Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Joo ja siis varmasti joku ylläpidosta tulee tähänkin sen vielä toistamaan, mutta fb:stä ei saa täällä puhua. Ite oon ollu tosi tyytyväinen tohon salaiseen puoleen, jossa voi jutella vapaasti mut kuitenkin anonyymisti. Tosin mä en oikeastaan kaipaakaan tällä hetkellä enempää IRL-ystäviä. Nettikontaktit riittää tässä kohtaa. :)
 
Laho pää kesät talvet sanonta kuuluu mutt ehkä meidän tapauksessa vaan raskauden aikainen ongelma joka korjaantuu vatsan laskeuduttua eikä jää pysyväksi olotilaksi.
 
Täällä yksi hattarapää lisää. Mulla tapahtuu tämä aina kun on liian paljon asioita hoidettavana ja muistettavana niin töissä kuin vapaalla. aivoilla vaan on tietty kapasiteetti ja jotain pitää tiputtaa pois, jotta toimintakyky säilyy :wink
 
Eikä se pään tilanne varmaan kauheasti helpota, kun tulee katkonaiset yöunet 3kk putkeen lapsen kanssa. Mutta onpahan sitten vielä parempi syy.
 
Mulla on jo ennestään huono muisti, mut onneksi se ei oo tästä enempää huonontunu *koputtaa puuta*. Tai ainakaan kukaan ei oo siitä ääneen valittanu jos oliski :D
 
Koppa83 ja Charlotte ja muut pääkaupunkiseutulaiset!
Oon 35 v. esikoisen odottaja länsi-Vantaalta ja olis kyllä kiva treffata joskus sit syksyllä, kun ollaan pullautettu Bebet pihalle :) Oon vasta muutaman vuoden asunu täällä joten paikat on hakusessa, eikä samassa tilanteessa olevia ystäviä juurikaan ole ja mulla myös mies tekee Ranskassa projektityötä, joten jonkun verran joudun myös vauvan kaa pärjäilee itsekseen.
 
Oliskohan Turun seudulla riittävästi tulevia äitejä... jotta voisi kaffettelu ryhmän perustaa? Olis kiva tutustua.
Helsingistä varmaan määrä on isompi niin ryhmän saatte kasaan.
 
Moi! Ihanaa kun löytyi tälläinen ryhmä! :) Itsellä laskettu aika 4.9 ja esikoista odotan. Olen 25 vuotias nainen ja asustelen yhdessä poikaystäväni kanssa Marttilassa n. 40 km Turusta Hämeenlinnaanpäin. Olisi mukava tavata teitä Turun suunnalla asuvia :)
 
Epi - sama laskettu aika, olet minua vuoden vanhempi ja samalta suunnaltakin ollaan (itse siis tosiaan Turusta). Hauska :D
 
Vähän näyttää hiljaiselolla olevan tää ryhmä, taitaa ihmiset kaikonneet salaiseen ryhmään :). Itsellä työt olleet kiireisiä niin ei ole tänne paljoa ehtinyt. Onneksi vielä jaksanut. Mutta alkaa meillä kuulkaa lähestyä vauvan tulo. Aika kivaa :).
 
Aikalailla kaikki kirjoittelijat on salaisella puolella ja siellä kyllä jutellaan kovasti :)
 
On kyllä hiljaista täällä.. Kovin paljon vaatii osallistumista ennen kuin ovi avautuu salaiseen :banghead::happy:
 
Takaisin
Top