Syysmasujen lista!

Oon täällä taustalla seuraillu keskusteluja jo kuukausia joten ajattelin että ehkä pitäisi lisätä itseni lopultakin tänne masu-listaan. LA on 10.9. ikää minulla on 26-vuotta, esikoista odotan ja synnytyssairaalana on k-hks. Niin ja poika on tulossa emoticon

Mulle ollaan tekemässä sektio perussairauteni vuoksi, näillänäkymin rv 37-38 joten pikkunen on tulossa ilmeisesti jo elokuun puolella.
 
Olen jo pitemmän aikaa lukenut palstaa ja liityin nyt itsekin tänne =)
laskettu aika 2.9 , sairaala E-KKS , ensimmäinen lapsi , tyttöä odotan <3 Ja mulla ikää 24 vuotta:)
 
Hei!

Minakin liityn vihdoin mukaan taustalta vakoilemasta. LA on 1/9, ensimmainen lapsi, tytto, ja sairaala on St Michel Brysselissa Belgiassa. Oma ika on 30v.
 
Heips syysmasut!

Yritän vielä uudelleen, josko pääsen tänne kirjoittamaan. Ilmoittautuisin myös tuolta taka-alalta vakoilemasta mukaan tälle listalle. :)

Odotan siis ensimmäistä ja laskettu aika on 21.9. Ikää on kertynyt jo 32, synnäri puolestaan Kätilöopisto.

 
Ajattelin että voisin itsekin liittyä tänne, olen lukenut syysmasujen kuulumisia pitkän aikaa jo =) Meillä LA 6.9, ensimmäinen raskaus ja mulla ikää ens kuussa 21 :) Tyttö epäily on, ens viikolla ehkä varmentuu :) Synnytyssairaala on MKS.
 

Täälläkin uusi palstailija :)

Elikkäs ensimmäinen lapsi olisi tulossa, LA 20.9. ja lääkärin mukaan tyttö olisi tulossa :) Minulla ikää 23 vuotta ja synnytyssairaala on KYS. 

 
Ilmottaudutaas nyt sitten virallisesti :p
elikkäs esikoista odotellaan. Ikää on 24 ja  laskettuaika on 2.9 niin ja synnytyssairaala on kätilöopisto :)
 
Täällä yksi myöhäisherännäinen palstailija liittyy joukkoon jos vielä mahtuu (ja kun vielä ehtii)! :) Mammalla ikää 25, perheeseen tulossa ensimmäinen lapsi, LA 20.9. Synnytyssairaalana K-SKS. Sukupuolta ei lapsonen ole näyttänyt... :)
 
Hei kaikille!

Pitäähän se virallisesti ilmoittautua listalle mukaan. Eli la on 6.9. ja ensimmäinen tulossa. Ultrassa ei saatu varmuutta kumpi tulossa. Olen 28v. ja synnytyspaikaks valittu HYS.
 
Minunkin tietoihin voi päivittää:
Eli ikää 25v ja ensimmäinen lapsi on kyseessä :)
Synnytyspaikkana OYS. Muut tiedot tuossa taulukossa taisi ollakin :D
 
Moikka!

Täällä ilmoittautuisi kans yksi viimeisillään oleva taustavakoilija. :)
La 14.9., ikää odottajalla 25, ensimmäistä odotellaan, synnytyssairaala TAYS, kahdessa ultrauksessa näkyi tyttö!
 
Täällä vielä ilmoittautuu yks "mattimyöhänen". Olen silloin tällöin lueskellut palstaa ja nyt vasta herään ilmoittautua syysmasuksi. Mutta vielä ehdin masuksi mukaan.. laskettu aika 8.9 eli ylihuomenna :D tällä mammalla ikää 28. Ensimmäistä kullanmurua odotellaan, sukupuoli ollaan säästetty yllätyksenä ja synnyttämään TAYSiin.
 
Heips!:) Täällä olis vielä yks myöhäinen mamma listaan lisää:) Olin jo listalla aikaisemmin, mut jostain syystä oon jossain vaiheessa hävinny listatlta...?
Eli laskettu aika olis 24.9.2011, meille vaavi on ensimmäinen, synnystyssairaala on KPKS. Ja mammalla ikää 23 vuotta:)
 
Meidän pieni prinsessa syntyi 22.9. Rv 42+2. Pieni Prinsessa painoi 3720g ja oli 50.5 senttiä pitkä. Käynnistetty, noin 9 tuntia
 
Takaisin
Top