähkäilen itse että millon kertoisin esimiehelle, kun tiimi joutuu vähän isoon työkuormaan siinä vaiheessa kun en enää pysty osallistumaan ja meille ei sijaisia ole helppoa/järkevää rekrytä pitkän koulutusajan takia. Tuntuu että nt-ultra, joka on juuri ennen kesälomia, alkaa olla jo aika myöhään, kun kesälomakausi alkaa siihen heti perään. Mutta toisaalta en varsinaisesti haluaisi myöskään vielä ennen seuraavaa ultraa kertoa keskenmenoriskin takia :/ hankalaa..

Kerroin esimiehelleni heti plussattuani, hän kyllä tiesikin, että toinen lapsi on toiveissa, joten oli helppo myös kertoa. Työkavereille kerron varmastikin vasta nt-ultran jälkeen.
 
Mä kans joka yö herään vessahätään, ja sit en meinaa millään saada unta uudestaan. :sad001

Onks muuten kellään muulla niin, että miehellä olis jo lapsi(a) mutta itsellä ois ensimmäinen tulossa? Mun miehellä jo kouluikäinen lapsi ja nyt sitten yhteinen tulossa. Aluksi ajattelin että on tyhmää, kun se on jo kokenut kaiken ja tietää kaiken ja itselle kaikki on uutta, mut ne ajatukset onneks on jo hävinnyt. :) Jännittää kyllä, että miten miehen lapsi tulee suhtautumaan asiaan... :S
 
Mä kans joka yö herään vessahätään, ja sit en meinaa millään saada unta uudestaan. :sad001

Onks muuten kellään muulla niin, että miehellä olis jo lapsi(a) mutta itsellä ois ensimmäinen tulossa? Mun miehellä jo kouluikäinen lapsi ja nyt sitten yhteinen tulossa. Aluksi ajattelin että on tyhmää, kun se on jo kokenut kaiken ja tietää kaiken ja itselle kaikki on uutta, mut ne ajatukset onneks on jo hävinnyt. :) Jännittää kyllä, että miten miehen lapsi tulee suhtautumaan asiaan... :S

Mun miehellä on yksi alakouluikäinen lapsi ja nyt meille eka yhteinen olisi tulossa. Mies on kyllä aivan innoissaan tästä lapsesta ja jännittää asioita ihan kuin eka ois tulossa hänellekin!:)
Hieman ollaan mietitty mahdollista mustasukkaisuutta isommalta tätä uutta vauvelia kohtaan tai miten varhaisteiniys vaikuttaa miehen lapsen käytökseen, mutta en usko että suurempia ongelmia tulee. Meidän pitää vain huomioida vauvahuumasta huolimatta sitten tarpeeksi tätä toistakin lasta tietty.
 
Meillä taas niin päin, että mulla se 7-vuotias ja tämä on ensimmäinen yhteinen, mulle olisi riittänyt tuo yksikin, mutta kumppani halusi oman lapsen ja ei me sitten odoteltu, kun ei ollut tietoa voinko enää saada lapsia tai se oli epävarmaa. Tavattiin lokakuussa ja nyt sitten vauva tulossa. Hän on onnellinen, toki minäkin, ehkä vaan aika paljon asioita tapahtunut lyhyen ajan sisällä. Oon itse miettinyt aika paljon mitä lapsi tuumaa tästä uudesta tulokkaasta. Hän on kyllä ollut aina tosi sopeutuvainen, mutta nyt kun menee kouluun, voi olla haastavampaa.
 
Eilen sanoin että meille pitäisi tulla vauva 29.päivä mutta saa nähdä tuleeko sittenkään. Tänään aamulla lorahti housuihin verta.... Jatkunut tämän päivän ja nyt mennään päivystykseen katsomaan että mikä on tilanne.... Aika huono fiilis tällä hetkellä..
Tällä hetkellä siis 4+3
 
Eilen sanoin että meille pitäisi tulla vauva 29.päivä mutta saa nähdä tuleeko sittenkään. Tänään aamulla lorahti housuihin verta.... Jatkunut tämän päivän ja nyt mennään päivystykseen katsomaan että mikä on tilanne.... Aika huono fiilis tällä hetkellä..
Tällä hetkellä siis 4+3
Tsemppiä kovasti
:Heartred toivotaan, että harmitonta vuotoa vain :/
 
Eilen sanoin että meille pitäisi tulla vauva 29.päivä mutta saa nähdä tuleeko sittenkään. Tänään aamulla lorahti housuihin verta.... Jatkunut tämän päivän ja nyt mennään päivystykseen katsomaan että mikä on tilanne.... Aika huono fiilis tällä hetkellä..
Tällä hetkellä siis 4+3
Kommentoinkin jo että kerro miten kävi, mutta olitkin jo laittanut. Onpa hyvä kuulla:Heartred Kyllähän tollanen pelästyttää!
 
Joo onneksi ei löytynyt mitään merkkejä siitä että olisi kesken mennyt... Kipuja ei oo mutta vähä pelästyi kumminkin yhtäkkistä vuotoa, joillakin kuuluu asiaan. Maanantaina pitää vielä käydä kontrollissa.


Mahtava kuulla:). Itse juuri pohdin et mitä tehdä. Huomasin noin tunti sitten että hieman vuotaa...
Neuvolaan olisi ensimmäinen aika 1.6. Kipuja ei ole, pientä alavatsakipua lähinnä. Viikkoja on omienlaskujen mukaan joku 8. Ehkä mä vaan odotan paheneeko...
 
Joo onneksi ei löytynyt mitään merkkejä siitä että olisi kesken mennyt... Kipuja ei oo mutta vähä pelästyi kumminkin yhtäkkistä vuotoa, joillakin kuuluu asiaan. Maanantaina pitää vielä käydä kontrollissa.

Oon ymmärtäny et jos istukka on lähellä kohdun suuta tai jotain sinne päin ni se saattaa aiheuttaa tuota harmitonta vuotoa. Onneksi kuitenkin vissiin selvisit säikähdyksen :)
 
Takaisin
Top