Suurperheelliset kuumeilijat

Paljon onnea Beanen ❀ Nuo viivat eivĂ€t kyllĂ€ jĂ€tĂ€ enÀÀ mitÀÀn arvailujen varaan đŸ€­ Vau!

Ihana kuulla myös  pilvikirsikan ja Nepeta Catarian kuulumisia ❀ Jotenkin ajantaju on kyllĂ€ tĂ€ysin hĂ€mĂ€rtynyt koska kummatkin ovat jo noin pitkĂ€llĂ€. Vastahan tÀÀllĂ€ luettiin plussa uutisia! Kaikkea hyvÀÀ teille loppuraskauteen. đŸ„°

MeidĂ€n tilanne on hieman muuttunut, lyhyesti ollaan nyt molemmat miehen kanssa työttömiĂ€ ja kotona meidĂ€n nuorimman kanssa 😅 Mutta tĂ€mĂ€hĂ€n on siis aivan huikean ihana tilanne myös samalla đŸ˜Šâ€ïž Tuskin kummankaan kohdalla puhutaan pitkĂ€stĂ€ ajasta (miehen töiden pitĂ€isi jĂ€rjestyĂ€ helmi-maaliskuun vaihteessa) mutta toki tĂ€mĂ€ kirvoitti taas mieleen ajatuksen neljĂ€nnestĂ€ ja ettĂ€ voisipa jatkaa myös meidĂ€n 3v kanssa kotona.
MeidĂ€n keskimmĂ€inenkin menee kouluun syksyllĂ€, olisipa kiva olla kotona. 😁

VaKassa nyt työskennelleenÀ ja itsekin hieman siihen alaan pettyneenÀ kauhistuttaa kyllÀ edes ajatus pienimmÀn hoitoon laittamisesta.. MeidÀn alueella on tilanteet todella haastavia, puhutaan isoista taloista ja lapsiryhmistÀ.
 
@Miitu Nelonen kuulostaa hyvĂ€ltĂ€ suunnitelmalta! đŸ€­đŸ„° VaKa on kyllĂ€ aika hurja ala. MĂ€kin tein sitĂ€ syksyllĂ€ osa-aikaisena ja aiemmin ajattelin, ettĂ€ kouluttautuisin lastenohjaajaksi (se koulu olisi alkanut nyt tammikuussa). On nytkin ollut edelleen haaveena vakaopen työt, mutta haluaisin olla eskarissa töissĂ€. On vaan aika vĂ€hĂ€n niitĂ€ paikkoja tarjolla tĂ€llĂ€ seudulla, kun en kuitenkaan ole valmis ajamaan tuntia suuntaansa töihin, koska noh, se kulkeminen vie aikaa ja rahaa melkoisesti.

En tiedĂ€ mitĂ€ sitĂ€ tekisi isona 😬 nyt onneksi kohta alkaa Ă€itiysloma ettĂ€ saa taas lisÀÀ miettimisaikaa asialle. VĂ€hĂ€n meni ot:ksi mutta ajattelin avautua, kun aika samanlainen tilanne molemmilla ollut.

@Tindra paljon peukkuja matkaan! Jospa joululahjatoive toteutuisi jo ensi jouluna 😉
 
TĂ€nÀÀn dpo14 ja rv4+0đŸ„°
 

Liitteet

  • IMG_20240114_121826__02__01.jpg
    IMG_20240114_121826__02__01.jpg
    799.5 KB · Katsottu: 30
Pilvikirsikka, Ihana kuulla myös ajatuksiasi! Mulla myös toiveissa VaKa opeksi! 😊 Oletko keikkaillutkin pÀÀosin eskareilla vai onko ollut vaihtelevaa? NythĂ€n tilanne elÀÀ tosi paljon ettĂ€ vuoden verran menisi opintoihin kunhan löydĂ€n hyvĂ€n talon ja paikan. MeillĂ€ kyllĂ€ töitĂ€ piisaa pk seudulla. Itse haluaisin ehdottomasti virallisestikin pĂ€tevyyden. TĂ€mĂ€ on osoittautunut haastavaksi, löytÀÀ pĂ€tevĂ€ työpaikkaohjaaja ja resursseja.
Sen jÀlkeen sitÀ voisi jatkokouluttautua.

Ei mulle yllÀtyksenÀ tullut mitÀ ala nykyÀÀn on, mutta ehkÀ sekin ettÀ ei alkuunsa kuluta itseÀÀn ja voimavaroja loppuun. Sairastelin koko syksyn kÀytÀnnössÀ ja olin uupumuksen ja stressin vuoksi huono Àiti ja vaimo myös kotona. Mun alku oli yhdessÀ suurimmista pÀivÀkodeista Suomessa ja valitettavasti meidÀn tiimi ei toiminut.
TĂ€mĂ€ pieni tauko pohtia minne sitĂ€ suuntaa seuraavaksi ja koska, tuli todella tarpeeseen! 😊

Varasin nyt Puhdin kautta isot labrat ja lĂ€hden selvittelemÀÀn miten keho voi. Kaikenlainen hyvinvointi saa olla tĂ€mĂ€n vuoden ykkösprioriteetti! Ja vaikuttaahan se toki mahdollisiin raskaushaaveisiinkin. 😊

Beanen, Tarrasukkia! đŸ„° Upeat viivat 😍
 
Kp 18 ja alavatsa on niin arka! Ei jÀttÀnyt paljon arvailujen varaan ovistestikÀÀn.
Harmi ettei tĂ€tĂ€kÀÀn tule todennĂ€köisesti hyödynnettyĂ€. 😅

MeidĂ€n kuopus kuulemma tahtoisi vauvan. HĂ€nellĂ€ on nyt vaihe jossa hellii ja hoitaa nukkea ja olisi niin esimerkillinen isoveli ettĂ€h. đŸ„°
 

Liitteet

  • 20240119_142352.jpg
    20240119_142352.jpg
    303.7 KB · Katsottu: 31
Kp 18 ja alavatsa on niin arka! Ei jÀttÀnyt paljon arvailujen varaan ovistestikÀÀn.
Harmi ettei tĂ€tĂ€kÀÀn tule todennĂ€köisesti hyödynnettyĂ€. 😅

MeidĂ€n kuopus kuulemma tahtoisi vauvan. HĂ€nellĂ€ on nyt vaihe jossa hellii ja hoitaa nukkea ja olisi niin esimerkillinen isoveli ettĂ€h. đŸ„°
MeillÀ on toivottu jo parina jouluna perÀkkÀin joululahjaksi pikkuveljeÀ. :tears:
 
Eilen eksyin katselemaan muutamaakin eri somea joissa neljĂ€n lapsen vanhempia, synnytysvideoita jne. Ja olin aivan varma ettĂ€ minĂ€kin vielĂ€. 🙈
Miehelle en uskaltanut vielĂ€ mainita mitÀÀn. 🙊 Tosin hĂ€n ei yleensĂ€ aivan kauheasti ole vakuutteluja kaivannut. đŸ˜…đŸ©· NĂ€in tilanteet elĂ€vĂ€t. Hetken olin jo aivan varma ettĂ€ ei enÀÀ.. Ja nyt ajatukset ovat jonkin verran muuttuneet. Se ovatko ne riittĂ€vĂ€sti jÀÀ nĂ€htĂ€vĂ€ksi.
 
MeidĂ€n imetystaival on nyt tullut pÀÀtökseen kuopuksen kanssa. đŸ„čđŸ€

Melkein 9v takana kaiken kaikkiaan. Esikoinen oli 1v11kk kun meidÀn kakkonen syntyi ja meillÀ oli kuukauden vai parin tauko imetyksestÀ kun jouduin vuodelepoon.
Kakkosen imetys pÀÀttyi kun hÀn oli 2,5v ja siitÀ meni jokunen kuukausi kun meidÀn kolmas syntyi.
Ja nyt tĂ€mĂ€n kolmannen kanssa pisin taival 3v1kk. đŸ„°

On aika jĂ€nnĂ€ tunne kun en ole raskaana, en imetĂ€, on vain minĂ€ ja mun keho. Saa nĂ€hdĂ€ kauanko menee hormooneilla tasaantua. 😅
 
MeidĂ€n imetystaival on nyt tullut pÀÀtökseen kuopuksen kanssa. đŸ„čđŸ€

Melkein 9v takana kaiken kaikkiaan. Esikoinen oli 1v11kk kun meidÀn kakkonen syntyi ja meillÀ oli kuukauden vai parin tauko imetyksestÀ kun jouduin vuodelepoon.
Kakkosen imetys pÀÀttyi kun hÀn oli 2,5v ja siitÀ meni jokunen kuukausi kun meidÀn kolmas syntyi.
Ja nyt tĂ€mĂ€n kolmannen kanssa pisin taival 3v1kk. đŸ„°

On aika jĂ€nnĂ€ tunne kun en ole raskaana, en imetĂ€, on vain minĂ€ ja mun keho. Saa nĂ€hdĂ€ kauanko menee hormooneilla tasaantua. 😅

Oletko laihtunut imettÀessÀ?
Mulla jÀi edellisestÀ kaikki kilot kun en nyt imettÀnyt. Nyt siis lÀhtöpaino sama kun viime raskaudesta oli synnyttÀÀn mennessÀ. Todella toivon ettÀ nyt kun aioin mikÀli kaikki menee vain hyvin imettÀÀ ettÀ laihtuisin ja lÀhtis mielellÀÀn nÀÀ vanhatkin raskauskilot. Nyt siis paino 75 kg ja pituutta huimat 163cm.
 
TĂ€nÀÀn 8+5 vauva todettiin kuolleeksi😓 tÀÀ oli tĂ€ssĂ€. Ei enÀÀ kykene uuteen yritykseen. Liian isot traumat. Ihan hirveetĂ€
Oon pahoillani. Voimia teille.❀đŸ˜Ș
 
TĂ€nÀÀn 8+5 vauva todettiin kuolleeksi😓 tÀÀ oli tĂ€ssĂ€. Ei enÀÀ kykene uuteen yritykseen. Liian isot traumat. Ihan hirveetĂ€

Voi ei Beanen, olen niin pahoillani ettĂ€ taas joutuu tuon kokemaan. 😭 Voimia paljon đŸ€
 
TsemppiĂ€ Beanen! 💔

MinĂ€kin ilmoittaudun tĂ€nne puolelle myös. MeillĂ€ ennestÀÀn 8/15, 12/16 ja 1/19. Toiveissa neljĂ€s, joka antaa itseÀÀn nyt odotuttaa. 🙈
 
Takaisin
Top