Syysmasut kuvina <3

LauraElinalla ja xiina85:lla ihanat masut jo <3 

Pitäisi omastakin ottaa kuvaa vaikka ei ole vasta kun pieni pömppöemoticon 
Odottelen kans et minkäkokoinen maha on sit kesällä tai syksyä kohti mentäessä, kun ei mullakaan tuota pituutta niin hirveästi ole 158cm olen pitkä.
 
Tässä olis masun päivitys kuvaa sen kunniaksi kun pikkuisen potkut alko näkymään masun päälle! emoticon emoticon rv 16+5



Pahoittelen sitä, että pikkarit paistaa läpi :D
 
Tässä ekassa kuvassa huomasin ensimmäistä kertaa pienen kuhmun ilmestyneen :D Oli siis pakko ikuistaa se ja viikkoja tässä 16 + 0:

16+0rv



Tässä tokassa onki tullu kasvua aika paljon :D viime kerrasta jo :P eli tässä 17+1rv(näytän jotenki huomattavasti kyl lihavemmalta täs kuvassa :o, mut pää asia et näkyy millanen kuhmu o viikos kasvanu :P) :

17+1rv

Ja tässä viel 17+1rv:

17+1rv
 
Miten mayday sait tollee tuolt aijaa kautta? mulla ei toiminu se miten eka laitoin :(
 
Mä tajusin nyt et ton URLin ku laittaa tohon hyperlink manageriin (joka siis sijaitsee tässä vastauslootassa, toi vasemman puoleinen maapallo) ja sit siin on se link text -osa johon voi sit kirjottaa ja se teksti tulee tollee linkkinä.

Kauheen sekavasti selitin mut toivottavasti tajusit :)
 
ihania masuja <333
nyt musta tuntuu viel enemmän norsulta ku kattelee muiteen masuja :DDDD ja mulla vaan painoki tippuu sitä mukaan mitä maha kasvaa :D apua. mulle jo rutistiin neuvolassa painon laskusta vaikka se nyt ei oo ku 2kg yhteensä pudonnu O.o kummallista ku esikoisesta ei sanottu mitään vaikka laihduin alkuun 7kg :DD
 


Jospa mäki nyt saisin aikaseks lisätä kuvan omasta vattasta. Tää kuva on napattu vähä reilu viikko sitte, rv 15+0. :)
 
Täs olis vähän epäselkee kuva 18+1rv ja vatsa ottanu spurttii :D

18+1


Jousuin laitata jo mamma housut jalkaan ku ei meinaa mahtua mun normaalit housut, sattuu ja on tukala olla. Mamma housut kiinteytti sopivasti kuhmua :D

18+0
 
http://aijaa.com/v.php?i=004917949221.jpg

tuossa meikäläisen 20+3 :) jos nyt toimis pentele.eilen taistelin tän sivun kanssa ,ensin tää ei suostunu lisään kuvaa ollenkaan ja sit kun sain sen lisättyä niin tää ei suostunu lähettään tätä tekstiä -.- hrmph.
 
Joo, mulla oli eilen kauheesti ongelmia saada mihinkään tekstiä lähetettyä... Ja tän vastausboxin image manager ei suostunu toimimaan, piti laittaa aijaan kautta...
 
mullei näy masu viel juuri ollenkaan vaikka viikkoja jo 19+1 :D on vissiin tota mahaa sen verran omasta takaa :/
 
Takaisin
Top