Syysmasujen lista!

Olin kattonu lasketun ajan väärin, minkä noi laskurit antaa eli se olis 5.9, ikää on 30v. ja tulokas on ensimmäinen.En oo vielä valinnu Kätilöopiston ja Naistenklinikan väliltä.
 
Ikää on 33v. ja näillänäkymin LA on 14.9 mutta vasta alussa ollaan...
Sairaala olis kätilöopisto ja ensimmäinen lapsi  on.

Ultran mukaan poika olis tulossa....
 
LA 7.9. (mennään sillä kunnes saadaan varmistus), ikä 25, ensimmäinen lapsi ja sairaalana PHKS
 
MANDA: Meillä sama LA. Missäpäin suomea asustelet? Itse asun vantaalla.
 
Elikkä laskettuaika on 12.9, esikoista odotamme kovasti. Ikää minulla 22v. Sairaalasta en osaa vielä sanoa mitään. Kiva idea tää tällänen lista :)
 
LA 15-18.9. Hele81, 29v, eka laps, OYS

... ja peruspessimisti arvaa että nyt kun tiedot tuli laitettua niin viikon sisällä ei ole enää syytä pitää nimeä listalla. Nohhhh, jospa nyt kuitenkin... :)
 
Tsemppiä kaikille! emoticon
 
Elikkäs, täällä laskettu aika näillä näkymin 16.9 ja toinen lapsi kyseessä :) Synnäri tulee olemaan K-HKS.
 
Jos minäkin tulisin listalle :)

Eli laskettu  aika 18.9 olen 22 nytten ja 23 kun kolmas syntyy. Ja kolmas lapsi kyseessä. Ja synnyttämään mennään Naistenklinikalle :)
 
 Hei täällä onnellinen plussaaja hämeestä.Olen 38-vuotias ja lapsi on viides.Laskettu aika ois 22.09.2011 synnyttämään mennään PHKS:ään jos kaikki menee hyvin.
 
Se olikin nopea raskaus...... Ei tarvitse lisätä listalle. Alkoi verenvuoto ja kipu niin ei jääny kyllä mitään epäselvää... emoticon  Mutta seurailen teitä muita täältä sivummalta.
 
Takaisin
Top