Syysmasujen lista!

Tänään oli rakenneultra ja poika on tulossa. Ei voinut kyllä erehtyä:) Ihanaa ihanaa kaikki on niin ihanaa!!!
 
Mahtuuko mukaan porukkaan vielä yks pallomasu?? En oikein tiedä mihin tänne pitäis kirjoitella, mut kertokaa ihmeessä niin pysyn itekin ajantasalla.
Tohon listalle vois laittaa:
25.9. abc 24 1. JS TYTTÖ

P.S. Miten saan laitettua tollasen laskurin myös itelleni??
 
Tervetuloa joukkoon! :) Ja onnea tyttölupauksesta! =)
http://www.vau.fi/Community/Forum/Room/Topic/?topicId=1452258
siinä linkkiä kesäkuun kuulumisiin missä me muut syyskuulaiset tällä hetkellä kuulumisia vaihdellaan. :)

http://lilypie.com/Pregnancy.php ja siinä linkkiä mistä saa laitettua tollasen laskurin. :)
Se vaan sinne omiin tietoihin kohtaan allekirjoitus tjn sinnepäin. :D
 
keskiviikkona 28.9 ekan tyttäreni pitäisi "astua" maailmaan seinäjoen kekussairaalassa...emoticon  ikää minulla on 19
 
Heippa, täällä olisi yksi Maija Myöhänen, joka ilmoittautuu syyskuun kerhoon. Olen jonkin aikaa seuraillut näitä juttuja ja nyt sain sitten vihdoin aikaiseksi ilmoittautua mukaan.

Mulla on laskettu aika 14.9 ja esikoista odotan. Poikaa veikkailivat rakenneultrassa, mutta katsotaan nyt mitä tulee. Helsingin Naistenklinikalla olisi tarkoitus synnyttää.
 
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan! :) Tervetuloa mukaan Jimima ja onnea poikalupauksesta! ♥ Kerrotko vielä sun iän niin saadaan sun kohdalta lista täydelliseksi?? :)
 


LauraElina kirjoitti:
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan! :) Tervetuloa mukaan Jimima ja onnea poikalupauksesta! ♥ Kerrotko vielä sun iän niin saadaan sun kohdalta lista täydelliseksi?? :)


Kiitos, LauraElina! Olen 39-vuotias, eli vähän vanhemmasta päästä ensisynnyttäjäksi. Mutta kai tässäkin pätee se "parempi myöhään kuin ei milloinkaan". :)
 
Jimima Tosiaan parempi myöhään kun ei milloinkaan! Silloinhan niitä lapsia "tehdään" kun siltä tuntuu :) Niin mun äiti kun minäkin ollaan oltu nuoria äitejä. Molemmat saatu esikoisemme 19-vuotiaana ja mun äitdistä tuli viime kesänä mummo 38-vuotiaana. Hassua sinänsä kun äitikin on vielä siinä iässä että voisi ihan hyvin saada vielä lapsia :D Äitin kaksoissiskollakin on nyt pari vuotias tyttö :)
 
Juuri näin, Laura Elina. Mä olen jotenkin odottanut jotain hurjaa vauvakuumetta kaikki nämä vuodet, mutta lapsi ei ole meillä tuntunut ajankohtaiselta aikaisemmin, vaikka ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä jo melkein 12 vuotta. En oikeastaan tiedä miksi. Kai sitä nautti liikaa vapaudesta tulla ja mennä niin kuin haluaa ihan kahdestaan, esim. matkustella jne. Vasta nyt tuntui että kokeillaan, jospa tärppäis. Olin toki myös täysin tietoinen siitäkin, että kello tikittää jo aika kovaa... Olimme varautuneet siihen, ettei välttämättä onnistu noin vain enää tällä iällä, varsinkaan kun tuli popsittua noita pillereitä viimeiset 12 vuotta, mutta eipä kestänyt kauan, niin tuijotin jo kahta viivaa raskaustestissä. <3 Todella epätodellinen olo aluksi, mutta niin ihanaahan tämä on. :) Ja vaikka välillä hieman harmittaa, ettei ryhdytty tähän jo aikaisemmin, niin tunnen että nyt on just oikea ajankohta tälle "projektille". Toivon vain että kaikki menee hyvin ja tähän mennessä kaikki onkin mennyt täysin nappiin. Vointi on loistava, eikä ole ollut oikeastaan minkäänlaisia vaivoja. Välillä mietin, että tuleekohan mulle kaikki mahdolliset vaivat kahta kauheampana sitten loppuraskaudesta, kun tähän mennessä olen päässyt niin vähällä... Tai ehkä raskaus vain sopii mulle. :)
 
Onnea Jimimalle ja tervetuloa mukaan:)
Kyllä se näin on että on aika tehdä ja mennä ja nauttia vapaudesta ja sitten on taas aika lapsille. Se on sitten taas jokaisen oma asia että milloin se on se "oikea" aika. Tietenkin lasta monta vuotta yrittäneenä tiedän senkin ettei lapsia tehdä vaan saadaan ja vaikka se tuntui aina ikävältä kun ei sitä plussaa testissä ollutkaan niin sitä osaasi kuitenkin nauttia siitä omasta ajasta ja ns. vapaudesta.

Ja niin, olkaa ihan oikeasti onnellisia kaikki kellä ei ole pahoja raskausoireita eikä pahoinvointia. Nimimerkillä oksentanut rv.6-17 ja nyt se näköjään alkoi taas ja kahta kauheampana:(

 
satuin huomaamaan että masu87 on tainnut unohtua listalta.. ?  :) kuitenkin näkyi keskusteluissa olevan ja tiedotkin antaneen.. :)
 
Heippa! Täällä olisi yksi uusi jäsen, jos vielä sopii mukaan. Löysin tämän sivuston ja keskustelupalstan vasta äskettäin. Laskettu aika on 21.9.2011 ja Naistenklinikalle olisi tarkoitus mennä synnyttämään. Klaukkalasta päin ollaan. Esikoista odotellaan ja jännittäviä aikoja tässä elellään, kaikenlaista on tässä odotusmatkalla ollut.
Kiva lukea muiden kokemuksia täältä.
 
Kuuleijona Tokkopa tänne vielä mukaan mahtuu! Tervetuloa! Jos haluat niin kerrotko vielä sun iän niin saan sun kohdalta listan täytettyä ilman puutoksia :)
 
laskettu aika 19.9.2011. olen 35v ja tämä on 3. lapsi. poika tulossa jälleen!! salon sairaalan synnyttämään.
 
Vihdoin ja viimein saatiin tietää että typykkä ois tulossa :) Eipä tässä ois kyllä kovin kauaa tarvinnu jännittääkkään..... :D
 
Takaisin
Top