Tärkeät hankinnat vauvalle & turhakkeet

Mä oon crysade myös ihaillut tota pöllöhuopaa siwassa :love7 aivan ihana! En ole vielä sitä ostanut mutta eiköhän se joku kerta tartu matkaan
 
Juu mää ihastelin niitä mutten sit viitsiny itselle ostaa :) vauvakoossa olisin varmasti ostanut :D
 
Me saatiin miehen siskolta koliikkikiikku, oli kyllä kätevä kahden nuoremman kanssa, toivottavasti tämäkin tykkää.
Mietin sitteri, ootteko ostanut jo näin heti ennen syntymää, entä leikkimatto?
Nämä saa isosiskot valita, pääsevät osallistumaan kun innoissaan ovat.
Meillä ei hankintoja juuri vielä oo...vähän vaatetta, hoitopöytä ja pinnasänky löytyy.
 
Doomoon sitteri ostettiin käytettynä. Toivottavasti sille tulee käyttöä. :) Äiti varmaan tekee itse meille leikkimaton. Eli ei olla ostettu mitään.
 
meillä osti appivanhemmat sitterin ja jonkun kivan leikkimaton aattelin netistä tilata.jollyroomissa oli ainakin paljon tarjouksia :wink
 
Minä löysin kirpparilta babybjörnin sitterin, ja hulluilta päiviltä muumi leikkimaton. :) koliikkikeinua miettiny kanssa, jos nyt jostain halvalla tulee vastaan niin miksei sellaista voisi vaikka ostaa.:)
 
babybjörnistä haaveilen. Ostan jos vastaan tulee. Muuten mennään varmaan sillä trip trapin newborn kaukalolla.. Paljon meillä on lapset olleet vaan lattialla. Oon pitänyt joka huoneessa pientä peittoa lattialla. Siihen on ollut helppo vauva laskea. Puuhamattona on joku esikoiselle lastentarvikkeesta ostettu, joka kävi tässä välissä veljen pojalla.
 
Me ostettiin se koliikkikeinu valmiiks, kun siinä voi vauva samanlainla hengailla kun sitterissäkin, mutta vähän korkeemmalla. Aateltiin kattoa leikkimattoa ja sitteriä sitten, kun nähään kuinka koirat suhtautuu tulokkaaseen, keinussa on alkuun vähän korkeammalla :) varsinkin meillä pentu ei oo ehtiny nähä vauvoja ollenkaan, niin ei tiiä yhtään onko se enemmän utelias vai välinpitämätön lattialla olijaa kohtaan..
 
Posti toi tänään skiphopin hoitolaukun. Ensihipellyksen perusteella täytyy sanoa että tykkään :) tuntuu tilavammalta kuin vanha eikä oo ollenkaan sellainen muodoton lörppä!

Mimmosen skiphopin valihit? Mulla tarkotus kans hankkia skiphopin laukku mut kuvassa näyttää tosi tyhmän malliselle.
 
Me ostettiin tänään ekat ihan omat vaatteet pikkuselle. Esikoiselta kun jäänyt niin hirveät määrät niin ei oikein ole tarvetta mutta tänään tosiaan ostettiin yökkäri ja body tosi hyvistä tarjouksista kun Kappahlissa oli aletuotteista vielä lisäksi -50%.
 
Meille tuli eilen Rätt startin Smurffi mobile, oli se aika söpö :p. Ajattelin tilata semmosen samalaisen puuhamatonki.. Niin ja mun ei enää pitäny tilailla mitään vaatteita, mutta oli pakko, ku löysin netistä kahdet aivan ihanat haalarit! Toinen oli semmonen Maxomorran Owls haalari ja toinen Mini Rodinin pingviini jumpsuit :). En olis muuten tuota mini rodinia raaskinu ostaa, mutta löysin sen -50%, niin pakkohan se oli :grin.
 
Takaisin
Top