Tärkeät hankinnat vauvalle & turhakkeet

No ei meilläkään niitä oo ku yksi iso vaatekapin hyllyllinen, pienimpiä vaatteita siis, mutta tuntuu, että kaikki on päivitelleet sitä määrää ni itsekin alkaa miettiä, että onko liikaa..? No NYT päätin, ettei oo. Ne vaatteet on niin ultra-hyper-super-söpöjä, niin ei niitä voi olla ostamatta ja kun tuolla kirppiksiltä löytyy halvalla tosi hyväkuntoisia! Itselle ei nyt halua ostaa mitään vaatteita, niin kiva kun vihdoin oon löytänyt itsestäni shoppailijan :) Ja oon mä aina tykännyt pukea nukkeja ja barbeja, joten jatketaan nyt sitten vauvelin kanssa :) *hihii*
 
Ja onhan aikuisissakin ihmisissä eroa. Tai siis jos vanhemmat (lue: äiti) on semmonen, että oma vaatekaappi pursuaa vaatteista niin tulee varmaan herkemmin ostettua vauvallekin/lapselle ylipäänsä vaatteita. Ja jos vanhemmat taas käyttää pari vaatekertaa viikossa niin ehkei jälkikasvullekaan nähdä niin tarvetta hommata paljoa vaatteita.

Mutta itse ajattelee, että jokainen tekee tyylillään. Ei kukaan voi tulla sanomaan (tai voi, mutta onko sitten niin oikeutta), että olisi liikaa hamstrannut vaatteita. Tai siis, kenen persettä se kutittaa jos naapurin Maijalla tai siskon kaverilla on paljon vaatteita. :smug:

Noita isompia vaatteita oon ostanut vähän hillitymmin kun olen ajatellut, että jos niitä vaatteita tulee sitten ovista ja ikkunoista niin tulisivat ne sitten käyttöön. Sitä kun kuulee kaikilta ja koko ajan. :cool:
 
Ja mä oon sanonut itselleni, että ei enempää, mutta kato vaan, ku lähti newbie vaatetilaus, mutku alennuksessa ja ihania kuoseja... Mä luulen, että meillä tulee noita kutosella alkavia vaatteita ainakin tursuamaan. :D
 
Timantti mun ystävä, niin hällä hukkuu pari huonetta vaatteisiin. En oo kyl ikinä kehdannut sanoa mitään, mut välillä oon ihmetellyt. Sit ku ne ei oo erityisemmin edes siisti vaan pusseissa ja sängyn alla ja kaapeissa tyyliin ängettynä. Ja valittaa aika paljon tilanpuutteesta. :angry1
 
Kannattaa niitä sen verran olla että saa täysiä koneellisia pestä, ainakin jos meinaa vauvan vaatteet pestä erikseen..
 
Takaisin
Top