Suurperheelliset kuumeilijat

Paljon onnea Beanen ❤️ Nuo viivat eivät kyllä jätä enää mitään arvailujen varaan 🤭 Vau!

Ihana kuulla myös  pilvikirsikan ja Nepeta Catarian kuulumisia ❤️ Jotenkin ajantaju on kyllä täysin hämärtynyt koska kummatkin ovat jo noin pitkällä. Vastahan täällä luettiin plussa uutisia! Kaikkea hyvää teille loppuraskauteen. 🥰

Meidän tilanne on hieman muuttunut, lyhyesti ollaan nyt molemmat miehen kanssa työttömiä ja kotona meidän nuorimman kanssa 😅 Mutta tämähän on siis aivan huikean ihana tilanne myös samalla 😊❤️ Tuskin kummankaan kohdalla puhutaan pitkästä ajasta (miehen töiden pitäisi järjestyä helmi-maaliskuun vaihteessa) mutta toki tämä kirvoitti taas mieleen ajatuksen neljännestä ja että voisipa jatkaa myös meidän 3v kanssa kotona.
Meidän keskimmäinenkin menee kouluun syksyllä, olisipa kiva olla kotona. 😁

VaKassa nyt työskennelleenä ja itsekin hieman siihen alaan pettyneenä kauhistuttaa kyllä edes ajatus pienimmän hoitoon laittamisesta.. Meidän alueella on tilanteet todella haastavia, puhutaan isoista taloista ja lapsiryhmistä.
 
@Miitu Nelonen kuulostaa hyvältä suunnitelmalta! 🤭🥰 VaKa on kyllä aika hurja ala. Mäkin tein sitä syksyllä osa-aikaisena ja aiemmin ajattelin, että kouluttautuisin lastenohjaajaksi (se koulu olisi alkanut nyt tammikuussa). On nytkin ollut edelleen haaveena vakaopen työt, mutta haluaisin olla eskarissa töissä. On vaan aika vähän niitä paikkoja tarjolla tällä seudulla, kun en kuitenkaan ole valmis ajamaan tuntia suuntaansa töihin, koska noh, se kulkeminen vie aikaa ja rahaa melkoisesti.

En tiedä mitä sitä tekisi isona 😬 nyt onneksi kohta alkaa äitiysloma että saa taas lisää miettimisaikaa asialle. Vähän meni ot:ksi mutta ajattelin avautua, kun aika samanlainen tilanne molemmilla ollut.

@Tindra paljon peukkuja matkaan! Jospa joululahjatoive toteutuisi jo ensi jouluna 😉
 
Tänään dpo14 ja rv4+0🥰
 

Liitteet

  • IMG_20240114_121826__02__01.jpg
    IMG_20240114_121826__02__01.jpg
    799.5 KB · Katsottu: 30
Pilvikirsikka, Ihana kuulla myös ajatuksiasi! Mulla myös toiveissa VaKa opeksi! 😊 Oletko keikkaillutkin pääosin eskareilla vai onko ollut vaihtelevaa? Nythän tilanne elää tosi paljon että vuoden verran menisi opintoihin kunhan löydän hyvän talon ja paikan. Meillä kyllä töitä piisaa pk seudulla. Itse haluaisin ehdottomasti virallisestikin pätevyyden. Tämä on osoittautunut haastavaksi, löytää pätevä työpaikkaohjaaja ja resursseja.
Sen jälkeen sitä voisi jatkokouluttautua.

Ei mulle yllätyksenä tullut mitä ala nykyään on, mutta ehkä sekin että ei alkuunsa kuluta itseään ja voimavaroja loppuun. Sairastelin koko syksyn käytännössä ja olin uupumuksen ja stressin vuoksi huono äiti ja vaimo myös kotona. Mun alku oli yhdessä suurimmista päiväkodeista Suomessa ja valitettavasti meidän tiimi ei toiminut.
Tämä pieni tauko pohtia minne sitä suuntaa seuraavaksi ja koska, tuli todella tarpeeseen! 😊

Varasin nyt Puhdin kautta isot labrat ja lähden selvittelemään miten keho voi. Kaikenlainen hyvinvointi saa olla tämän vuoden ykkösprioriteetti! Ja vaikuttaahan se toki mahdollisiin raskaushaaveisiinkin. 😊

Beanen, Tarrasukkia! 🥰 Upeat viivat 😍
 
Kp 18 ja alavatsa on niin arka! Ei jättänyt paljon arvailujen varaan ovistestikään.
Harmi ettei tätäkään tule todennäköisesti hyödynnettyä. 😅

Meidän kuopus kuulemma tahtoisi vauvan. Hänellä on nyt vaihe jossa hellii ja hoitaa nukkea ja olisi niin esimerkillinen isoveli ettäh. 🥰
 

Liitteet

  • 20240119_142352.jpg
    20240119_142352.jpg
    303.7 KB · Katsottu: 31
Kp 18 ja alavatsa on niin arka! Ei jättänyt paljon arvailujen varaan ovistestikään.
Harmi ettei tätäkään tule todennäköisesti hyödynnettyä. 😅

Meidän kuopus kuulemma tahtoisi vauvan. Hänellä on nyt vaihe jossa hellii ja hoitaa nukkea ja olisi niin esimerkillinen isoveli ettäh. 🥰
Meillä on toivottu jo parina jouluna peräkkäin joululahjaksi pikkuveljeä. :tears:
 
Eilen eksyin katselemaan muutamaakin eri somea joissa neljän lapsen vanhempia, synnytysvideoita jne. Ja olin aivan varma että minäkin vielä. 🙈
Miehelle en uskaltanut vielä mainita mitään. 🙊 Tosin hän ei yleensä aivan kauheasti ole vakuutteluja kaivannut. 😅🩷 Näin tilanteet elävät. Hetken olin jo aivan varma että ei enää.. Ja nyt ajatukset ovat jonkin verran muuttuneet. Se ovatko ne riittävästi jää nähtäväksi.
 
Meidän imetystaival on nyt tullut päätökseen kuopuksen kanssa. 🥹🤍

Melkein 9v takana kaiken kaikkiaan. Esikoinen oli 1v11kk kun meidän kakkonen syntyi ja meillä oli kuukauden vai parin tauko imetyksestä kun jouduin vuodelepoon.
Kakkosen imetys päättyi kun hän oli 2,5v ja siitä meni jokunen kuukausi kun meidän kolmas syntyi.
Ja nyt tämän kolmannen kanssa pisin taival 3v1kk. 🥰

On aika jännä tunne kun en ole raskaana, en imetä, on vain minä ja mun keho. Saa nähdä kauanko menee hormooneilla tasaantua. 😅
 
Meidän imetystaival on nyt tullut päätökseen kuopuksen kanssa. 🥹🤍

Melkein 9v takana kaiken kaikkiaan. Esikoinen oli 1v11kk kun meidän kakkonen syntyi ja meillä oli kuukauden vai parin tauko imetyksestä kun jouduin vuodelepoon.
Kakkosen imetys päättyi kun hän oli 2,5v ja siitä meni jokunen kuukausi kun meidän kolmas syntyi.
Ja nyt tämän kolmannen kanssa pisin taival 3v1kk. 🥰

On aika jännä tunne kun en ole raskaana, en imetä, on vain minä ja mun keho. Saa nähdä kauanko menee hormooneilla tasaantua. 😅

Oletko laihtunut imettäessä?
Mulla jäi edellisestä kaikki kilot kun en nyt imettänyt. Nyt siis lähtöpaino sama kun viime raskaudesta oli synnyttään mennessä. Todella toivon että nyt kun aioin mikäli kaikki menee vain hyvin imettää että laihtuisin ja lähtis mielellään nää vanhatkin raskauskilot. Nyt siis paino 75 kg ja pituutta huimat 163cm.
 
Tänään 8+5 vauva todettiin kuolleeksi😓 tää oli tässä. Ei enää kykene uuteen yritykseen. Liian isot traumat. Ihan hirveetä

Voi ei Beanen, olen niin pahoillani että taas joutuu tuon kokemaan. 😭 Voimia paljon 🤍
 
Takaisin
Top