Syysmasut kuvina <3

Millä ilveellä ootte saanu pakattua noi kuvat noin pieneen tilaan mitä toi image manager vaatii?

En saa millään lisättyä kuvaa... =(
 
Näyttää kuvassa kyl mitättömän pieneltä ero 19 viikkoon mutta oikeesti aksvua on tapahtunu ihan selvästi :D

21+2
 
xiina85 Aika samalla setillä mennään täälläkin, mulla tosin paaaljon enemmän kunniamerkkejä esikoisen jäljiltä.... en vaan edelleenkään saa sitä kuvaa tänne lisättyä... PRKL... Meillä näkyy olevan laskettuaikakin samana päivänä...

Mut mahtava on tuo sinun röllykkä! emoticon
 
mua jo vähän hirvittää ett millon alan tästä repeileen :D ei oo ihme kyllä vielä tullu yhtään (ainakaa en oo huomannu) ..monet ainaki on sanoneet et toisesta lapsesta on revenny pahemmin ku ekasta et sitä ootellessa :D
 
Ihania masuja teillä ♥
Piti laittaa ton kautta kuva kun ei suostunut tän kautta laittaan..
 
Mikä ihme tätä systeemiä vaivaa ku ei saa muka laitettua kuvaa tänne ei sit millää..?!

 
Mä en kyllä osaa sanoa mistä kiikastaa..? Mulla ainakin toimii ihan hyvin! Ootko pienentänyt sitä kuvaa ollenkaan vai yrittäny laittaa suoraan sellasenaan kamerasta tänne?
 
kiitos xiina :) Onhan se vähän venähtänyt, mut ei onneks oo menny mitenkään törkeen näköseks. Sit joskus kun oon tästä raskaudesta kunnolla palautunut niin käyn korjauttamassa jos käyn :D
 
Masu näyttää jotenki huomattavasti pienemmält näis kuvissa :D otin edestä päinki kuvan niin oli kyl paljon isomman näkönen :D mut se oli nii törkee kuva et sitä en tänne kehtaa esille laittaa :P tässä siis jotain sivuprofiilii :P

23+4
 
Joo kyllä iha oon pienentäny ja tuo muka lataakii sen mut sit ei kuiteka suostu pistää sitä tähä viestii.. Jostai syystä se kuva ei näy tuossa ohjelmassa mut esim kaikki mitä oon aikanaa kuvia tänne laittanu ni ne näkyy kyllä.. En tiijä sitte.. olkoot.
 
Höh.. Tosi outoa! Se ei siis herjaa mitään missään välissä?

Näin mä laitan kuvan tänne:
-Image Manager
-Sieltä ylhäältä se +Upload
-Select ja valitsen kuvan koneelta
-Alhaalta Upload
-Se uusin kuva tulee listan alimmaiseksi, valitsen sen
-Insert ja kuvan pitäis tulla näkyviin tähän viestiin
 
LauraElina just noin oon mieki tehny eikä herjaa mitää mutta ei vaa tuu se kuva näkyviin.. höh..
Pitää kahtoo ja sömplätä tuota kuvaa vielä jos siinä muka on joku vika..
Voihan kamelin perse.. ei ni ei..
 
Takaisin
Top