Syysmasut kuvina <3

Kaunis masu LauraElina! Ihana!

Itselläni on vielä (aivan kuin olisinkin vasta synnyttänyt...) jonkin verran ylimääräistä ja löysää esikoisesta, niin ei vielä mitään näy... emoticon Ehkä sitten muutamien viikkojen päästä...?

Mies kyllä epäili että olen lihonnut, vaikka paino onkin pari kiloa pudonnut...
 
Mulla on ennestään semmoinen iso maha niin vielä ei vauva näy mihinkään. Höh.
 
Vou! Ompa mukava nähdä että on muitakin joilla on tullut pian esiin masu :) Itselläni on viikkoja reilut 12, ja olen ollut aivan varma että on epänormaalia että vatsa näkyy näin selvästi, on saanut pohtia kaiken näköistä että olenko syönyt liikaa tmv.. :D mutta ilmeisesti tämä onkin aivan normaalia :) ja onhan se mukavaa että näkyy ;)
 
LauraElina aivan ihana toi masu! :) <3
Itsellä myös jo aikamoinen vaavimasu ilmestynyt. :)
 
Xiina, herranjestas mikä maha emoticon
Mä muutaman päivän sua jäljessä eikä mulla näy mitään emoticon
 
Ihan valtava massu jo, siis hyvässä mielessä :D
Mun maha näyttää tälä hetkellä tuolta LauraElinan aloitus kuvalta..pikku hiljaa tässä turvotaan sitte.
 
:D onhan iso maha toki kiva mutta toisaalta sais olla näillä viikoilla viel vähä pikkasempi :D lauraelinalla kun on tommonen ihanan siro mutta kuitenkin kookas :) mull on olo ku norsulla :D
mulla selittynee toi iso maha jyrkästi eteenpäin kallistuvasta kohdusta ja asiaa edesauttaa varmaan myös meikäläisen onneton pituus :D esikoisestaki tuli maha todella aikasin näkyviin.
 
:D onhan iso maha toki kiva mutta toisaalta sais olla näillä viikoilla viel vähä pikkasempi :D lauraelinalla kun on tommonen ihanan siro mutta kuitenkin kookas :) mull on olo ku norsulla :D
mulla selittynee toi iso maha jyrkästi eteenpäin kallistuvasta kohdusta ja asiaa edesauttaa varmaan myös meikäläisen onneton pituus :D esikoisestaki tuli maha todella aikasin näkyviin.
 
Nojoo tämä mun ISO mahani ei vedä kyllä vertoja tuolle Xiinan mahalle :D Ei voi muuta kun aina vaan ihmetellä tota sun paisuvaa olemusta ;) Mäkin voisin tässä joku päivä tehdä masu päivitystä jahka jaksan :) Neuvolantätsä sano mulle kans, että mulla on vähän eteenpäin kallistunut kohtu ja istukka vielä edessä niin se ikäänkuin suurentaa sitä mahan kokoa. Mulla on käsitykseni mukaan vähän enemmän pituutta kun Xiina sulla niin ehkä mulla kohtu pääsee kasvamaan vähän enemmän ylös päin? Kuinka pitkä sä olitkaan??
 
153,5cm emoticon persjalkanen
välillä mietityttää itteeni et missähän ne loput sikiöt on joita ei ultrassa näkyny xD mut kai se on uskottava ett se vaan johtuu mun ruumiinrakenteesta ja kallistumisesta et noin järkky jo on. oon oikeesti pulassa parin kuukauden kuluttua xD
 
Niin vähän ajattelinkin, mä oon 170cm pitkä :) oivoi... Mua kauhistuttaa jo valmiiks elokuu kun siitä on povattu tosi kuumaa :s
 
Takaisin
Top